پشتیبانی شبکه در تهران ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبانی و نگهداری شبکه

هر دو بیمه برای کارهای پزشکی است، اما هر کدام کار متفاوتی انجام می دهند. با ارائه‌ دهنده خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده، اصول اولیه راه‌ اندازی و حفظ زیرساخت فناوری اطلاعات بر عهده تیم ماهری است که مسئول نظارت بر عملیات روان شبکه است. تیم پیشگام رایانه پشتیبانی کامل فناوری اطلاعات را با کسری از هزینه نگهداری پرسنل کامل ارائه می دهد. هر بار که به یک اقدام جدید می رسید، مهاجمان در تلاش برای شکست دادن آن هستند. هرچه تجهیزات و برنامه های شما قدیمی تر باشند، مدت زمان بیشتری در معرض دید عموم قرار می گیرند.

بسته به سطح مسئولیت شما به عنوان یک پشتیبانی شبکه یا یک شرکت پشتیبانی شبکه، ممکن است وظایف ابلاغی شامل ارتقاء زیرساخت ارتباطی شرکت یا نصب یک سیستم جدید برای سازمان باشد. پروژه های خاص بسته به بخش و نوع کسب و کاری که در آن قرار است به عنوان یک تیم پشتیبانی شبکه مستقر باشید متفاوت خواهد بود. متخصصان پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری که «کارشناسان پشتیبانی فنی» نیز نامیده می‌شوند، افرادی هستند که وظیفه برطرف کردن مشکلات را بر عهده دارند. آنها مشکلات شبکه کامپیوتری را تجزیه و تحلیل، عیب یابی و ارزیابی می‌کنند و نقش مهمی ‌در نگهداری شبکه‌های سازمان مانند انجام پشتیبان گیری(بک آپ) از فایل ها و به روز رسانی سیستم ایفا می‌کنند. کارشناسان فنی اغلب در قالب یک سازمان به مشتریان خدمات پشتیبانی شبکه ارائه می‌دهند.

  • افزون بر اینکه اشتراک گذاری سخت افزارهای سازمانی مانند پرینتر ، اسکنر و ….
  • قطع شدن شبکه به ویژه در کسب و کارهای امروزی باعث اتلاف زمان و هزینه می‌شود.
  • سیسکو یک شرکت معتبر جهانی در زمینه تولید تجهیزات شبکه است بنابراین هر شخصی که می‌خواهد به عنوان یک کارشناس شبکه در بخش‌های مختلف آن مشغول به کار شود باید به خوبی با تمام تجهیزات این شرکت آشنا باشد.
  • هر شرکتی که بستر شبکه را برای سازمان خود فراهم کرده باشد، نیاز به پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری تمامی بخش های شبکه دارد.
  • برخی افراد مدرک تخصصی MCSA، MCSE یا CCNA را برای تسلط بر مفاهیم پیشرفته‌تر دنیای شبکه دریافت می‌کنند.

به همین دلیل این کامپیوترها و سرورها از طرق مختلفی به یکدیگر وصل می‌شوند، به این تجهیزات متصل به هم، شبکه می‌گویند. در مثال بعدی زمانی که ما فایروال اینترنت شرکت را مدیریت می کنیم، کارمندان با وجود محدودیت و کنترل اینترنت دیگر مشغول کارهای شخصی خودشان نخواهند شد زیرا سیستم روتر ما علاوه بر ایجاد محدودیت گزارش دقیق از رفتار پرسنل به کارفرما ارائه می دهد. زمانی که ما برای شما سرور شِیر فایل راه اندازی می کنیم و مدیریت دسترسی و طبقه بندی بخش ها داخل آن اجرا می شود در واقع دسترسی همه کاربران به اطلاعات شرکت را تسهیل می کنیم و روزانه صدها دقیقه از زمان کارمندان جهت پیدا کردن فایل ها تلف نمی شود. تنوع خدمات ، امنیت ، مهارت بالای کارشناسان و کاهش هزینه پشتیبانی را در کلینیک ای تی خواهید یافت.

خدمات پشتیبانی شبکه برای همین موقع هاست!

پشتیبانی شبکه در تهران ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبانی و نگهداری شبکه

نصب و راه اندازی تمام سرویس های لازم برای استفاده از یک شبکه کامپیوتری استاندارد را به بهترین شکل انجام می دهیم. برای دریافت مشاوره و بهترین راهکار پشتیبانی شبکه شرکت خود با ما تماس بگیرید. به ویژه این موضوع زمانی جدی‌تر می‌شود که تعداد پرسنل شرکت تا حدی زیاد باشد. وقتی در حوزه خدمات کار می‌کنید برقراری ارتباط موثر و سازنده با دیگران از اهمیت دوچندانی برخوردار خواهد بود. یکی از نکات مهمی که در بحث پشتیبانی شبکه همواره با آن روبه رو هستیم ایجاد یک ارتباط دو طرفه و همراه با تعامل بین ادمین و مسئول یک شبکه و کاربران آن شبکه است.

واقعیت این است که اگرچه بسیاری از مسائل و مشکلات فنی روز مره از طریق پیاده‌سازی استانداردها و تمهیدات لازم قابل پیشگیری است اما همواره امکان ایجاد اختلال در هر بخشی خدمات پشتیبانی شبکه در تهران وجود دارد. پشتیبانی شبکه ریموت نامحدود از طریق ارتباط مستقیم با کارشناسان فنی هینزا در تمام طول هفته در اختیار شماست. کارشناسان فنی هینزا در مواقع اضطرار، ظرف کمتر از ۱ ساعت در محل کارفرما برای رفع کامل مشکلات شبکه حاضر خواهند شد. کارشناسان فنی هینزا در روز و ساعت مشخص طبق پلن پشتیبانی شبکه انتخاب شده در محل کارفرما حاضر می‌شوند. خوب است بدانید که ، پشتیبان شبکه ، پل ارتباطی میان شرکت‌ها و تامین کنندگان اینترنت و شرکت‌های تولید کننده نرم‌افزارهای مورد نیاز شرکت است ، به طوری که بدون شک حافظ منافع شرکت در تعامل با تامین کنندگان ثالث می باشد.

وظیفه ما این است که به شرکت شما کمک کنیم تا کمک لازم را برای موفقیت در یک صنعت رقابتی پیدا کند. به عنوان یکی از برترین شرکت‌های پشتیبانی شبکه در ایران، ما با خدماتی که برای حفظ مزیت رقابتی نیاز دارید از شما مراقبت خواهیم کرد. به طور کلی خدمات پشتیبانی شبکه به دو مدل حضوری و آنلاین دسته بندی می شود. در مدل حضوری تکنسین شبکه باید در محل حضور داشته باشد و مشکلات شبکه را حل کند. در مدل آنلاین مشکلات جزئی تر با استفاده از اینترنت و به صورت ریموت حل می شود.

از جمله انواع مختلف شبکه، عمدتا دارای سرورها، سوئیچ ها، ذخیره سازی، فایروال ها، روترها و بسیاری موارد دیگر است. با فناوری های نوظهور و راه های جدید ایجاد شبکه، پشتیبانی شبکه نیز خسته کننده و طاقت فرسا شده است. به عنوان مثال، در یک محل کار شلوغ مانند یک بیمارستان، یک تکنسین شبکه این توانایی را دارد که از دفتر خود به هر رایانه ای در محل دسترسی داشته باشد. تکنسین پشتیبان شبکه می تواند به روز رسانی ها و تعمیرات را انجام دهد یا نرم افزار تجزیه و تحلیل را برای تشخیص مشکل اجرا کند. متخصصان شبکه می توانند با استفاده از وب به عنوان راهی برای اتصال، از مکان دیگری به رایانه خود، دسترسی حرفه ای داشته باشند. همچنین می توانند از ماژول های تعمیر خودکار در سراسر فضای مجازی استفاده کنند.

نظر در “شرکت پشتیبانی شبکه های کامپیوتری”

در حوزه خدمات شبکه، پشتیبانی شبکه های کامپیوتری از کلیدی‌ترین و مهم‌ترین فعالیت‌‌های شرکت های ارائه دهنده خدمات شبکه می‌باشد. بهین ارتباط هوشمند تیلا از معتبرترین و با سابقه ترین شرکت های پشتیبان شبکه در تهران و کرج است که به بسیاری از مجموعه ها و سازمان ها خدمات شبکه را ارائه می دهد. بر اساس وسعت و حجم کاری این شرکت ها، خدمات شبکه می تواند به صورت حضوری و یا غیر حضوری انجام شود. بهین ارتباط هوشمند تیلا به عنوان پشتیبان شبکه کلیه خدمات مورد نیاز بررسی و عیب یابی تا سرویس و نگهداری از شبکه را برای مشتریان خود انجام می دهد. شبکه های کامپیوتری و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری این شبکه ها نیاز به بررسی دوره ای و عیب یابی به صورت مستمر دارند. در صورت قطعی و یا خرابی نیز باید به سرعت تعمیر یا تعویض شوند تا کار آن مجموعه مختل نشود.

سابقه موفق ، تیم حرفه ای و تنوع خدمات شبکه در کلینیک IT

امنیت شبکه در مقابل بدافزارها ، باج افزارها ، ویروس ها و سایر تهدیدها حفظ می شود. این افزایش امنیت با استفاده از نصب فایروال ، نصب آنتی ویروس ها و … تحقق می یابد. ساختار passive ( کابل کشی ) بصورت طراحی و پیاده سازی شبکه های wire ،wireless و بستر پر سرعت فیبر نوری که از دسته شبکه های wire می باشد ارائه میگردد. تشکر میکنم ازتون.شرکت ما مشکلات زیادی در شبکه و پشتیبانی اون داشت.مشکل ویندوز ، آنتی ویروس، سرعت و…. جهت انجام پروژه های شبکه میتوانید با شماره های ما در تماس باشید و از مشاوره ، برنامه ریزی تا اجرا ، پشتیبانی و تامین تجهیزات شبکه را با خیال راحت به ما واگذارکنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار