تعمیرات لپ تاپ در اصفهان

پردازندههای Core i3, Core i5, Core i7, Core i9 از جمله پردازندههای کمپانی اینتل هستند که کمپانیهای سازنده لپ تاپ در تولید محصولات خود از آنها استفاده میکنند. تمام مواردی که ذکر شد، از مهم ترین نکات مهم هنگام خرید لپ تاپ به حساب می آید که باید مورد توجه قرار بگیرد. ضمنا اگه برای خرید بهترین لپ تاپ های جدید 2021 یا هر لپ تاپی دچار شَک هستی. بهترین لپ تاپ تا قیمت 3 میلیون کمی بیشتر از درخواست بعضی از دوستان می باشد با مشخصات متوسط رم 4 RAM:DDR4 و هارد 1 تربایت و دیگر مشخصات در زیر به صورت کامل می باشد. برای نمونه اگر فردی هستید که دائما نیاز دارید تا یکسری اطلاعات و داده ها را در لپ تاپ خود جابه جا کنید، بهتر است به تهیه لپ تاپ هایی با سایزهای کوچک بپردازید تا بتوانید آن را مانند یک کتاب به زیر بغل خود زده و با خود به هرجایی که نیاز دارید، حمل کنید و در غیر این صورت می توانید لپ تاپ هایی با سایز بزرگتر را نیز تهیه کنید. هرچه اندازه صفحه نمایش بزرگتر باشد؛ غالبا وزن آن نیز بیشتر میشود و جزییات تصویر بهتر نمایش داده میشوند. تایوانیها امروزه با تصاحب حدود ۴۰ درصد از سهم بازار، به عنوان اولین تولیدکنندهی مادربورد در جهان شناخته میشوند و توانستهاند ۶ سال پیاپی عنوان بهترین برند مادربورد دنیا را به خود اختصاصی دهند.ظهور و شکوفایی ایسوس در حوزهی لپ تاپ در سال ۲۰۰۷ با محصولاتی با نام EEE بود.

به این ترتیب تمام این بخش های مهم است که لپ تاپ را تشکیل می دهند و باعث می شود تا افراد قدرت انتخاب سخت تری داشته باشند. این لپ تاپ در عین دارا بودن وزن بسیار سبک، پردازنده نسل 10 و کارت گرافیک مناسب، یک لپ تاپ با قیمت 20 میلیون تومان است که باعث میشود این لپ تاپ را یکی از بهترین دستگاهها دارای ارزش خرید بالا کند.. این مورد در خرید لپ تاپ اولویت ندارد اما پیشنهاد میشود که برای جلوگیری از حمل همیشگی تعداد زیادی دانگل، به اتصالات مورد نیاز خود بر روی سیستم نیز توجه نمایید. در هنگام خرید از داشتن گارانتی اطمینان حاصل کنید. میزان RAM یکی از مهمترین مواردی است که باید در هنگام خرید لپ تاپ نظر بگیرید. سلام و عرض ادببهترین لپ تاپ گیمینگ در بازه ی ۳۵ میلیون چه لپ تاپی هستش؟ یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ با بودجه ی 45 میلیونی لپ تاپ ایسر پریدیتور مدل Helios 300 PH315-53-72XD هستش. وقتی به بهترین لپتاپهای ویندوز نگاه میکنید، لپ تاپهای Dell را همیشه در جایی از لیست مشاهده خواهید کرد.

که هر یک از آن ها دارای اهمیت زیادی می باشد و هر کدام وظیفه خاصی را در لپ تاپ ها به عهده دارند و ایفا می کنند. هر کدام از این فاکتورها قادر است. سبک بودن وزن سیستم شما نکته مهمی است که باید به آن توجه کرد بخصوص برای کسانی که هر روز سیستم خود را حمل می کنند. مطمئناً پس از ورود لپ تاپ Dell Precision 5470 به بازار، بهتر میتوان کارایی و عملکردش را مورد بررسی قرار داد. لپ تاپ معرفی شده لپ تاپ hp 8540w است ، برای انجام کاری های روزمره انتخاب مناسبی هست ، انجام بازی های سبک ، وبگردی ، پخش فیلم ، حسابداری ، کار با فوتوشاپ میشه روی این مدل حساب کرد. نمیخوام پول اضافی برای گرافیک بدم چون اصلا قرار نیست بازی یا کار گرافیکی سنگین انجام بدم. به خصوص مدلهایی که کارت گرافیک مجزا دارند (مثل همین مدل) یک گزینه عالی برای کارهای میتونند باشند. در این زمینه باید توجه کنید که آیا کارهایی که قصد دارید با لب تاب انجام دهید، آنقدر اهمیت دارد که لازم باشد آن را با خود به همه جا حمل کنید یا خیر مانند یک رایانه رومیزی تنها در خانه باشد کافی است.

استفاده از هارد اکسترنال باعث میشه تا وزن پایین لپ تاپ رو بهم نریزید. ولی همان طور که ذکر شد، اگر افراد نیازهای خود را به لپ تاپ به کار ببرند، قطعا تصمیم گیری برای آن ها راحت تر می شود. حافظه SSD به طور کلی سرعت عملکرد سیستم را افزایش میدهد اما گرانتر است و خرید این مدل لپتاپ ها به کاربرانی پیشنهاد میشود که نیاز به حجم زیادی ندارند و بودجهی کافی هم در دست دارند. شما در هنگام خرید لپتاپ میبایست توجه کنید که کدامیک از پردازندهها مناسب کار و نیاز شما است. زیرا مردم دیدند که هر کاری که انتظار داشته باشند، اعم از حفظ و نگهداری داده ها، پلی کردن موزیک، بازی کردن، عکاسی، ارتباطات و یا حتی کارهایی که مربوط به شغل و مهارتشان است مانند حسابداری، برنامه نویسی و غیره را می توانند به راحتی توسط لپ تاپ ها در کسری از ثانیه انجام دهند و اوقات خوشی را پشت سر بگذارند.

لپ تاپ رو باز کردم ، کلی دوده و گرد و غبار از هیت سینک در اومد ، خمیر سیلیکون DeepCool Z9 خریدم و روی CPU و گرافیک GPU زدم بعد یدونه فن زیر لپ تاپی هم خریدم و مشکل داغ شدن لپ تاپ از بین رفت. عملکرد درایو ذخیرهسازی از اهمیت بیشتری در مقایسه با سرعت پردازنده برخوردار است. معمولا دیده میشود که لپتاپهای ۱۳ یا ۱۴ اینچی وزنی در حدود ۸.۱ تا ۴.۲ کیلوگرم دارند و حمل و نقل آنها در مقایسه با مدلهای ۱۵ اینچی به مراتب سادهتر است. یکی از مهم ترین دلایلی که در متفاوت بودن لپ تاپ ها می باشد، تنوع در مشخصات فنی آن هاست که در آن از قطعات فنی متفاوتی مانند پردازنده، حافظه، باتری، هارددیسک و بخش های گرافیکی استفاده شده است و همچنین قیمت لپ تاپ نیز به همین موارد بستگی دارد. تیم فنی اطلاع گستر و اطلاع وب با تکیه بر پشتوانه ی بالای دو دهه ی خود در امر خرید و فروش لپ تاپ های استوک، نوت بوک های دست دوم، همچنین All In One هاو سیستم های کارکرده، خود را به عنوان یکی از مراجع معتبر در این امر معرفی نموده است. در نهایت می توانید بهترین نوع لپ تاپ را با کمک فروشنده تهیه کنید و از خرید خود رضایت داشته باشید.

زیرا نشان می دهد که محصولی که شما تهیه کرده اید از صحت و سلامت برخوردار است و طول عمر بالایی دارد و از همه مهم تر قاچاقی نمی باشد. به هر صورت، تعمیر قاب لپ تاپ در حالت لق بودن در آن، نیاز به تجربه و مهارت بالایی می باشد. محصولات ایسوس شامل لپتاپهای Asus 2 در 1، لپ تاپ، تبلت، دسکتاپ، تلفن هوشمند، دستیار دیجیتال شخصی، مانیتور رایانه، مادربرد، کارت گرافیک، کارت صدا، درایو دیسک DVD، دستگاه شبکه شبکه رایانه، کیس کامپیوتر، اجزای رایانه و سیستمهای خنک کننده رایانه است. سریSwift 7 اکثراٌ لپتاپهای باریکی بودهاند و شرکت تایوانی در نسخهی سال 2019 بازهم رکوردشکنی کرده و محصولی با ضخامت 98/8 میلیمتر به بازار عرضه کرد. لپ تاپ ها از آن جایی که تاثیر به سزایی در زندگی ما دارد، بسیار اهمیت دارند.

این وابسته به نیاز شما به لپ تاپ دارد و می توانید ان را در دسته برندهای اپل و سیستم عامل مک او اس و یا سایر برندهای برتر و عالی که در سطح جهان تولید شده است تهیه کنید که شامل سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و کروم او اس می باشد و همه آن ها منحصر به فرد است. اتصالات دیگری نظیر درگاههای کارت SD، جک هدفون و پورت Ethernet در لپتاپها وجود دارد و سبب ارتباط لپ تاپ با سایر وسایل میشوند. خط مکبوک از ادغام خطوط PowerBook و iBook در زمانی که اپل به جای استفاده از پردازندههای PowerPC از Intel استفاده کرد حاصل شد. پیشنهاد گجت استوک به شما اینه که یدونه SSD و یدونه HDD داشته باشین ، اس اس دی رو به بخش اصلی لپ تاپ (پورت sata که باید حتما پشت لپ تاپ رو باز کنید ) متصل کنید و هارد رو از طریق کدی جای دی وی دی رایتر لپ تاپتون قرار بدین به این صورت که سیستم عامل دلخواه خودتون (ویندوز ، لینوکس ، مک و …) و نرم افزار ها و بازی هاتون رو روی SSD نصب کنین و فایل های آرشیو ، اهنگ ها ، ویدیو ها و …

ماوس، خیلی ضعیف عمل می کنه البته این مشکل با یک ماوس معمولی بی سیم، صد در صد برطرف سایت aryalaptop میشه. برای نمونه باید فکر کنید که آیا این لپ تاپ را برای گشت و گذار در اینترنت می خواهید و یا برای انجام کارهای حسابرسی، زیرا این دو با یکدیگر بسیار متفاوت است. ابتدا باید قبل از تهیه کردن این محصول، تصمیم بگیرید که لپ تاپ را برای کدام نیاز خود می خواهید زیرا که تمام لپ تاپ ها دارای طراحی یکسانی نیست و برای نیازهای مختلف کاربران طراحی شده است و هر یک به منظور انجام کارهای مختلف روانه بازار شده است و همچنین قیمت لپ تاپ به صورت مستقیم بر روی نوع کاربری لپ تاپ (کانفیگ های مختلف) تأثیر دارد. خواهان کدام سیستم عامل هستید؟ به نسل پردازنده سیستم و سال تولید آن توجه کنید یک سیستم با سری پردازنده corie i7 با سال تولید 2015 نسبت به یک سیستم با سری پردازنده corie 5 در سال 2013 ضعیف تر است. در این زمینه مقاله “تفاوت core i3 با core i5 و core i7 در پردازنده های اینتل” و “بررسی کامل و معرفی پردازنده اینتل، نسل ها و انواع آن” را حتما مطالعه کنید.

این دستگاه کوچک تر از رایانههای رومیزی است و قابلیت کار با یک باتری را دارد که در غیاب باتری می­توان با یک آداپتورAC/DC خارجی با آن کار کرد. این برند ، ساخت کشور تایوان است که در حال تلاش برای بهتر و بهتر شدن می باشند و مرتباً برخی از بهترین لپ تاپ ها را یکی پس از دیگری (به عنوان رایانه های شخصی و تولیدات قطعات کامپیوتر و گوشی موبایل ) در حال حاضر می سازند. کیفیت صفحه لپ تاپ یکی از خاص ترین نکات مهم هنگام خرید لب تاب است که باید به آن توجه کافی داشته باشید و باید محصولی را انتخاب کنید که وضوح تصویر بی نظیری داشته باشد که دچار مشکل نشوید. خرید لپ تاپ اداری برای اجرای بازیهای سنگین و خرید لپ تاپ گیمینگ برای انجام امور اداری هر دو به یک اندازه خریدهای ناموفقی به حساب میآیند.یکی از رایجترین کارهایی که هنگام خرید لپ تاپ انجام میدهیم مقایسه قیمت لپ تاپ های مختلف است. آموزش تعمیرات لب تاب در صورتی مفید واقع خواهد بود که نه تنها بصورت آکادمیک باشد بلکه بیشتر بصورتی باشد که کارآموز در طول دوره لپتاپهای مختلف را باز و بسته و عیب یابی و تعمیر کند.

اگر کارتون دو بعدی هست یعنی از برنامه های دو بعدی گرافیکی مثل After Effects, ToonBoom, Harmony, CrazyTalk Animator, Synfig Studio, FlipBook و Photoshop استفاده میکنید نیازی به هزینه کردن زیاد برای تهیه یک سیستم فوق العاده قوی ندارید و با یک کانفیگ معمولی رو به بالا به راحتی میتونید کارتون رو انجام بدید. اما کیفیت سخت افزار در این لپ تاپ به قدری است که براحتی میتواند در انجام امور روزانه از آن استفاده کنید. در واقع این نشانه یک محصول ایده ال است. ولی در تهیه یک لپ تاپ عالی، داشتن کارت گارانتی از اهمیت زیادی برخوردار است.

در هر جایی و برای هرکاری که فکر کنید به آن نیاز دارید. اگرچه این لپ تاپ کارت گرافیک مجزایی ندارد ولی همچنان یکی از بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی و همچنین گیمینگ در سال 2021 محسوب می شود. همان طور که می دانید، لپ تاپ ها به دلیل اهمیت زیادی که دارند، در انواع مدل ها طراحی شده است که وابسته به نیاز افراد می باشد. از این پردازنده بیشتر در ساخت لپ تاپهای گرانقیمت و گیمینگ استفاده میشود و به طور کلی مناسب کاربران حرفهای میباشد.پس اگر قیمت لپ تاپ برای شما مهم نیست می توانید لپتاپی را انتخاب کنید که از این پردازنده قوی و پرسرعت بهره می برد. پردازندههای شرکت AMD که طرفداران خاص خود را دارند، در برخی ویژگیها مانند لیتوگرافی از مدلهای مشابه ساخت شرکت اینتل پیشی گرفتهاند. مدل AMD Ryzen 4000 یکی از مدلهای جدید این کمپانی میباشد که برای رقابت با Core i5 و Core i7 وارد بازار شده است. در لپتاپهای گیمینگ رده پایین معمولا از انویدیا MX250 یا GTX 1650 استفاده میشود و در مدلهای میانرده از RTX2050 یا RTX 2060 و در بالارده از RTX 2070 یا RTX 2080 استفاده میگردد. ولی چون TFT هستش از کناره ها و بالا پایین نگاه کنید بهش صفحه سیاه میشه.

با پیشرفت علم و در گذر زمان و تمایل مردم به یک سیستم سبک و قابل حمل نوت بوکها که به مراتب از لپ تاپ سبک تر هستند وارد بازار رایانهها شدند. خرید لپ تاپ و نوت بوک – قیمت لپ تاپ : یک رایانه شخصی است که کاربرد آن مانند کامپیوترهای رومیزی و بزرگ است اما به دلیل اینکه با گذر زمان نیاز انسانها به یک سیستم قابل حمل و سبک با همان عملکرد و کاربرد شدت گرفت لپ تاپ ها پا به بازار گذاشتند و بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفتند بطوری که حجم عظیمی از بازار کامپیوتر رومیزی را به سمت خود کشید. اگر شما بدون در نظر گرفتن آن ها و بدون هیچ تحقیق و بررسی به سراغ تهیه لپ تاپ ها بروید، مطمئن باشید که از خرید خود پشیمان می شوید چون لپ تاپی که بدون آگاهی خریداری شده است، نمی تواند نیاز شما را برآورده کند. نمایشگر با رزولوشن پایین، رم ۴ تا ۸ گیگابایت و گرافیک یکپارچهی فاقد حافظهی اختصاصی از ویژگیهای رایج در انواع لپ تاپ ایسوس ارزان و اقتصادی است. خب خیلیا نمیدونن مشخصات این سیستم چیه چون با AMD اشنایی ندارن اولا بگم این سیستم سی پی یو چهار هسته قوی داره که واقعا خوبه همچنین با گرافیک RX560 شدیدا قوی میشه که اندازه یه لپتاپ گیمینگ ارزشش رو میبره بالا که با رم 12 این سخت افزار عالی کامل میشه بعضی از کاربر ها میگن لپتاپ گرافیکش ضعیفه باید بگم اشتباه میکنن احتمالا درایور گرافیک AMD رو نصب نکردن چون حتی امکان هم نداره که این گرافیک به این راحتیا کم بیاره .اولین مثالی که میتونم بزنم اینه شما میتونید GTA V رو با بهترین گرافیک یعنی Very high با اف پی اس 60 بازی کنید و این اصلا هم پایین نمیاد اونم با رزولوشن 1080 .

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار