برای خرید لپ تاپ ایسر به چه نکاتی دقت کنیم؟

در این تمرین ها قلقها و اشکالات متداول هر برند برای شما هر جلسات مختلف تدریس میشود. اکثر لپ تاپ ها در این رنج حتی فاقد کارت گرافیک مجزا هستن و برای امور روزانه و سبک مناسب هستند. همه چیز در این لپ تاپ برای انجام بازی با خیال راحت و لذت بخش برای شما فراهم شده است. در آخر باز هم تاکید میکنم که این پست کوبنده نیست ، سازنده است . خیر. زومیت یک فروشگاه اینترنتی نیست و تنها قیمتهای سایر فروشگاهها را برای راحتتر کردن فرآیند خرید در اختیار شما قرار میدهد. این دستگاه با بهرهمندی از رم بالا قادر است تجربه گیمینگ بینظیری را برای افراد فراهم کند. ضمنا 12 کلید جداگانه نیز روی این لپ تاپ وجود دارند که دسترسی به برخی از ویژگیهای لپ تاپ بهطور مستقیم را هم فراهم میکند.

از این رو توصیه می کنیم تعمیر قاب شکسته ی لپ تاپ خود را به مراکز تعمیر مجاز و معتبر بسپارید. برای کسایی که میخوان یه لپ تاپ ارزون ولی محکم و صنعتی با کیفیت ساخت بالا داشته باشن توصیه می کنم. در ابتدا نگاهی به نحوهی فروش آکبند این ابزارها توسط کارخانه های سازنده آن می پردازیم. این لپ تاپ زیبا از وزن بسیار کم و بدنهای از جنس فیبر کربن برخوردار است. تا در معین نمودن واقعی ارزش لپ تاپ استوک از عوامل بسیار مهم تلقی گردند ، پر واضح است. بر روی بدنه این دستگاه الکترونیکی لوکس از الماس واقعی و طلای سفید استفاده شده و همین مسئله دلیل قیمت بالای آن است.

دوستان امروز براتون یه خبر خیلی سایت aryalaptop خوب داریم ! در ادامه این گزارش قصد داریم 11 لپ تاپ گران قیمت جهان را به شما معرفی کنیم. که در زمان خرید لپ تاپ استوک از هر مکان و فروشگاهی به نکات قید شده در ذیل حتما توجه بفرمایید و با در نظر گرفتن آنها رایانه سیار استوکی را با قیمت و مطابق با ارزش واقعی آن را خریداری فرمایید. برای مثال اگر شخصی با عبارت بهترین مارک لپ تاپ وارد علم فردا شده باشه ، ما زمان ورود ، مرورگر مورد استفاده ، دستگاه مورد استفاده ، سیستم عامل مورد استفاده و همچنین موتور جستجوی مورد استفاده رو متوجه میشیم . به لطف سرعت بسیار بالای این دستگاه انجام عملیاتهای مولتی تسکینگ در کمترین زمان ممکن شده است. از ویژگیهای این لپ تاپ میتوان به ظاهر بینظیر، نمایشگر خارقالعاده، قدرت سختافزاری بالا، ظرفیت هارد بالا و سرعت مولتی تسکینگ اشاره کرد. بهطور دقیقتر این بدان معنا است که تجهیزات دارای این استاندارد 29 آزمون سخت را پشتسر گذاشتهاند که این شامل آزمونهای شوک، آزمونهای دمایی، ارتعاشی و بسیاری دیگر میشود.

این دیوایس یکی از بهترین و خواستنیترین لپتاپهای موجود در دنیا است که به پردازنده 4 هستهای داخلی نیز مجهز است. این لپ تاپ به چیپست Q43 شرکت اینتل، 1 ترابایت حافظه داخلی و رابط کاربری e-SATA مجهز شده است. این لپ تاپ در اصل دومین لپ تاپ گران قیمت دنیا محسوب میشود که به وب کم، دیویدی درایور، 2 گیگابایت رم، بلوتوث 2.0 و حافظه داخلی 160 گیگابایتی مجهز است. لپ تاپ Alienware 18 به حافظه داخلی 1 ترابایتی مجهز است و همچنین یک ماوس لیزری هم روی این دستگاه وجود دارد. وب کم 1.3 مگاپیکسلی، 2 حافظه داخلی، 4 گیگابایت رم، 2 کارت گرافیک شرکت NVIDIA و دیگر ویژگیهای خارقالعاده از مشخصات این دستگاه به حساب میآیند. ضمنا به لطف استفاده از سیستم صوتی داخلی Dolby، گیمرها میتوانند بازیهایشان را با هیجان بیشتری روی این دستگاه اجرا کنند. این لپ تاپ 15 اینچی به 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 گیگ SSD مجهز شده است. درسته کارت گرافیک مجزا نداره اما دقت کنید این لپ تاپ پردازنده M1 مجهز به گرافیک داخلی هفت هسته ای هست که در نوع خودش فوق العادس.

تیم فنی اطلاع گستر و اطلاع وب با تکیه بر پشتوانه ی بالای دو دهه ی خود در امر خرید و فروش لپ تاپ های استوک، نوت بوک های دست دوم، همچنین All In One هاو سیستم های کارکرده، خود را به عنوان یکی از مراجع معتبر در این امر معرفی نموده است. اگر قرار است برای کارهای ساده مانند وبگردی، استفاده از مایکروسافت آفیس و انجام کارهای سبک دیگر، از لپ تاپ استفاده کنید، بهتر است یک لپ تاپ مناسب که حداقل مشخصات سخت افزاری را داشته تا بتواند کارهای شما را انجام دهد را انتخاب کنید. به عبارت دیگر ، لپ تاپ کامپیوتری کوچک هست که می توانید از آن در قسمت فوقانی پاهای خود در حالت نشسته استفاده کنید . دو پورت DisplayPort و VGA-out برای وصل کردن به مانیتور های خارجی و یا ویدئو پروژکتور در نظر گرفته شده . لپ تاپ شما را به بهترین قیمت در محل خریداریم. تولید این دستگاهها که به دلیل اجرای برنامههای سازگار با اینترنت به نت بوک شهرت پیدا کردند تا سال ۲۰۱۳ ادامه پیدا کرد و شرکتهای زیادی به تقلید از ایسوس اقدام به تولید نتبوک کردند؛ اما با ظهور تبلتها و اولترابوکها و استقبال کاربران از فورم فکتورهای جدیدتر این دسته از محصولات جایگزین نتبوکها شدند.ایسوس در سال ۲۰۱۰ باریکترین نوت بوک جهان را رونمایی کرد.

حسن ظن اتحادیه ماشین های اداری نسبت به این مجموعه و احراز نماد دوستاره اعتماد ملی، گواه این مدعاست. قیمت لپ تاپ hp 8540w بستگی به سخت افزار و کانفیگ اون داره یعنی قیمت hp elitebook 8540w i7 با قیمت hp elitebook 8540w i5 فرق داره. اما این لپ تاپ از آخرین تکنولوژی برخوردار است و از طرفی سخت افزار مناسبی برای اجرای برنامه های معمولی دارد بعید میدونم صدای فن اذیتتون کنه و اونقدری باشه که حتی به گوشتون برسه. ساده و روان گرد آوری شده که شما با مشاهده تصاویر براحتی می توانید درک مفیدی از این آموزش داشته باشید .

این لپ تاپ با قیمت 4500 دلار یکی از لپتاپهای محبوب در بین افرادی است که عاشق سرعت و قدرت بالا هستند. این لپ تاپ مطمئنا برای افرادی که خیلی به ظاهر لپ تاپ اهمیت میدهند بسیار مناسب است. این لایه روی بدنه در مقابل خراش کاملا مقاوم است و نمایشگر آن از رزولوشن 1280 در 800 پیکسل برخوردار بوده که برای علاقه مندان به گیمینگ بسیار مناسب است. علاقه زیادی به سخت افزار دارم ، اگه فرصتی بمونه در زمینه ادیت فیلم و تصویر و طراحی رابط کاربری وب و اندروید مطالعه و تمرین می کنم . این شرکت لپ تاپ جدید خود را با 24 ظاهر مختلف عرضه کرده و هر شخص میتواند این لپ تاپ را با ظاهر مورد علاقه خودش سفارش دهد.

در چند سال اخیر لپتاپها و اسمارتفونها جای کامپیوترهای رومیزی کلاسیک و سنگین را گرفتهاند و این روزها لپ تاپ دیگر یک وسیله لوکس به حساب نمیآید. بطور کلی لپ تاپ های که معرفی میکنیم لپ تاپ خوب و بروزی هستند و براحتی چندین سال میتونید ازشون استفاده کنید، مک بوک که دیگه جای خودش رو داره. می تونید دوستانی که قیمت لپ تاپ شون پول 1 پرایده اما نمی دونن چجوری باید ازش استفاده کنن یا 1 نرم افزار ساده رو لپ تاپ شون نصب کنن رو اطرافتون ببینید . اگه صرفا برای بازی کردن یک لپ تاپ میخواین پیشنهاد میکنم پیشنهاد میکنم حتما مقاله «بهترین لپ تاپ های گیمینگ» رو حتما ببینید اونجا پیشنهاد های عالی برای این موضوع داریم.

بسته شدن منافذ می تواند باعث مسدود شدن مسیر ” همرفت ” شده و کارکرد دستگاه را مختل کنه. همونطور که می دونید و خب شاید هم ندونید ، وب سایت علم فردا با عبارت ” بهترین مارک لپ تاپ ” بیشترین ویزیت رو بین سایت های دیگه از موتور جستجوی گوگل میگیره . محمدرضا امين زاده هستم ، مهندس الكترونيك و سردبير مجله علم فردا . تو این چند وقت اخیر خیلی از کاربرای علم فردا باهامون تماس گرفتن و درخواست کردن که بخش آموزش زبان انگلیسی رو هم به علم فردا اضافه کنیم . این لپ تاپ با اینکه از مشخصات فنی بسیار بالایی برخوردار نیست اما بیشتر برای افرادی طراحی و ساخته شده که به تجملات اهمیت زیادی میدهند و خیلی به کارهای حرفهای علاقهای ندارند. اکثر لپ تاپ های جدید این مواردی که مدنظرتون هست رو رعایت میکنند و لپ تاپ های بسیار خوش دستی در بازار هست. تو این رنج قیمتی یه سری هم به لپتاپ های ایسر بزنید من تحقیق کردم به نظرم زیره ۲۰ میلیون تومن لپتاپ های ایسر خیلی بهترن . 128GB SSD/4GB GTX1650 GDDR6 توی این بازه قیمتی یکی از بهترین گزینه هاست.

در ساید معرفی شده با خواندن قوانین می توانید با بهترین صورت خرید خود را انجام دهید تا با پایین ترین قیمت سفارش دهید. به عنوان مثال لپ تاپ قدرتمند مدل ROG GL752VW از شرکت ASUS را در نظر می گیریم. بصورت فابریک روش یه مدل ویندوز بنام اندلس نصبه که کارایی خاصی نداره و برای تعویضش و نصب ویندوز 10 رسما دو شبانه روز درگیر تغییر سیستم بوت لپ تاپ هستین. بهترین کار برای مقایسه دو CPU مقایسه ی بنچمارکاشونه و نمیشه گفت قدیمی شده چون CPU Core i7 با مدل های 9750H و 10750H از لحاظ بنچ مارک تفاوت زیادی باهم ندارن. اسپیکرهای این لپ تاپ هم که توسط مهندسین و متخصصین شرکت Klipsch طراحی شدهاند، صدا را با کیفیت و قدرت بسیار بالایی برای کاربر پخش میکند. این دیوایس به پردازنده 4 هستهای و به همان اندازه رم قدرتمند مجهز بوده که سرعت و قدرت را در آرامش کامل به شما ارائه میکند.

با این وضعیت قیمت و گوناگونی قطعات و لپ تاپها، چه سختافزار و سیستمی را میتوانیم انتخاب کنیم که بیشترین ارزش خرید را داشته باشد و مقرونبهصرفه در نظر گرفته شود. بنابراین، این موضوع که لپ تاپ شما قرار است کدام یک نیازهای شما را برطرف کند، میبایست در اولویت قرار گیرد. با درنظر گرفتن تک تک این موارد، آیا هنگام قیمت گذاری لپ تاپ دست دوم و کارکرده ، نیاز به مراجعه به یک مرجع کار آزموده و قابل اطمینان، ضروری به نظر نمیرسد؟ در کل این سیستم از مشخصات فنی قابل قبولی برخوردار است. افرادی که یک ترکیب مناسب از تبلت لمسی و لپ ­تاپ را می­خواهند، می­توانند از این لپ­ تاپ ۳۶۰ درجه سبک استفاده نمایند. بنابراین، هر برند، قیمت های متفاوتی را ارائه میکند. با توجه به اینکه لپتاپ جدید دل با کانفیگ سختافزاری مختلفی به بازار میآید نمیتوان قیمت دقیقی برای آن درنظر گرفت.

در پایین جدولی از تغییرات جایگاهی برندهای تولید کننده لپ تاپ Laptop ، در چند سال اخیر را خدمتتان ارائه می نماییم. نام یک سیستم عامل مبتنی بر لینوکس هست که توسط شرکت Android تولید شد ودر سال 2005 توسط شرکت گوگل خریداری و هنوز هم در حال توسعه است . این لپ تاپ از لحاظ ظاهر و طراحی یکی از لوکسترین لپتاپهای دنیا به حساب میآید و شرکت سازنده آن تنها شرکتی بوده که جرات تولید لپ تاپ با قیافهای متفاوت را داشته است. شخص خریدار میتواند ویژگیهای این دیوایس را طبق سلیقهاش انتخاب کند و مشخصات فنی مورد نظرش را روی این دستگاه سوار کند. با این بودجه یعنی 50 میلیون تومان، در حال حاضر میتونید لپ تاپ های خوبی رو با توجه به نیازتون تهیه کنید. فقط هر وقت خواستید بازی کنید لپ تاپ رو به شارژ بزنید تا بعد از بلند مدت باتریش ضعیف نشود. نمیدونم چی شده که یه دفعه چندین هزار نفر King و Queen تو ایران به پادشاهی رسیدن و همش میخوان زندگی لاکچری شونو به نمایش بذارن 😀 اما اون طرف قضیه هنوز خیلیا هستن تو کف اینن که این « لاکچری » که میگن یعنی چی ؟ کانون بازیابی اطلاعات با بهره گیری از بروز ترین ابزار ریکاوری از جمله PC3000 و MRTPRO توانایی شناسایی این خرابی ها را دارا میباشد و به بهترین روش و سریعترین راه ممکن شروع به اصلاح این لیست میکند و اگر هاردهای فوق نیاز به آپدیت جدید فریمور باشد توانایی آپدیت فریمور را دارا میباشند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار