دوچرخه برقی MATE SUV با سه چرخ و موتور 90 نیوتن متری رونمایی شد

را دوچرخه برقی MATE SUV راه اندازی شده است. دوچرخه برقی دارای موتور 250 واتی است که حداکثر گشتاور 90 نیوتن متری را ارائه می کند. این موتور می تواند با یک بار شارژ باتری به شما در سرعت های تا 25 کیلومتر در ساعت (~16 مایل در ساعت) برای مسافت بیش از 100 کیلومتر (~62 مایل) کمک کند. این شرکت دانمارکی شاسی بلند MATE را به عنوان جایگزینی برای خودرو، با ظرفیت بار برای پشتیبانی از یک بزرگسال و حداکثر دو کودک، با ظرفیت بار 210 لیتر، در نظر گرفته است.

پولی آلکاک
پولی آلکاک – نویسنده فناوری – 963 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

من از زمانی که به یاد دارم به فناوری علاقه مند بودم. از سنین جوانی عاشق ابزارها و درک چگونگی کارکردن چیزها بودم. از زمان فارغ التحصیلی، من برای چندین شرکت فناوری در سراسر FinTech، AdTech و Robotics کار کرده ام.


منبع: https://www.notebookcheck.net/MATE-SUV-e-bike-with-three-wheels-and-90-Nm-motor-revealed.673768.0.html این دوچرخه دارای 90 درصد قاب آلومینیومی بازیافتی است و برای سوارکارانی با قد 160 تا 210 سانتی متر (~5 فوت 3 اینچ تا 6 فوت 11 اینچ) مناسب است. اکنون می توانید دوچرخه برقی MATE SUV را با 49 یورو (52 دلار آمریکا) سپرده رزرو کنید. مشتریان می توانند تا 31 دسامبر تا 20٪ تخفیف 6,499 یورو (~ 6,848 دلار آمریکا) MSRP را پس انداز کنند. این دوچرخه در اتحادیه اروپا، بریتانیا و ایالات متحده در دسترس است و شرکت تخمین می زند که دوچرخه الکترونیکی را در سپتامبر 2023 تحویل دهد. .

مجموعه ای از لوازم جانبی مدولار برای دوچرخه الکترونیکی از جمله صندلی ها و جعبه های ذخیره سازی موجود است. می‌توانید از میان چندین رنگ فریم انتخاب کنید و در صورت تمایل، تایرهای آفرود را ارتقا دهید. شاسی بلند MATE دارای سه چرخ است، دو چرخ در جلو و یکی در عقب. دوچرخه همچنین دارای دنده‌های داخلی Envilo و ترمزهای دیسکی هیدرولیک در جلو و عقب است که به کاهش فاصله توقف کمک می‌کند. اتصال 4G به شما امکان می دهد مکان دوچرخه را ردیابی کنید و می توانید تنظیمات مختلف را از طریق یک برنامه تلفن هوشمند همراه مشاهده و کنترل کنید.

پایه تلفن Roam Bike را در آمازون بخرید