بهترین لپ تاپ اپل در سال 2022

با این حال باید بیان کنیم که قیمت محصولات اپل به دلیل کیفیت بالا و عملکرد عالی این برند ممکن است گمی گران باشد. برای اطلاع بیشتر از قیمت ‏ها می‏توانید به فروشگاه‏های خرید آنلاین مانند دیجی کالا مراجعه کنید. مک بوک پرو 2019 محصول جدیدی نیست، اما اخیراً به روز رسانی ­های زیادی داشته است.

با افزایش قیمت ارز و به طبع افزایش قیمت کالای دیجیتال بخصوص لپ تاپ‌ها، شاید یکی از گزینه‌های مناسب و منطقی خرید مک بوک دست دوم است. در این صورت می‌توانید با قیمت به مراتب کمتری، لپ تاپ مورد نظر را خریداری کنید. البته باید توجه داشته باشد که در صورت اقدام به خرید لپ تاپ دست دوم اپل، احتمالا نمی‌توانید مدل‌های جدیدتر و بروز را خریداری کنید. ضمن اینکه به هنگام خرید حتما باید از نظر فنی و ظاهری بررسی‌های لازم را انجام دهید. میزان حافظه موقت یا رم یکی از معیارهای مهم به هنگام انتخاب لپ تاپ است. در برخی از لپ تاپ‌های موجود در بازار امکان ارتقا میزان حافظه رم وجود دارد، اما این موضوع در خصوص لپ تاپ‌های اپل صادق نیست.

نوع و ظرفیت حافظه داخلی

این سایت‌ها حتی قیمت آخرین مدل لپ تاپ اپل را هم در اختیارتان خواهند گذاشت که می‌توانید آن را با قیمت سایر مدل‌های اپل مقایسه کنید. استفاده شده اما از طرف دیگر وزن این لپ تاپ از مک بوک ایر تولید سال 2020 حدود 700 گرم بیشتر است. اپل در کنار این تراشه گرافیکی، ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD، شانزده گیگابایت رم و یک پردازنده Core i7 چهار هسته‌ای هم در این مک‌بوک قرار داده است. لپ تاپ ام اس آی Creator Z16 محصولی بی‌نظیر و یکی از بهترین لپ تاپ های msi است که با پردازنده i9، پردازنده گرافیکی GeForce RTX و نمایشگر درخشان True Pixel حسی متفاوت از لپ تاپ های مدرن را القا می‌کند.

حافظه لپ تاپ اطلاعات موقت را برای اجرای نرم‌افزارها و برنامه‌های مختلف بر روی خود ذخیره می‌کند تا در مواقع لزوم، لپ تاپ از آن‌ها استفاده کند. به طور کلی اگر بودجه کافی در اختیار دارید مک بوک پرو گزینه مناسب تری است چون از همه امکانات لپ تاپ اپل برخوردار است. پردازنده قدیمی مک بوک ایر از تراشه‌ای استفاده می‌کند که چهار سال پیش تولید شده و صفحه نمایش آن نیز از نوع LCD بوده و از نوع TN طراحی شده است.

بهترین لپ تاپ اپل در سال 2022

گفتنی است که این لپ تاپ دارای صفحه کلید جدیدی است که مشکلات چندین سال گذشته دیگر برطرف شده است. این لپ تاپ مخصوص انجام کار های تخصصی و سنگین است و برای مخاطبان سخت پسند مانند برنامه نویسان طراحی شده است. از مزایای این لپ‌ تاپ می‌توانیم به قدرت پردازش بالا و نمایشگر ارتقا یافته و طول عمر بالای باتری اشاره کنیم. اکثر مردم این لپ‌تاپ‌ها را به خاطر کیفیت ساخت فوق‌العاده خوب و ویژگی‌های سخت‌افزاری فوق‌العاده قوی‌شان دوست دارند. علاوه بر مواردی که قبلاً ذکر شد، طراحی بدنه بسیار شیک، ساختار آلومینیومی و قیمت لپ تاپ اپل با توجه به فناوری ساخت آن، از ویژگی‌های دیگری هستند که می‌تواند بلافاصله نظر مشتریان را جلب کند.

با توجه به اینکه لپ تاپ‌های اپل را به سه دسته تقسیم بندی کردیم می‌توان گفت هر کدام از آن‌ها علاوه بر ظاهر حدودا یکسانی که دارند برای کاربردهای متفاوتی طراحی و تولید شده‌اند. و نمی‌توان گفت کدام دسته بهتر از دسته دیگر است زیرا کاربر با توجه به هدفی که از خرید لپ تاپ اپل دارد باید آن را انتخاب کند. حال برای اینکه با سری‌ها آشنا شوید با کالای دیجیتال بیلبیلک همراه باشید. می توان گفت که مهم ترین و اصلی ترین ویژگی یک لپ تاپ گرافیکی، کارت گرافیک آن بهترین لپ تاپ اپل ۲۰۲۲ می باشد.

مک بوک پرو اپل به وب کم با کیفیت اچ دی دسترسی دارد و برای برقراری تماس تصویری با دوستان و آشنایان کاربران داشته و فارغ از آن برای فیس تایم هم می‌توانید از آن استفاده کنید. مک بوک پرو اپل از سیستم عامل مک او اس استفاده می‌کند و کیبورد با نور پس زمینه هم برای زیبایی هر چه بیشتر لپ تاپ ارائه شده است. این لپ تاپ حسگر اثر انگشت یا همان تاچ آی دی ندارد و به همین دلیل، باید از شیوه‌های قبلی ورود به سیستم استفاده کنید.

این تراشه به یک واحد پردازش تصویر هم مجهز شده است که عملکرد وب کم را بهبود می‌بخشد. البته هنوز هم کیفیت در حد 720p است، اما بازهم بهتر از قبل شده و از آن‌جایی که با معماری مبتنی بر ARM اپل اجرا می‌شود، برنامه‌های آیپد و آیفون را نیز هم اکنون می‌توانید روی سیستم عامل مک تجربه کنید. صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی همراه با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل رتینا، رنگ و لعاب بهتری به لپ تاپ مجهز به تراشه M1 اپل داده است و می‌توانیم پوشش رنگی بهبود یافته P3 را نیز در این محصول داشته باشید. بدین ترتیب کاربران نشاط بیشتری هنگام کار با این صفحه نمایش جدید خواهند داشت. از دیگر ویژگی های این مک بوک اپل می توان به پردازنده مرکزی نسل نهم اینتل Core i7 و Core i9 و پردازنده گرافیکی AMD Radeon Pro 5300M/5500 M و حافظه رم 16 و 32 و 64 گیگابایت اشاره کرد. از دیگر ویژگی های این مک بوک اپل می توان به پردازنده مرکزی M1 و پردازنده گرافیکی M1 و حافظه رم RAM 8 گیگابایت تا 16 گیگابایت آن اشاره کرد.

البته جنبه منفی مک بوک ها نداشتن هیچ درگاهی از USB-C می باشد که گاهی کار کردن با آن را کمی دشوار می کند. لپ تاپ‌های اپل بسیار قدرتمند هستند اما برای به چند دلیل برای بازی کردن مناسب به نظر نمی‌رسند. اول این که برای بازی کردن باید به سراغ بهترین نسخه از مک بوک پرو بروید که قیمت آن زیاد است و می‌توانید با آن هزینه لپ تاپ گیمینگ بسیار عالی از ایسوس خریداری کنید. نسخه اول با 512 گیگابایت حافظه داخلی و 16 گیگابایت حافظه رم و تراشه M1 Pro شامل 10 هسته CPU و 16 هسته GPU در مدل پایه‌ای به بازار عرضه می‌شود. این لپ تاپ از آداپتور 140 واتی استفاده می‌کند و شروع قیمت آن از 2500 دلار است.

  • مک بوک‌های اپل هم مانند سایر دستگاه‌های تولیدی این برند از طراحی منحصر به فرد و همچنین کیفیت و دوام بالایی برخوردارند.
  • اما مک بوک ایر بدون فن است و هر کاری که انجام می‌دهد کاملا بی‌صدا خواهد بود.
  • ایسوس در دسته بندی‌های مختلف لپ تاپ‌های زیر 1000 دلار دارد که بسته به نوع استفاده می‌توانید یکی را انتخاب کنید.
  • مک بوک ایر اپل دارای وزن ۱.۲۹ کیلوگرمی است و یقینا با یکی از سبک‌ترین لپ تاپ‌های بازار روبرو هستیم.
  • جالب است بدانید که اگر آخرین و بهترین نسخه این لپ تاپ را انتخاب کنید 64 گیگابایت رم و 8 ترابایت SSD نسیبتان می‌شود و باید مبلغ 6100 دلار بابت آن پرداخت کنید.

اگر در چنین زمانی به لپ تاپ جدیدی نیاز دارید، به جای اینکه منتظر بمانید تا اپل لپ تاپ جدیدی را روانه بازار کند، بهتر است که نگاهی به بازار انداخته و سخت افزارهای جدید را بررسی کنید. اپل در حال حاضر به دنبال جایگزین کردن لپ تاپ‌های قدیمی خود با تراشه M1 است و قصد دارد که محصولات فعلی خود را با عملکرد و عمر باتری بهتری روانه بازار کند. باتری دستگاه از جنس لیتیوم پلیمر بوده و ظرفیت بسیار بالای ۵۸.۲ وات ساعتی را فراهم می‌کند. این ظرفیت برای استفاده طولانی مدت از این دستگاه عالی است و یقینا آن را دوست خواهید داشت. اگر قصد صحبت با دوست و آشنا از طریق تماس تصویری را دارید، وب کم وجود در این دستگاه کیفیت مناسبی را فراهم کرده است و حداقل و حد و اندازه خود لپ تاپ دارای کیفیت بالایی است. اپل برای طراحی این لپ تاپ از المان‌های مشخص خود استفاده کرده و طراحی منحصربه‌فردی را می‌بینیم.

لپ تاپ اپل MKGR3 | 16GB RAM | 512GB SSD | M1 PRO ا Apple MKGR3

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار