تحویل کالا در کمترین زمان ممکن در کل کشور

بهترین لپ تاپ با قیمت 10 میلیون تومان در تیر 1401 ، این لپ تاپ است که به نسبت قیمت بازخورد و کارایی بسیار خوبی دارد و ارزان ترین لپ تاپ لنوو هم هست. در مورد اسپیکر hp elitebook mobile workstation 8540w ، یه اسپیکر با کیفیت صدای خوب که در قسمت لبه ی جلویی لپ تاپ قرار داره و مناسب کار های روزمره هست. لپ تاپ hp elitebook 8540w از رم DDR3 PC3-10600s 204-pin تا حداکثر 16 گیگابایت پشتیبانی میکنه ، البته برخی مدل ها نهایت 8 گیگ میشه رم روی آن ها سوار کرد بستگی به پردازنده داره ، اگه 4 هسته ای (Quad-Core) باشه دو تا رم 8 گیگ در کل 16 گیگ و اگه دو هسته ای (Dual-Core) باشه دو تا رم 4 گیگ در کل 8 گیگ پشتیبانی میکنه.

ارشیا گفته: سلام هارد من قبل از سوختن کند شده بود ؛ من با لب تاپ کار میکروم مستقیم ب برق وصل بود البته با ترانس که جریان رو کنترل کنه و باطری رو در میاوردم از لب تاپ و ۷-۸ ساله این لب تاپو دارم و هاردش بعد از اینکه برق قطع شده بود کند شد و تونستم دوروز بعد از اون استفاده کنم ک بعدش دیگه لب تاپو روشن میکردم نمیومدش. البته میشه تک به تک کلید ها رو جدا کرد و زیر اونو تمیز کرد ولی به شدت این دکمه ها پایه های ظریف و شکننده ای دارن و ممکنه بعد از دراوردن کلید اون پایه ها بشکنه و کلید دیگه به کیبورد وصل نشه. مزیت لپ تاپ elitebook 8540w اینه که هر دو پورت Audio-in (microphone) jack و Audio-out (headphone) jack رو به صورت جداگونه داره بر خلاف لپ تاپ های امروزی که این دو پورت با هم ادغام شده و برای استفاده همزمان از هدفون و میکروفون نیاز به خریدن کابل تبدیل 1 به 2 دارن. طبق بنچمارک هایی که گرفته شده ، گرافیک ATI شرکت AMD عملکرد بهتری از نظر فریم در اجرای بازی ها نسبت به شرکت NVIDIA داره در حالیکه هر سه کارت گرافیک میزان 1 گیگ حافظه رم گرافیکی دارند.

من اول نمی دونستم که لپ تاپ elitebook 8540w میکروفون داره و رفتم از دیجی کالا میکروفون جداگونه ای خریدم و به لپ تاپم وصل کردم و دیدم وصل نمیشه و چیزی ضبط نمی کنه ، برای تولید محتوا و ضبط پادکست و ویدیو نیاز داشتم ، بعد که فهمیدم لپ تاپ میکروفون داره ، با خوشحالی تمام رفتم تستش کنم ، دیدم اونم اصلا صدا رو ضبط نمیکنه تازه پورت صدا لپ تاپمم هم کار نمی کرد و نمی تونستم هندزفری وصل کنم به لپ تاپ تا با صدای کم اهنگ گوش بدم 🙁 نمی دونم چجوری شد که رفتم درایور صدا و میکرفون لپ تاپ رو از طریق سایت خود اچ پی آپدیت کردم بعدش معجزه شد ، پورت میکروفون و هدفون کار میکرد که هیچ ، خود میکروفون داخلی لپ تاپ هم صدا رو خیلی با کیفیت ضبط سایت aryalaptop میکرد. همچنین میتونید با کابل دو سر نری (کابل AUX) ، لپ تاپ خودتون رو به اسپیکر خانگی خودتون متصل کنید و از صدای بلندتر هنگام پخش اهنگ ها لذت ببرین. شما میتونید مودمی رو به مودم دیگه هم با کابل LAN به هم وصل کنید.

دو پورت DisplayPort و VGA-out برای وصل کردن به مانیتور های خارجی و یا ویدئو پروژکتور در نظر گرفته شده . داک استیشنی که کمپانی آمریکایی Hewlett-Packard یا به اختصار hp برای مدل 8540w در نظر گرفته HP 90W Docking Station نام داره. مدل درگاه FireWire که در لپ تاپ Hp 8540w قرار داره از نوع i.link-type 1394.a Four-pin هستش که طبق بررسی های صورت گرفته نهایت سرعت انتقال داده توی این پورت 34.5 MB/s که مقدار قابل قبولیه. بیصبرانه منتظر حضور لپ تاپ جدید دل 5470 در بازار و تست کارایی و عملکرد آن هستیم. برند ایسر برای نامگذاری دسته ها و مدل های خود در بازار از نظم و قانون خاصی استفاده می­کند. بنابراین اگر قصد دارید برنامه های سنگینی را در سیستمتان اجرا کنید بهتر است لپ تاپی انتخاب کنید که رم بالایی دارد. درکل خیالتون راحت باشه با این بودجه بهترین انتخابه اما اگر کارای گرافیکی و بازی دارید برید دنبال گزینه با کارت گرافیک و رم بیشتر و داشتن ssd اما برای کارای عادی واقعا خوبه. سی پی یو و مقدار رم چقدر باشه خوبه؟

تو خصوصیاتی که برای لپ تاپ های برنامه نویسی اندروید علاوه بر پردازنده و رم مهمه، سرعت حافظه ی ذخیره سازی لپ تاپه که خیلی مهمه، چون وقتی توی هزاران خط کد نویسی بخوای یک متریال یا فایل اولیه رو فراخوانی کنی نباید وقت زیادی ازتون بگیره. بهترین لپ تاپ لنوو ارزان قیمت ترین و بهترین لپ تاپ این لیست و البته بهترین و جدیدترین نسل لپ تاپ لنوو ، Ideapad L340 mr است که 2.1 کیلوگرم وزن دارد و به پردازنده نسل جدید AMD Ryzen 5 مجهز شده است. لپ تاپ hp elitebook 8540w از پردازنده های نسل 1 Intel بهره میبره که بسته به نوع کانفیگ دستگاه می تونه core i5 یا core i7 باشه . همچنین دقت کنید پردازنده این لپ تاپ نسل نهم است. از آنجایی که لپ تاپ یک گرافیست احتمالا باید از عهده برنامه های سنگین برآید، منطقی است که به دنبال لپ تاپی با پردازنده قوی باشید تا زمان کمتری را در انتظار عملیاتی مثل پردازش و رندرینگ باشید. DisplayPort در سمت چپ لپ تاپ و پورت VGA در بخش پشتی لپ تاپ قرار داره. عملکرد قابل قبولی داره.

ورک استیشن hp 8540w سه نوع مختلف کارت گرافیک ساپورت میکنه ، مدل های NVIDIA Quadro FX 880M ، NVIDIA Quadro FX 1800M و ATI FirePro M5800 که عملکرد های مختلفی دارن. لپ تاپ استوک hp elitebook 8540w تو زمینه تنوع پورت ها عالی عمل کرده ، 5 تا پورت USB (سه تا usb2 دو تا usb3) نیاز شما رو برای وصل کردن هر دستگاهی مثله موس ، پرینتر ، هارد اکسترنال ، دوربین دیجیتال و … شاید به جرات بتوان گفت بهترین لپ تاپ فعلی حال حاضر بازار ایران تا 40 میلیون تومان برای گیمینگ و رندرینگ و استفاده های سنگین همین سیستم و بهترین لپ تاپ ایسوس است که به لطف دارا بودن هارد دیسک یک ترابایت SSD و پردازنده AMD Ryzen 7 به راحتی می توانید هر نوع برنامه ای را با آن اجرا کنید. در مورد خرید این لپ تاپ به این نکته توجه کنید که نو و آکبند این لپ تاپ ها تو بازار نیست ، ولی میتونید استوک اون رو خریداری کنید. با اکسپرس کارت می توانید دستگاه هایی به دستگاه خودتون متصل کنید که حتی لپ تاپ شما پورت مخصوص اون رو نداشته باشه.

ExpressCard54 در واقع پورتی به عرض 56 میلی متره که پلتفرمی برای اتصال دستگاه های جانبی پیشرفته هست. اما قیمت سخت افزار های باکیفیت روز به روز کمتر شده و شما می توانید بدون خالی کردن جیب تان، یک لپ تاپ مناسب برای ویرایش ویدیو در اختیار داشته باشید. ناگفته نماند طراحی بسیار نازک مدل سوئیفت باعث شده که شرکت تولید کتتده قادر به قراردادن کیبورد مناسب در این لپتاپها نباشد. ولی برای استفاده در حین سفر فاکتور وزن و دوام اهمیت پیدا می­کند. بعد از پردازنده ، میزان حافظه رم لپ تاپ اهمیت داره ، هر چقدر میزان رم بالاتری در اختیار داشته باشید ، میتونید همزمان برنامه های بیشتری اجرا کنید.

استعلام با عنوان خرید کامپیوترو لب تاپ طبق لیست ومشخصات پیوست و با کد هزاره 5482824 در تاریخ چهارشنبه، 22 تیر 1401 در سایت ارتباط گستران هزاره ثبت شده است و مهلت شرکت در آن تا تاریخ 1401/04/28 در نظر گرفته شده است. مثلا مانتیور آن حالت شناور دارد که در بالای صفحهکلید بهصورت شناور قرار خواهد میگیرد. در هر جلسه با ابزارهای موجود در کارگاه روی بردهای مختلف لپتاپ ایسوس، لنووا، اچ پی، ایسر و اپل تمرین انجام میدهید تا تجربه کافی را بدست بیارید. بطور کلی در حال حاضر برای برنامه نویسان عزیز حداقل میزان رم 8 گیکابایت نیاز و البته کافی است البته اگر برنامه نویسی گرافیکی یا توسعه دهنده بازی هستید حداقل رم 12 یا 16 گیگابایت برای لپ تاپتون نیاز هست. پس اگر برنامه نویس هستید یا یک مهندس و قصد خرید لپ تاپ برای اجرای برنامه های مهندسی را دارید این لپ تاپ را گوشه ذهنتان داشته باشید. سر و کار دارید چون با رندنیگ سنگین و محاسبات پیچیده رو برو هستید هرچقدر سیستم شما قوی تر باشد بهتر هست و کاملا این رو در کار متوجه میشید. همانطور که اشاره شد اگر به دنبال لپ تاپ های مقرون به صرفه و میان رده هستید خرید Acer می تواند انتخاب خوبی باشد.

شما میتونید صدا و کیفیت این لپ تاپ رو تا حد قابل قبولی افزایش بدید ، برای این کار از قسمت کنترل پنل Control Panel در قسمت Sound رفته و در تب Playback روی دستگاه Speakers/HP کلیک کنید و در تب Enhancements تیک Bass Boost رو غیر فعال کنید تا صدای بلند تری از لپ تاپ شنیده بشه و همچنین برای افزایش کیفیت در همون قسمت به تب Advanced رفته و کیفیت اسپیکر خودتون که روی 16bit, 44100Hz CD Quality هست رو روی 16bit, 48000Hz DVD Quality قرار بدین. پورت Ethernet Port واقعا یکی از پورت های ضروری در هر لپ تاپی به شمار میره. لپ ­تاپ مخصوص ادیت فیلم و انتخاب آن، همواره یکی از دغدغه های اساسی افرادی که قصد دارند در زمینه تدوین فیلم فعالیت نمایند، است.

لپ تاپ hp 8540w i7 قطعا نسبت به مدل core i5 در انجام پردازش هایی مثله باز کردن برنامه ها ، انجام رندرینگ ، ادیت فیلم ، زمان بالا اومدن سیستم عامل و … با اینکار سرعت لپ تاپ شما حداقل 4 برابر زیاد میشه و لپ تاپ شما تو کمتر از 20 ثانیه کاملا بوت میشه و دیگه شاهد هیچ هنگی و تاخیر در اجرای برنامه ها و سیستم عامل خودتون نخواهید بود. DisplayPort میتونه حداکثر تا رزولوشن 2560×1600 با عمق رنگ 30bit با نرخ رفرش 60Hz و در مانیتور های 1920×1080 ، عمق رنگ 24bit با نرخ رفرش 120Hz پشتیبانی کنه. VGA-out هم قادره تا حداکثر رزولوشن 2048×1536 با نرخ رفرش تصویر 75Hz و رزولوشن پایین تر با حداکثر نرخ رفرش 100 Hz پشتیبانی کنه.

این استاندارد نشون میده که این وسیله چقدر در برابر شرایط سخت محیطی از خودش مقاومت نشون میده. گواهینامه MIL-STD-810G استاندارد نظامی ایالاتمتحده است که سطح هر بخش از دنیای تکنولوژی را از نظر دوام و مقاومت تضمین میکند. نسبت طول و عرض در هر سه 16:9 هستش. در سمت راست لپ تاپ قرار داره وقتی کلید مخصوص اون در این قفل قرار گرفته بشه ، در لپ تاپ دیگه باز نمیشه. حداکثر سرعت انتقال دیتا در این لپ تاپ 109 MB/s (مگابایت در ثانیه) از طریق USB3 ، بعد از اون حداکثر سرعت از طریق پورت eSATA به میزان 102.6 MB/s ، حداکثر سرعت انتقال فایل در پورت USB2 لپ تاپ HP8540w حدود 29.4 MB/s هستش. وب کم 2 مگاپیکسلی لپ تاپ hp8540w در بالای صفحه نمایش قرار گرفته ، در کنار اون چراغ کیبورد دیده میشه که علاوه بر اینکه در شب برای دیدن نوشته های روی کیبورد استفاده میشه ، در تامین نور هنگام شب در مکالمه تصویری کاربرد داره. کلا بایوس و درایور های لپ تاپتون رو آپدیت کنید چون باگ های اون رفع میشه و امکانات اون اضافه میشه. لپ تاپ hp 8540w i5 با سی پی یو i5-520M ضعیفترین کانفیگ رو تشکیل میده ، این پردازنده با فرکانس کاری 2.4 GHz, 3MB L3 cache که البته با تکنولوژی Intel Turbo Boost Technology به 2.93 GHz هم میرسه.

میزان حداقل استفاده انرژی لپ تاپ در هنگام استفاده 12.9 وات ساعت و حداکثر استفاده در حالت فول لود 84.9 وات ساعت میرسه ؛ یعنی اگر از لپ تاپ خودتون از نهایت قدرتش با بیشترین روشنایی استفاده کنید ، باتری میتونه 1 ساعت دوام بیاره. باتری همراه مسافرتی AJ359ET دوازده سلولی با توان 52 Wh با قیمت 120 یورو. باتری لپ تاپ hp 8540w یه باتری 8 سلولی لیتیم آیون (منظور از سلول ، تعداد سلول های 18650 ای هستن که توی باتری لپ تاپ وجود دارن) با توان 73 Wh وات ساعته که میتونه لپ تاپ رو در حالت کمترین روشنایی و خاموش بودن WLAN تا 4 ساعت و 22 دقیقه روشن نگه داره. باتری همراه مسافرتی AT486AA دوازده سلولی با توان 95 Wh با قیمت 130 یورو. مسلمه که آدابتور 150 واتی باتری لپ تاپ شما رو سریعتر شارژ میکنه و برعکس ادابتور 90 واتی دیرتر باتری لپ تاپ رو پر میکنه. بالا بودن سرعت خواندن و نوشتن تصادفی IOPS در هارد ها مهمترین نقش رو در اجرای روان سیستم عامل داره ؛ داشتن هارد پر سرعت روی سیستم، علاوه بر این که سیستم خیلی سریع تر بوت میشه و بالا میاد ، برنامه ها ، بازی ها ، پوشه ها و تمام فایل ها سریع تر بارگذاری میشن.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار