شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو رسما عرضه جهانی قریب الوقوع را تایید کردند

همانطور که دیروز توسط لی جون، مدیرعامل شیائومی در توییتر به اشتراک گذاشته شد، شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو هر دو قرار است در آینده به صورت جهانی عرضه شوند. این مدیر اجرایی همراه با تصویری از شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو در این پست نوشت: “ما به زودی سری 13 شیائومی را برای بازارهای بین المللی خود عرضه خواهیم کرد! با ما همراه باشید.”

سری 13 شیائومی
سری 13 شیائومی “به زودی” در سطح جهانی عرضه خواهد شد. (منبع: شیائومی)

شیائومی بالاخره دیروز سری Xiaomi 13 را همراه با تعداد زیادی از دستگاه های تلفن همراه و MIUI 14 در چین معرفی کرد. برخلاف سال گذشته که این شرکت Xiaomi 12، Xiaomi 12 Pro و Xiaomi 12X را عرضه کرد، فقط Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro دیروز در چین رونمایی شد و ارتباطات رسمی اکنون عرضه جهانی هر دو گوشی را تایید کرده است.

ریچی راکس
ریچی راکس – نویسنده ارشد فناوری – 2498 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2017

من فناوری را دوست دارم، ساده است. نصف وقت، می‌توانی مرا در حال نوشتن نسخه‌های فروش بداخلاق بگیری. بقیه زمان ها، یا خوانندگان را در جریان آخرین اتفاقات دنیای فناوری موبایل قرار می دهم یا فوتبال تماشا می کنم. من قبل از پیوستن به تیم Notebookcheck در سال 2017، چند سال به عنوان ژورنال و نویسنده محتوای آزاد کار کردم. در صورت تمایل، در توییتر یا Reddit از من سؤال بپرسید.

ماه‌ها پیش، لی جون تأیید کرد که مدل بعدی این شرکت که انتظار می‌رود شیائومی 13 اولترا باشد نیز در بازار جهانی به فروش خواهد رسید. این بدان معناست که Xiaomi 13، 13 Pro و 13 Ultra همگی عرضه جهانی می شوند، که اولین بار از زمان عرضه اولین تلفن “Ultra”، Mi 10 Ultra، در سال 2020 است. Xiaomi 12S Ultra انحصاری بود. به عنوان مثال به چین.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین

در هر صورت، مشخص نیست که شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو دقیقا چه زمانی وارد بازار جهانی می شوند. اگر نسل های قبلی، یک رویداد جهانی را می توان در فوریه یا مارس انتظار داشت. این احتمال وجود دارد که شیائومی 13 اولترا نیز به این دو ملحق شود.