قیمت گذاری لپ تاپ دست دوم و کارکرده

سیستم عامل android به شدت مورد استقبال کاربران تلفن های هوشمند و همینطور شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند… گرچه ممکن است ابزارها و نرم افزارهای مورد استفاده توسط تخصصهای مختلف مشابه باشد، اما سخت افزار مورد نیاز متفاوت است. این یعنی : قطعه یا لوازم الکترونیکی مورد نیاز لپ تاپ یا نوتبوک خودتون را همینجا در پارتیران خرید کرده و تعویض کنید. شما برای بدست آوردن بهترین آموزشگاه تعمیر لپ تاپ لازم است ۲ چیز را اهم کار بدانید: اول اینکه محیطی که آموزش میبینید از چه تجهیزات و امکاناتی برخوردار است و مهمتر از همه کسی که بشما آموزش میدهد چه سابقه و فن بیانی دارد!

یکهارد دیسک 500 گیگابایتی برای تمام نرم افزاری که باید نصب کنید کافی است، اما اگر قصد نصب فیلمهای بازی و ذخیره را دارید، به خرید لپ تاپ با حافظه بالاتر نیاز خواهید داشت. این برنامهها عظیم هستند و حافظه زیادی را اشغال میکنند. از پردازنده نسل یازدهم اینتل سری Intel Core i5-1135 G7 که 8 مگابایت حافظه کش (Cache) دارد و تا فرکانس 2.4Up4.2 گیگاهرتز سرعت پردازش با گرافیک Intel Iris Xe-Share می باشد. فقط یکم کیفیت درایو نوری و تاچ پد و نداشتن بک لایت کیبورد رو میشه گفت ضعفش هست که تو این رنج قیمت طبیعیه . اگر کارتون دو بعدی هست یعنی از برنامه های دو بعدی گرافیکی مثل After Effects, ToonBoom, Harmony, CrazyTalk Animator, Synfig Studio, FlipBook و Photoshop استفاده میکنید نیازی به هزینه کردن زیاد برای تهیه یک سیستم فوق العاده قوی ندارید و با یک کانفیگ معمولی رو به بالا به راحتی میتونید کارتون رو انجام بدید.

اکنون می­خواهیم به صورت جداگانه لپ تاپ های ایسر را در قالبی متفاوت به شما معرفی کنیم. یک رایانه میتواند تراشه گرافیکی یکپارچه بر روی پردازنده یا کارت گرافیک جداگانه داشته باشد. اگر بودجه دارید و یا تمایل به کار در برنامههای پیچیده با بافتهای زیاد دارید، باید به دنبال یک لپتاپ با کارت گرافیک جداگانه باشید. به عنوان مثال، لپتاپ یک توسعه دهنده بازی باید بسیار بیشتر از آنچه ممکن است یک توسعه دهنده وب به آن نیاز داشته باشد، روی عملکرد گرافیکی متمرکز باشد. علاوه بر سخت افزار داخلی، تاکید زیادی باید روی صفحه کلید هنگام خرید لپ تاپ باشد. پیدا کردن یک لپتاپ با صفحه کلید راحت بسیار مهم است.. پردازنده سریعتر برای مدیریت پروژههای عظیم و برنامههای فشرده گرافیکی مهم است. لپ تاپ دل Precision 5470 با سیستم مدیریت حرارتی شرکت سازنده، گرمای حاصل از کار سیستم را کنترل میکند. این اطلاعات را معمولاً میتوانید در فروشگاه یا وب سایت سازنده پیدا کنید. حافظه یا RAM، اطلاعاتی را که کامپیوتر برای دسترسی به آن نیاز دارد، مانند تمام اطلاعات موجود در پرونده ای که در حال حاضر روی آن کار میکنید، نگه میدارد. اگر یک برنامه نویس مشتاق هستید و به دنبال لپتاپ مناسب هستید، این راهنما میتواند به شما کمک کند.

آنها همچنین از ظرفیت حافظه مناسب و صفحه نمایش لمسی در مدلهای انتخابی بهرهمند هستند. این مدل لپتاپ با پردازندهCore i3 سری U و قیمت تقریبی ۴۰۰ دلار، یک انتخابی مناسب برای کاربران اقتصادی به شمار می­آید. 3 – اکثر افرادی که در زمینه کامپیوتر ( خدمات کامپیوتری ) کار می کنند ، به صورت تجربی کار مردم رو راه میندازن . یه روز از محل خودمون رد می شدم که دیدم یه مغازه خدمات کامپیوتری که مردم بهش روی خوش هم نشان می دادند و کلی لپ تاپ و کامپیوتر برای تعمیر دستش داشتند و کلا برای خرید قطعات کامپیوتری هم زیاد پیشش می رفتن ، پشت شیشه اش زده : فروش لب تاب ( laBtoB ) .

برخی از لپتاپها ممکن است صفحه کلیدهایی با طرح بندی عجیب و غریب داشته باشند، جایی که ممکن است کلیدهای Fn و کلیدهای Ctrl مجدداً قرار بگیرند یا برخی از کلیدها مانند کلیدهای Enter یا Backspace کوچکتر باشند. بیشتر لپتاپها با درایوهای حالت جامد به فروش میرسند. درگاه خروجی هدفون Audio-out (headphone) jack هم کاملا مشخصه وظیفه اش چیه ، شما میتونید هندزفری خودتون رو به لپ تاپ وصل کنید و اهنگ گوش بدید. البته مزیت دیگر این است که شما میتوانید بازیهای سطح بالا را روی لپتاپ خود انجام دهید. در این شرایط سخت اقتصادی که خرید لپ تاپ برای بیشتر مردم سخت و دشوار است و قیمت لپ تاپ بسیار نوسانی و بالا است؛ افراد باید آگاهی لازم را نسبت به لپ تاپهای بازار و نیازشان داشته باشند تا بتوانند با هزینه کمتر لپ تاپ بهتری بخرند. علاوه بر این صرف هزینه های بالا برای رفع عیوب و عدم حصول نتیجه مطلوب موجبات سلب اعتماد مشتریان را فراهم می آورد. ذنبوکها نیز مدلهایی از دستهی دانشجویی را در خود جای دادهاند؛ اما طراحی آنها به کلی متفاوت است.

شما با توجه به نیاز خود باید از فروشگاه معتبری لپ تاپ ایسر را خریداری کنید. نسبت به قیمتش فکر می کنم کانفیگ مناسب تری برای برنامه نویسی داره. بودجه هم تا 27 میتونم هزینه کنم. گفتم فلانی لپ تاپه بخدا ، من چون دوستت دارم اومدم بگم که ضایع نشی ، گفت نترس پسر خوب و خلاصه من گفتم از ما گفتن بود خود دانی ، آخرین لحظه گفت وایسا تو گوگل چک کنم ببینیم درست میگی یا نه ( توجه کردید که ایشون خدمات کامپیوتری داره ) گفتم باشه و زد تو گوگل دید آره لپ تاپ هست نه لب تاب . تا الان خیلی خوب کار کرده و سیستم خیلی خوبی داره ولی چون AMD هست مردم فکر میکنند که خوب نیست من خودم از دی جی کالا نخریدم ولی توی بازار هر کسی که این لپ تاپ رو نداشت میگفت که خوب نیست ولی یکی داشتش میگفت من با پردازنده ی اینتل هم دارم ولی من خودم برای گیم این رو پیشنهاد میکنم. یک لپتاپ خوب چیزی بیش از سرعت نیاز دارد. این دستگاه ها نیز مانند : دیگر هم نوعانشان نیاز به سرویس و تعمیر دارند.

بنابراین این سیستم اصلا مناسب گیم های با گرافیک نسبتا بالا نیست. بنابراین اطمینان حاصل کنید که یک لپتاپ با رم زیاد انتخاب میکنید. اگرچه برخی از مشاغل ممکن است هنگام انتخاب لپتاپ فقط به قیمت تمام شده نگاه کنند، اما مهم است که فاکتورهای دیگری را که به کیفیت و دوام محصول کمک میکنند در نظر بگیریم، زیرا استفاده روزانه زیادی خواهد داشت. رو به خودشون میدن . البته من گرافیکش رو آپدیت کردم و کمی بهتر شد. با اینکه نوت بوک ها مانند دسکتاپها انعطاف پذیر نیستند، بخشهایی در آنها وجود دارد که میتوانید هنگام خرید، کمتر نگران آنها باشید؛ چرا که میتوانید در آینده با کمی هزینه اقدام به بهبود آنها کنید. بنابراین، نیاز چندانی به سختافزار پرقدرت در این رده از محصول وجود ندارد.یکی از شاخصههایی که در لپ تاپ اداری حائز اهمیت است، برخورداری از کیبورد یا صفحه کلید مناسب است. به طرح بندی صفحه کلید نیز نگاه کنید. محیطهای توسعه بازی، طراحی سطح برای اجرای نیاز به سیستمهای قدرتمند دارند. همچنین، برخی از تولیدکنندگان، مانند موتورولا با Droid Turbo 2، از چندین لایه شیشه و پلاستیک برای قویتر کردن صفحه نمایش خود استفاده میکنند.

اجرای همزمان همه آنها ممکن است لطمه ای به لپتاپ شما وارد کند. اگر به دنبال انتخابهای پایدار با قدرت مناسب هستید این لب تاب گزینه مناسبی است. البته تو این رنج قیمت گزینه های زیادی داریم. این ویژگی در کنار سخت افزار قدرتمند آن، این لپ تاپ را به یک گزینه مناسب برای برنامه نویسان و مهندسانی که می بایست همیشه لپ تاپ همراه داشته باشند تبدیل میکند. حتما باید اتفاق بدی واسشون بیفته تا متوجه اصل قضیه بشن .( اقا به خدا خود من هم ایرانیم و کسی ( نظام اموزشی ) بهم آموزش نداده بود که تحقیق کنم و گیر بدم به چیزی و دقتم رو زیاد کنم .

با این حال، توسعه دهندگان برنامهها یا نرم افزارهایی که برای تدوین پروژههای عظیم نیاز به اجرای ماشینهای مجازی، شبیه ساز و IDE دارند، به RAM سایت aryalaptop بیشتری احتیاج دارند. درایوهای ذخیره سازی میتوانند یک درایو دیسک سخت سنتیHDD یا درایو حالت جامد SSD باشند.هارددیسکها گرچه ارزانتر و ظرفیت بیشتری دارند اما در لپتاپها میتوانند مشکل ساز شوند. امروزه بیشتر لپتاپها با 4 گیگابایت رم عرضه میشوند که اگر بخواهید کارهای روزانه مانند استفاده از Microsoft Office، وبگردی و تماشای فیلم را انجام دهید بسیار عالی است. فقط اگر حافظه کش رو بالاتر میبردن یعنی اگر 4MB بود واقعا عالی تر می شد؛ اما با این وجود پردازنده قوی و رم 12 گیگ و گرافیک 4 گیگ باعث پوشاندن این حافظه کش میشه و در کل لپ تاپ خوبی هست و اگر گاهی میخواهید با لپ تاپتون بازی های گرافیکی انجام بدین خیلی مناسبه و زیاد هم داغ نمیکنه.

در چند سال گذشته، تراشههای گرافیکی یکپارچه به میزان قابل توجهی بهبود یافته اند. با ترکیب قیمت لپ تاپ و نیازهای خود گزینههای موردنظر خود را انتخاب کنید و اگر سوالی در مورد هر کدام داشتید در صفحه هر محصول آن را مطرح کنید تا کاربران و کارشناسان زومیت به آن پاسخ دهند. استفاده از تراشه گرافیکی یکپارچه به جای کارت گرافیک اختصاصی، در هزینه شما صرفه جویی خواهد کرد و میتواند قیمت لپ تاپ را برای شما بهینهتر کند. خرید لپ تاپ با توجه به وجود انتخابهای زیاد، امروزه نیاز به دانش و آگاهی نسبی دارد. انجام پردازش های مدلسازی ، رندرینگ ، اجرای بازی ها نیاز به پردازشگر گرافیکی دارند تا به بهترین نحو و با بالاترین فریم اجرا بشن ، نقطه قوت الیت بوک 8540w داشتن کارت گرافیک اختصاصی خودش هست ، این کارت گرافیک برای اجرای بازی های نسبتا سنگین ، فوتوشاپ ، مدل سازی اتوکد و … HP ELITEBOOK 8540W یک لپ تاپ مناسب با قدرت پردازشی متوسط رو به بالا محسوب میشه به این دلیل که پردازشگر به کار رفته نسل 1 پردازشگر اینتل هست. اول، مانیتورهای آنها بسیار دقیق با رنگ و کیفیت نمایش بالا تمایل دارند. کارت گرافیک مجزا، صفحه نمایش لمسی، رزولوشن بالای نمایشگر مواردی هستند که عموم دانشجویان نیازی به آنها ندارند.

وگرنه چه لپ تاپی با قیمت زیر سی میلیون تومان مناسب هست؟ لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 15IMH05 با 16گیگابایت رم، سی پی یو core i7، گرافیک GeForce GTX 1650 و قیمت حدود 32 میلیون تومان. با پرداخت حدود 650 دلار، میتوانید ThinkPad E15 را خریداری کنید که دارای پردازنده نسل 10 اینتل، صفحه نمایش 15.6 اینچی HD، فضای ذخیره سازی دو درایو و بیش از 12 ساعت دوام باتری است. میزان RAM بکار گرفته شده در لپتاپهای دست دوم و اینکه از نوع DDR3 و یا DDR4 و نیز DDR5 میباشند سهمی پر اهمیت در معین نمودن قیمت لپتاپ استوک را دارا است. RAM بیشتر به این معنی است که انجام چند وظیفه بین نرم افزارهای سنگین سادهتر میشود. زومیت این کار را با فهرست کردن فروشندههای مختلف و قیمتهای آنها تا حد زیادی برایتان راحت کرده است.زومیت در بخش محصولات خود، قیمت لپ تاپ را به همراه مشخصات کامل آنها قرار میدهد. مطالب این مقاله نوت بوک های دست دوم و کارکرده ، همچنین All in Oneهای دست دوم و کارکرده و کامپیوتر Desktop , و مانیتور Monitor کارکرده را نیز شامل می شود.

خلاصه نزدیکتر شدم و دیدم که بله چشمای من غلط نگفته و ایشون نوشته لب تاب . تو لا اقل بدون که چجوری باید ازش استفاده کنی و مصرف کننده آبرو مندی باش . تفاوت عمدهی لپ تاپ مهندسی و لپ تاپ اداری را باید توان پردازشی دانست. ما قبلا در مسترنکست در مقاله «بهترین لپ تاپ های زیر 10 میلیون تومان» لیستی از بهترین لپ تاپ ها در این بازه رو معرفی کردیم که پیشنهاد میکینم حتما آن را نیز مطالعه کنید. یک ترابایت حافظه داخلی نیز در اختیار شماست تا کلی فیلم و عکس و برنامه رو بتونید در این لپ تاپ ذخیره کنید. و اگه کارهای گرافیکی سنگینی انجام نمیدید براتون کافیه اما اگه واقعا میخواید یک لپ تاپ بخرید که تا سالها حرفه ای بتونید براتون کار کنه ب نظر من بهتره به سراغ مدل های گیمینگ بریم. همون طور که احتمالا خودتون میدونید برای گرافیکی سنگین و سه بعدی بهتره یک لپ تاپ تخصصی تهیه کنید. پس اگر قصد خرید لپ تاپ برای کارهای گرافیکی و سه بعدی دارید و یا به دنبال لپ تاپی برای بازی کردن میگردید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار