لپ تاپ دل پرسیژن 5470 ؛ قدرتمند ترین لپ تاپ 14 اینچی جهان

لپ تاپ استوک hp elitebook 8540w تو زمینه تنوع پورت ها عالی عمل کرده ، 5 تا پورت USB (سه تا usb2 دو تا usb3) نیاز شما رو برای وصل کردن هر دستگاهی مثله موس ، پرینتر ، هارد اکسترنال ، دوربین دیجیتال و … البته به این نکته هم توجه کنید که طول عمر یک لپ تاپ بیشتر به شرایط نگهداری شما بستگی داره. از اسمارت کارت ها در زمینه پرداخت الکترونیکی هم استفاده میشه . توسط ExpressCard54 انجام میشه. خرید لپ تاپ اداری برای اجرای بازیهای سنگین و خرید لپ تاپ گیمینگ برای انجام امور اداری هر دو به یک اندازه خریدهای ناموفقی به حساب میآیند.یکی از رایجترین کارهایی که هنگام خرید لپ تاپ انجام میدهیم مقایسه قیمت لپ تاپ های مختلف است. درود. از لپتاپ هایی با گرافیک یکپارچه intel iris xe که خوندم جدیدا حتی برای گیمینگ هم بکار برده میشن میشه برای طراحی با فتو شاپ روشون حساب کرد؟ البته میشه تک به تک کلید ها رو جدا کرد و زیر اونو تمیز کرد ولی به شدت این دکمه ها پایه های ظریف و شکننده ای دارن و ممکنه بعد از دراوردن کلید اون پایه ها بشکنه و کلید دیگه به کیبورد وصل نشه. تقسیمبندی میکنند. خبر خوب اینکه ایسوس در تمامی این دستهها محصولاتی برای پیشنهاد دارد.

رنگ های تولید شده در صفحه نمایش بسیار زنده و داینامیک رنج بالایی دارن ، 89% درصد رنگ های sRGB در این صفحه نمایش پشتیبانی میشه و میزان روشنایی در مرکز صفحه نمایش 231 nit هستش که نسبت به نوت بوک های دیگه مقدار بیشتریه. درایو نوری لپ تاپ hp8540w از CD ، DVD پشتیبانی میکنه ، قابلیت خواندن و نوشتن (منظور رایت کردن) رو داره که اندازه قطرش 12.7 میلی متره. تو خصوصیاتی که برای لپ تاپ های برنامه نویسی اندروید علاوه بر پردازنده و رم مهمه، سرعت حافظه ی ذخیره سازی لپ تاپه که خیلی مهمه، چون وقتی توی هزاران خط کد نویسی بخوای یک متریال یا فایل اولیه رو فراخوانی کنی نباید وقت زیادی ازتون بگیره. رو در هاردتون ذخیره کنین.

اکثر شرکتهای دنیا دستههای مختلف محصولات خود را با نامهای مختلف راهی بازار سایت aryalaptop میکنند. لپ تاپ HP Mobile Workstation 8540w هم مثل اکثر لپ تاپ ها از داک استیشن پشتیبانی میکنه. اگر هم بودجه تون رو اعلام کنید بهتر میتونیم راهنمایی تون کنیم. ممنون میشم راهنمایی کنید. این پورت به شما اجازه میده که خط تلفن رو به لپ تاپتون وصل کنید و با لپ تاپ خودتون تماس صوتی بگیرین ، فکس ارسال کنید البته باید درایور ها و نرم افزار های مخصوصی رو دانلود کنید همچنین میتونید با پهنای باند 231kbps به اینترنت Dial-up کم سرعت متصل بشید (واقعا چرا باید یک ادم این کارو انجام بده؟!!!!) اینترنت رفتن از طریق پورت مخصوص LAN RJ-45 با سرعت و پهنای باند بسیار بالاتری انجام میشه. نصب ماژول سیم کارت به لپ تاپتون اجازه SMS دادن ، تماس صوتی ، اینترنت رفتن رو میده ، دقیقا مثل کارایی سیم کارت توی گوشی موبایل. برای استفاده از ماژول سیم کارت لپ تاپ HP Elitebook 8540w، باید ابتدا باتری لپ تاپ رو خارج کنین بعد سیم کارت خودتون رو توی شیار ماژول simcard قرار بدین و دوباره باتری رو جای قبلش نصب کنین.

باتری همراه مسافرتی AT486AA دوازده سلولی با توان 95 Wh با قیمت 130 یورو. بهترین لپ تاپ با قیمت 10 میلیون تومان در تیر 1401 ، این لپ تاپ است که به نسبت قیمت بازخورد و کارایی بسیار خوبی دارد و ارزان ترین لپ تاپ لنوو هم هست. پورت LAN RJ-45 تنها برای اینترنت رفتن نیست ، گاهی کامپیوتر به کامپیوتر دیگه ای با پورت LAN متصل و شبکه ایجاد میشه (کانتر باز ها اینجوری توی کلوپ ها با هم چند نفری بازی میکنن) و به این صورت اطلاعات بین چندین سیستم با سرعت بالا رد و بدل میشه. سر و کار دارید هرچقدر سیستم شما قوی تر باشد یعنی سی پی یو قدرتمند، رم بالا و کارت گرافیک پیشرفته تری داشته باشد بهتر است چون باعث میشه در رندینگ و محاسبات پیچیده عملکرد بهتری داشته باشه و از کار کردن بیشتر لذت ببرید (البته اگر محدودیت بودجه نداشته باشید) . همچنین میتونید با کابل دو سر نری (کابل AUX) ، لپ تاپ خودتون رو به اسپیکر خانگی خودتون متصل کنید و از صدای بلندتر هنگام پخش اهنگ ها لذت ببرین.

خودم لپ تاپ Lenovo IdeaPad S145 تو ذهنم هست. خودم این مدلو پیدا کردم خوبه؟ ببخشید چند تا پیام شد، نظرتون رو راجع به این لپ تاپ هم میتونین بهم بگین؟ لطف میکنید لپ تاپ مناسب کارهای گرافیکی تا25میلیون که ویژگی های مناسبی برای شروع برنامه نویسی هم داشته باشه معرفی کنید. لپ تاپ Lenovo ThinkPad P1 یکی از بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی با سرعت و قدرت بالا است. اما به هرحال یکی از بهترین گزینه ها توی این محدوده قیمتی لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 330 – NXB است. دقت رنگ پایین و زاویه دید محدود از معایت این فناوریهای LCD است. صفحه نمایش این لپ تاپ بخاطر ورک استیشن بودنش از نوع مات هست (چون که این لپ تاپ برای کار در محیط غیر از خانه طراحی شده و نور زیاد مانع دیدن صفحه نمایش لپ تاپ نمیشه) و لایه محافظتی داره. بالا بودن سرعت خواندن و نوشتن تصادفی IOPS در هارد ها مهمترین نقش رو در اجرای روان سیستم عامل داره ؛ داشتن هارد پر سرعت روی سیستم، علاوه بر این که سیستم خیلی سریع تر بوت میشه و بالا میاد ، برنامه ها ، بازی ها ، پوشه ها و تمام فایل ها سریع تر بارگذاری میشن.

پورت eSATA در 8540W برای افزایش فضای ذخیره سازی ، در سمت چپ این لپ تاپ قرار داده شده که نهایت سرعت انتقال داده در این پورت 102.6 مگابایت در ثانیه است. مدل درگاه FireWire که در لپ تاپ Hp 8540w قرار داره از نوع i.link-type 1394.a Four-pin هستش که طبق بررسی های صورت گرفته نهایت سرعت انتقال داده توی این پورت 34.5 MB/s که مقدار قابل قبولیه. حالا میتونه این امکانات سخت افزاری باشه یا نرم افزاری. داک استیشن HP 90W Docking Station چندین پورت جدید از جمله پورت کام (یا همون پورت سریال RS232)، پورت Parallel، پورت DVI و Monitor stand port رو به لپ تاپ اضافه و تبدیل به دستگاه فول پورت میکنه . لپ تاپ جدید دل 5470 را به تازگی معرفی کردهاند و گمانهزنیها در رابطه با تاریخ عرضه آن ادامه دارد. البته باید به دل حق داد؛ چراکه لپتاپ جدید خود را با یک پردازنده قدرتمند از نسل دوازدهم اینتل روانه بازار میکند. شرکت دل برای لپ تاپ XPS با صفحه نمایش 15 اینچی (Dell XPS 15) خود هیچ چیزی کم نگداشته است. با این لپ تاپ میتوانید به کار تدوین فیلم با کیفیت 4K بپردازید. لپ تاپ Asus ZenBook Pro 14 دارای تاچ پد با نمایشگر لمسی است که این ویژگی باعث شده تا نسبت به سایر لسا بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی متفاوت باشد.

DisplayPort میتونه حداکثر تا رزولوشن 2560×1600 با عمق رنگ 30bit با نرخ رفرش 60Hz و در مانیتور های 1920×1080 ، عمق رنگ 24bit با نرخ رفرش 120Hz پشتیبانی کنه. این درگاه از انواع کارت حافظه Micro SD ، Micro SD-HC و Micro XD پشتیبانی میکنه. مزیت لپ تاپ elitebook 8540w اینه که هر دو پورت Audio-in (microphone) jack و Audio-out (headphone) jack رو به صورت جداگونه داره بر خلاف لپ تاپ های امروزی که این دو پورت با هم ادغام شده و برای استفاده همزمان از هدفون و میکروفون نیاز به خریدن کابل تبدیل 1 به 2 دارن. منظور از اسمارت ای سی Smart AC اینه که شارژر هوشمنده وقتی باتری فول شارژ شد ، دیگه جریان کنترل شده به سمت لپ تاپ میفرسته و از اُور شارژ over charge شدن باتری جلوگیری میکنه. کنار کیبورد لپ تاپ ، تاچ پد Touchpad لمسی با 3 دکمه قرار داده شده ، دکمه راست که راست کلیک هست دکمه چپ هم دکمه کلیک کردنه و دکمه وسط هم دکمه ای برای اسکرول کردنه و با نگه داشتن اون و حرکت انگشت روی تاچ پد میتونید اسکرول کنید هر چند که خود صفحه لمسی تاچ پد هم بخش اسکرول کردن رو داره.

طبق بنچمارک هایی که گرفته شده ، گرافیک ATI شرکت AMD عملکرد بهتری از نظر فریم در اجرای بازی ها نسبت به شرکت NVIDIA داره در حالیکه هر سه کارت گرافیک میزان 1 گیگ حافظه رم گرافیکی دارند. داک استیشنی که کمپانی آمریکایی Hewlett-Packard یا به اختصار hp برای مدل 8540w در نظر گرفته HP 90W Docking Station نام داره. برای مثال لپ تاپ شما پورت usb3 نداره ولی از اکسپرس کارت پشتیبانی میکنه ، شما میتونید با خرید اکسپرس کارت usb3 ، ورژن 3 پورت usb رو به لپ تاپتون اضافه کنید یا با اکسپرس کارت دیگه ای می توان مموری کارت های موبایل رو به لپ تاپ متصل کرد. این بلندگو فاقد بیس Base و مقدار کمی از فرکانس mid ranges رو پشتیبانی می کنه. مک بوک پرو با صفحه نمایش LED-backlite 16 و بزرگ و درخشان که می­تواند ۵۰۰ سطح از روشنایی را به همراه رزولوشن ۳۰۷۲x 1920 با ۲۲۶ پیکسل بر هر اینچ ارائه دهد و از میلیون­ ها رنگ پشتیبانی کند. به طور کلی میشه اینجوری بگیم که با این ماژول کارایی تلفن همراه به لپ تاپ شما اضافه میشه.

عمده قدرت لپ تاپ به پردازنده بستگی دارد. سریع ترین ، پرقدرت ترین ، حرفه ای ترین ، خوش دست ترین و بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان ، سری ایسوس Vivobook S533EQ – A است. لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R564JP یکی از بهترین پیشنهادهای موجود در بازار ایران است. این امکانات در حال حاضر برای لپ تاپهای ویندوز و کرومبوکها موجود است. پس اگر قصد خرید یک لپ تاپ با برند ایسوس برای کارهای روزانه عادی را دارید این یکی از بهترین گزینه های با قیمت مناسب است. لپ تاپ hp elitebook 8540w از پردازنده های نسل 1 Intel بهره میبره که بسته به نوع کانفیگ دستگاه می تونه core i5 یا core i7 باشه . شرکت hp برای لپ تاپ های خودش داک استیشن های اختصاصی می سازه ، الیته شرکت های شخص ثالث هم داک استیشن های خودشون رو برای لپ تاپ ها می سازن. VGA-out هم قادره تا حداکثر رزولوشن 2048×1536 با نرخ رفرش تصویر 75Hz و رزولوشن پایین تر با حداکثر نرخ رفرش 100 Hz پشتیبانی کنه.

7-720QM با فرکانس 1.66 گیگاهرتز و 6 مگابایت حافظه پنهان کش، از متداول ترین پردازشگر های به کار رفته در این لپ تاپه. سلام خسته نباشید من کارم راجع به نوشتن مقاله هست و یه لپ تاپ می خواستم بخرم که باهاش کارهای نوشتن انجام بدم، اینترنت، فیلم و بازی های متوسط هم بتونه باز کنه، مهم ترین معیارم هم اینه که باطری نسبتا خوبی داشته باشه و نوشتن باهاش راحت باشه، پیشنهادتون برای من به نظرتون کدوم مدل لپ تاپه؟ اگر قیمت مدل ۱۵ اینچ برای شما زیاد است می توانید از مدل ۱۳.۵ اینچی استفاده کنید. کاربرد دارن. چون لپ تاپ elitebook 8540w یک لپ تاپ صنعتی هس ، این درگاه باید وجود داشته باشه تا در ادارات برای انجام کار ها مورد استفاده قرار بگیره. باتری 3 سلولی لیتیومیون آن نیز میتواند این لپ تاپ را تا 5 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد روشن نگه دارد.

و از خرید خود راضی هستنند. از قابلیتهای حرفهای این دسته میتوان به امکان ارتقای آسان حافظهی رم و حافظهی ذخیرهسازی اشاره کرد. پیشنهاد گجت استوک به شما اینه که یدونه SSD و یدونه HDD داشته باشین ، اس اس دی رو به بخش اصلی لپ تاپ (پورت sata که باید حتما پشت لپ تاپ رو باز کنید ) متصل کنید و هارد رو از طریق کدی جای دی وی دی رایتر لپ تاپتون قرار بدین به این صورت که سیستم عامل دلخواه خودتون (ویندوز ، لینوکس ، مک و …) و نرم افزار ها و بازی هاتون رو روی SSD نصب کنین و فایل های آرشیو ، اهنگ ها ، ویدیو ها و …

وب کم 2 مگاپیکسلی لپ تاپ hp8540w در بالای صفحه نمایش قرار گرفته ، در کنار اون چراغ کیبورد دیده میشه که علاوه بر اینکه در شب برای دیدن نوشته های روی کیبورد استفاده میشه ، در تامین نور هنگام شب در مکالمه تصویری کاربرد داره. بعد از انجام مراحل بالا ، لپ تاپ شما فقط با اثر انگشت شما باز میشه و به این شکل دسترسی افراد دیگه به اطلاعات شخصی شما قطع میشه. قرار دادن یک هارددیسک یک ترابایتی هم تصمیم عاقلانهای از جانب دل برای این لپتاپ های صنعتی بودهاست؛ زیرا افراد حرفهای معمولا با برنامههایی سروکار دارند که فایلهای تولیدیشان حجم بالایی دارند. لپ تاپ hp 8540w i5 با سی پی یو i5-520M ضعیفترین کانفیگ رو تشکیل میده ، این پردازنده با فرکانس کاری 2.4 GHz, 3MB L3 cache که البته با تکنولوژی Intel Turbo Boost Technology به 2.93 GHz هم میرسه. چون این لپ تاپ ورک استیشن هست و برای محیط های کاری ساخته شده ، ممکن است افرادی با دست های کثیف و روغنی با لپ تاپ کار کنن ، چون جنس این پوینت استیک لاستیکیه و اصطکاک داره ، دست اون شخص از روی دکمه سر نمیخوره و میتونه راحت با دست های چرب و روغنی ، با لپ تاپ کار کنه.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار