بهترین مودم همراه در بازار ۴g , 5g کیفیت عالی فراهم کده

مودم 4G یا مودم سیم کارت خور که به مودم همراه نیز معروف است، همانطور که از نامش پیداست قابل حمل است و با سیم کارت یکی از اپراتورهای تلفن همراه مانند ایرانسل، همراه اول یا رایتل قابل اتصال به اینترنت است. این مدل از بهترین مودم همراه اول با وجود تشابه اسمی زیادی که به مدل قبلی دارد، دارای تفاوت‌های زیادی است که از مهم ترین آن می‌توان به پشتیبانی از رابط های شیار سیم کارت اشاره کرد. همانطور که در مورد پیشین مطالعه کردید محصول قبل برای ایجاد ارتباط و رابط ها از شیار سیم کارت استفاده می کند این در حالی است که این مدل از رابط این پشتیبانی می کند و می تواند ارتباطات و اتصالات فراوانی را برای شما فراهم کند. از جمله ویژگی های دیگر این محصول می‌توان به پر سرعت بودن اینترنت و دامنه گسترده آن اشاره کرد که یک انتخاب ایده آل برای مناطق روستایی و یا مکان هایی است که امکان اتصال به اینترنت از طریق شبکه های تلفن همراه امکان پذیر نیست. امروزه سرعت اینترنت در زندگی روزانه و شغلی افراد بسیار تاثیرگذار است و با این وجود سرعت اینترنت در ایران هر روز کند تر از دیروز می‌شود.

این مودم از سرعت دانلود 150 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود 70 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌تواند تا 10 اتصال را به صورت هم‌زمان و بدون افت کیفیت برقرار نماید. این مدل مانند دیگر مودم‌های همراه نزتک دارای گارانتی تعویض three ساله شرکت هایپرسل است. لقب بهترین مودم سیم کارت خور رومیزی در ایران اختصاص به این مودم ۱۸۰ گرمی دارد.

بهترین مودم همراه در بازار ۴g , 5g کیفیت عالی فراهم کده البته مدل های خیلی بالاتر با هزینه بیشتر هم قابل فراهم کردن هست که میتونید اطلاع بدید. مودم هواوی E6878 بهترین مودم همراه 5G موجود در بازار ایران محسوب می‌شود که از تراشه قدرتمند Balong 5000 بهره می‌برد؛ ولی قیمت خیلی زیادی دارد. یکی از بهترین مودم های همرام ایرانسل که از تکنولوژی 5g هم پشتیبانی می کند مودم 4G/ LTE ایرانسل مدل FD-M40 G1 است که قیمت حدودی آن در بازار ایران بین یک و نیم تا یک میلیون هشتصد است.

در این سایت میتوانید با انواع روشهای طراحی و چیدمان منزل ، دفتر کار و یا دکوراسیون مغازه و فروشگاه آشنا شده و از روشها و متدهای نوین طراحی داخلی و دکوراسیون الگو برداری کرده و از آنها در طراحی های خود استفاده نمایید. اتاق بهترین ایده ها را برای طراحی دکوراسیون خانه یا بازسازی آن ارائه می نماید. برای بار بعدی نظر من، نام، ایمیل، و وب سایت من را در این مرورگر ذخیره کنید. منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل مشخص کنید. شما می تونید از مودم out of doors درکنار یک اکسس پوینت استفاده کنید. برای باتریش میتونی یه پاوربانک بگیری که نقش باتری بک آپش رو هم ایفا کنه یا دوتا از باتریش بگیری و جابه جا کنی .

اینترنت مودم همراه اول

اینترنت این روزها از نان شب واجب‌تر است و همه تلاش می‌کنند بهترین گزینه‌ای را انتخاب کنند که بهترین کیفیت را در اختیارشان قرار دهد. تقریبا همه با این حال که اینترنت تلفن هوشمندشان روشن است، اما به دنبال بهترین مودم سیم کارت خور رومیزی هستند تا بتوانند تجربه بهتری از گشت و گذار در اینترنت داشته باشند. با استفاده از یک سیم‌کارت 4G استاندارد می‌توانید اینترنت پرسرعت نسل سوم یا چهارم خود را از طریق یک شبکه بی‌سیم امن یا یکی از چهار پورت شبکه از نوع مگابیت (10/100) با دوستان یا همکاران خود به اشتراک بگذارید. همچنین دارای four عدد آنتن با قدرت 5dBi می‌باشد و سرعت وایرلس 300 مگابیت بر ثانیه را برای شما فراهم می‌کند. از جمله برندهای معتبر و معروف در زمینه تولید مودم همراه می‌توان به تی پی لینک و دی لینک اشاره کرد.

اگر می‌توانید هزینه بیشتری برای خرید مودم همراه بپردازید، بهتر است یک مودم با ظرفیت باتری بهتر تهیه کنید. بهترین مودم جیبی، مودمی است که در صورت تمام شدن شارژ نیز بتوانید آن را به برق متصل کرده و استفاده کنید. برای انتخاب و خرید بهترین مودم جیبی، قدرت و سرعت صفحه‌های لمسی را نیز در نظر بگیرید. گفتنی است، اندازه صفحه نمایش، وضوح و کیفیت آن در قیمت مودم موثر خواهد بود. چنانچه مودم شما قابلیت دریافت و ارسال پیامک را نیز داشته باشد، می‌توانید پیام‌های دریافتی و تمام اطلاعات مربوط به آن‌ها را در صفحه نمایش مودم خود مشاهده کنید.

بهترین مودم جیبی موجود در بازار

اما می‌توانید انتظار پوشش دهی شبکه‌های ۲، ۳ و ۴ گیگ را از این شبکه داشته باشید. مودم پیش رو که قابلیت ارسال و دریافت سیم کارت را دارا است، دو آنتن اکسترنال ۵dbi نیز از دیگر ویژگی‌های ظاهری آن است. مودم همراه یک ابزار مفید و کارآمد جهت اتصال به اینترنت است که به دلیل کوچک بودن می توان به راحتی آن را با خود به هر جایی حمل کرد. یک دستگاه وای فای قابل ‌حمل به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید اتصال به اینترنت شخصی خود را تقریباً در هر نقطه ای حداقل در 10 دستگاه به ‌طور هم ‌زمان برقرار سازید. در این بخش از مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی یکی از بهترین مودم‌های همراه دی لینک که از امکانات و مشخصات کاربردی و همچنین قیمت مناسبی برخوردار است، بپردازیم. این مودم جیبی در کنار مودم تندا one hundred eighty از محصولاتی است که اپراتور اول ایران، یعنی همراه اول در بازار عرضه کرده است.

ولی باید بگویید دقیقا برای چه کاری نیاز دارد و چقدر سرعت نیاز دارید و اینکه قرار است چطوری به کامپیوتر وصل شود. آیا می‌خواهید با وای‌فای وصل شود یا با کابل شبکه؟ و اینکه آیا مودم همراه می‌خواهید یا مودم رومیزی؟ مودم همراه را می‌توانید همه‌جا با خود ببرید و باتری می‌خورد ولی مودم رومیزی ثابت است و باید همیشه به برق وصل باشد. D-Link DWR-910M یک مودم همراه باکیفیت ساخت بالا است و از شبکه‌های 3G, three.5G, 4G, LTE, بهترین کول پد لپ تاپ 4G/LTE پشتیبانی می‌کند. برای دسترسی به اینترنت پرسرعت کافی است یک سیم‌کارت را داخل مودم قرار دهید و بدون تنظیمات خاصی به اینترنت متصل شوید. یکی از ویژگی‌های بهترین مودم همراه هواوی که آن را به یک مودم رده بالا تبدیل می‌کند صفحه نمایش آن است. این صفحه نمایش میزان شارژ باتری باقی مانده دستگاه، میزان آنتن دهی، نوع اتصال ٣G یا ٤G، سرعت انتقال و تعداد پیامک‌های خوانده نشده دریافتی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

  • بهترین مودم برای گیم باید قادر باشد اینترنتی با پینگ پایین، Packet Loss کم، کاهش قطعی و سرعت آپلود بالا در اختیار کاربر بگذارد.
  • این محصول در دسته پرفروش‌ترین و پرکاربردترین مودم‌های قابل‌ حمل دی لینک قرار می‌گیرد.
  • خب به سراغ یکی از محصولات خاص همراه اول برویم که با داشتن وزن 30 گرمی امکان حمل و جابجایی را برای افراد به سادگی فراهم می کند.
  • مودم همراه نزتک مدل NZT-99c محصولی از شرکت نزتک است که در نوع خود جزء بهترین مودم همراه می باشد.
  • یکی از جنبه های مثبت این مودم ها ارائه سرویس اینترنت در نسخه های قدیمی تلفن همراه است.

از ویژگی‌های بهترین مودم جیبی «نزتک»، می‌توان به سرعت دانلود و آپلود خوب، نشانگر LED، دو شیار سیم‌کارت، باتری جداشدنی، پشتیبانی از اتصال 10 دستگاه به‌طور هم‌زمان و کیفیت ساخت بالای آن اشاره کرد. مودم قابل حمل مدل FD-M60 تولید شرکت ایرانسل و قابلیت پشتیبانی از شبکه های ۴G/4.5G را دارد. البته امکان پشتیبانی از شبکه های مختلف LTE CAT6/LTE FDD/DC- PA+/HSPA+/UMTS/EDGE/GPRS/GSM را نیز دارد.

مودم ۳g/4g ایرانسل مدل Fd-i40 B1

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار