تفاوت بین فتوکپی و چاپگر چیست؟

Copier Rental in Dubai

شرکت اجاره لپ تاپ دبی با طیف گسترده ای از دستگاه های کپی ارائه می شود: تعداد کمی از دستگاه های کپی که می توانید از آنها استفاده کنید اجاره دستگاه کپی در دبی شامل سری دستگاه های فتوکپی BizHub و INEO است. شما باید از تفاوت های بین فتوکپی و چاپگر آگاه باشید. هر دو روی برنامه اساسی یک چاپ مدیریت شده کار می کنند و به تونر نیاز دارند. خدمات اجاره چاپگر نیز می تواند بهترین کار را برای شما داشته باشد.

اجاره دستگاه کپی در دبیاجاره دستگاه کپی در دبی

با 5 تفاوت عمده بین دستگاه فتوکپی و چاپگر آشنا شوید:

در ابتدا، ویژگی ها بسته به ماشین آلات متفاوت است: فتوکپی از هر سند فیزیکی بدون شبکه کامپیوتری کپی های تکراری می سازد. در مقابل، چاپگر، دستورالعملی را به رایانه یا لپ تاپ ارسال می کند و به کاربر اجازه می دهد اسناد را از شبکه رایانه ای ارسال کند تا روی دستگاه چاپ شود. فرمول این است (فتوکپی = ایجاد کپی های تکراری / چاپگر = چاپ).

چاپگرها از قبل دارای عملکرد فیزیکی کپی هستند. برعکس، چاپگرهای چندکاره دارای قابلیت‌های اضافی فراوانی مانند چاپ، کپی، اسکن و فکس هستند. دستگاه های کپی قدیمی ممکن است رنگی یا فقط سیاه و سفید چاپ کنند. اما چاپگرهای چندکاره می توانند هر دو حالت را حل کنند. منحصر به فرد بودن این است که دستگاه های کپی و چاپگرهای چندکاره می توانند سطوح بالایی از مواد چاپی را تولید کنند.

سرعت: مواردی وجود دارد که دستگاه های کپی در مقایسه با چاپگرها سرعت بیشتری دارند. در واقع، هنگامی که نیاز به حجم زیاد باشد، دستگاه کپی می تواند بر چاپگر چندکاره نیز غلبه کند!

کاربر پسند بودن: تعداد کمی از چاپگرهای چندکاره از نظر استفاده دست و پا گیر و خسته کننده هستند، در حالی که بین حالت های مختلف جابجا می شوند. دستگاه های کپی تعداد دکمه های بیشتری دارند و تنظیمات می توانند یک کپی ساده را به یک کار سخت تبدیل کنند. با ترکیب هر دوی آنها، یک چاپگر چند منظوره در مورد “تجربه کاربر” سازگارترین چاپگر است.

تطبیق پذیری: همانطور که قبلا ذکر شد، چاپگرهای چندکاره در مقایسه با دستگاه کپی پیشرفته تر و همه کاره تر هستند. با ظهور پیشرفت‌های فنی، شکار ماشینی که پرینت، اسکن یا ایمیل نمی‌شود تقریباً غیرممکن است.

هزینه: در صورتی که ما در مورد تفاوت قیمت بین یک پرینتر چند کاره گرانتر از دستگاه کپی صحبت می کنیم، این تفاوت به راحتی تا هزاران دلار قابل ردیابی است.

اندازه: چاپگرها و چاپگرهای چندکاره دارای اندازه کوچکتری هستند. در مقایسه، دستگاه کپی به فضای اتاق نیاز دارد و حجیم است. چاپگرهای چندکاره سبک هستند و به راحتی روی میز قرار می گیرند.

آیا اجاره دستگاه کپی را انتخاب کنم؟

بستگی به انتخاب شما دارد. اگر به کمیت اعتقاد دارید، دستگاه‌های کپی گزینه مناسبی هستند و اگر به کیفیت اعتقاد دارید، چاپگرها، به‌ویژه چاپگرهای چندکاره، مناسب‌ترین گزینه‌ها برای نیازهای تجاری آینده شما خواهند بود. شما می توانید بهترین وضوح را در اجاره لپ تاپ دبی شرکت در +971-50-7559892. دریافت آخرین اطلاعات در مورد دستگاه کپی به ما مراجعه کنید: www.dubailaptorental.com.

<
منبع خبر: https://www.dubailaptoprental.com/blog/what-are-the-differences-between-a-photocopier-and-a-printer/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار