روتر Jlink AX1800 فقط با 25 دلار آمریکا به فروش می رسد تا یکی از ارزان ترین راه حل های Wi-Fi 6 موجود باشد.


روتر Jlink AX1800 فقط با 25 دلار آمریکا به فروش می رسد تا یکی از ارزان ترین راه حل های Wi-Fi 6 موجود باشد (منبع: آمازون)
روتر Jlink AX1800 فقط با 25 دلار آمریکا به فروش می رسد تا یکی از ارزان ترین راه حل های Wi-Fi 6 موجود باشد (منبع: آمازون)

اگر هنوز در Wi-Fi 5 گیر کرده اید و اخیراً یک لپ تاپ یا تلفن هوشمند جدید خریداری کرده اید، به احتمال زیاد آنها می توانند سرعت های بسیار سریع تر از آنچه روتر فعلی شما ارائه می دهد پشتیبانی کنند. اکنون ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که بی سیم خانه خود را بدون نیاز به خرابکاری ارتقا دهید.

وقتی صحبت از روترهای خانگی به میان می‌آید، اکثر کاربران احتمالاً تا زمانی که ویدیوهایشان شروع به بافر شدن کند یا اگر اینترنت آنها از کار بیفتد، آنها را نادیده می‌گیرند. با این حال، اگر روتر بیش از چند سال قدمت داشته باشد، ممکن است زمان ارتقا باشد، صرف نظر از اینکه روتر چقدر خوب کار می کند. اکثر روترهای قدیمی دارای سرعت Wi-Fi 5 (802.11ac) هستند که می‌تواند گلوگاهی برای بسیاری از رایانه‌های شخصی، تبلت‌ها، گوشی‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های بی‌سیم خانگی جدیدتر با Wi-Fi 6 باشد.

روتر Jlink Wi-Fi 6 پس از اعمال کد کوپن تخفیف 30 درصدی قبل از پرداخت و کد دستی ‘CGWTG9GR’ در صفحه پرداخت، در حال حاضر تنها با 25 دلار آمریکا به فروش می رسد. روتر دو بانده سرعت انتقال تا 1.8 گیگابیت در ثانیه را در مقایسه با نصف نرخ انتقال در بسیاری از روترهای ارزان وای فای 5 ارائه می دهد. همچنین یکی از ارزان‌ترین روترهای Wi-Fi 6 در حال حاضر موجود است.

هر چیز دیگری در مورد روتر Jlink بسیار اساسی است که با توجه به قیمت مقرون به صرفه آن غیرمنتظره نیست. به عنوان مثال، این واحد هیچ پورت USB را ادغام نمی کند، بنابراین درایوهای شبکه USB قابلیت اتصال و پخش را ندارند. همچنین از آخرین سرعت‌های Wi-Fi 6E که اکثر لپ‌تاپ‌ها و گوشی‌های هوشمند رده بالا اکنون با آن‌ها عرضه می‌شوند، پشتیبانی نمی‌کند. با این حال، برای اکثر کاربران خانگی، Jlink AX1800 همچنان یک ارتقاء خالص خواهد بود.

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Jlink-AX1800-router-on-sale-for-just-US-25-to-be-one-of-the-cheapest-Wi-Fi-6-solutions-available.673982.0.html