شیر پروانه‌ای Gulf Fire ایمن داتیس آسیا | کسری سارانشیر پروانه‌ای Gulf Fire ایمن داتیس آسیا | کسری ساران

شیر صنعتی اردبیل دارند. به علاوه، آنها معمولاً بسیار ارزانتر از یک شیر توپی با همان اندازه هستند. آنها برای کارکرد موثر به گشتاور زیادی نیاز ندارند و می توانند برای کارکرد با انرژی کارآمد خودکار شوند. موارد کاربرد باترفلای ولو اهرمی در مواردی است که شیر ها دارای سایز کوچک باشد و اینکه فشار زیادی پشت ولو نباشد. 1- روش تجربی این روش بیشتر مخصوص ساختمان ها و فضاهای کوچک و تیپ مناسب بوده و برای مراکز با مساحت بالا به هیچ وجه مورد قبول نمی باشد. 2- جداول از پیش تعریف شدهدر استانداردهای طراحی سیستم های اطفای حریق همچون NFPA و BS جداولی بر اساس مساحت و مشخصه های ساختمانی وجود دارند.

  • پنوماتیک یا نیوماتیک به‌ معنی نَفَس یا هوا، نوعی فناوری است که به مطالعه و به‌کارگیری گازهای فشرده برای ایجاد نیروی مکانیکی می‌پردازد.
  • شیر پروانه ای (butterfly valve) نوعی شیر سریع بازشو است که می تواند مسیر سیال را با یک چرخش 90 درجه باز یا بسته کند.
  • باترفلای ولوها برای حجم زیاد جریان سیالات بویژه گازها استفاده می شوند.

به دلیل نقاط اتصال کم از این مدل در خطوط لوله پرفشار استفاده نمی شود. پیچ ها و سایر اتصالات شیر ویفری طوری طراحی می شوند که ارتعاش ناشی از عبور سیال را کاهش دهند. یک دیسک در میان دریچه شیر قرار گرفته و یک لوله از داخل دیسک عبور کرده است. دیسک داخلی این شیر مانند بال های یک پروانه حرکت می کند؛ بنابراین اسم آن را شیر پروانه ای گذاشته اند.

شیر پروانه ای فلنج دار گیربکس دار PN16 میراب

آوان یک گروه تولیدکننده انواع شیر پروانه ای است که بیش از 10 سال در این زمینه فعالیت داشته و محصولاتی با برند اختصاصی خود را به بازار عرضه می‌کند. شما می‌توانید برای خرید شیر پروانه ای با قیمت رقابتی با ما تماس بگیرید. آنها به دلایل مختلفی مانند فاز (مایع یا گازها)، فشار، محدودیت های لوله کشی و محتوای مواد جامد مورد استفاده قرار می گیرند. دریچه های دیگر به دلیل توانایی باز و بسته شدن در یک چهارم دور انتخاب می شوند. از بین انواع دریچه ها، شیر پروانه ای به دلایل مختلف از جمله برخی از موارد ذکر شده به عنوان وسیله کنترل استفاده می شود.

جعبه آتش نشانی فلزی تک کابین روکار – ابعاد ۶۰*۷۵*۲۰ سانتی‌متر مدل P.202 برند پامچال

این نوع شیرآلات صنعتی برای باز و بسته کردن و هم چنین قطع و وصل سریع جریان استفاده می‌شوند. شیر پروانه ای یا باترفلای ولو یکی از انواع شیرآلات چرخشی است که به دو صورت دستی و خودکار در بازار خرید و فروش می‌شود. ما در گروه آوان ولو در زمینه ساخت باترفلای ولو فعالیت داشته و انواع این محصولات را با بهترین قیمت به شما عرضه می‌کنیم.

شیر سوزنی کربن استیل فلنجدار کلاس 150

شیرهای پروانه ای با جنس یو پی وی سی (UPVC) بسیار ارزانتر از سایر شیرها بوده و به آسانی نصب و آماده بهره برداری می شوند. از مزایای دیگر ولو پروانه ای UPVC گشتاور پایین جهت باز و بسته کردن آن هاست. شیرهای پروانه ای خارج مرکز با توجه به تعداد خروج از مرکزیت هایی که دیست دارد به سه حالت دیسک آفست، دابل آفست و تریپل آفست (double offset, Triple offset) طبقه بندی می شوند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار