سری OPPO Reno9 به عنوان اولین گوشی هوشمند اندرویدی میان رده با گزینه های رم 16 گیگابایتی معرفی شد.


OPPO در حال حاضر مجموعه‌ای از افشاگری‌ها و شایعات را تأیید کرده است که نشان می‌دهند تا قبل از پایان سال 2022 به خط تلفن‌های هوشمند اندرویدی Reno اضافه شده است. نسخه‌های 9، 9 Pro و Pro+ واقعاً در راه هستند و تنها در دومی دارای دوربین‌های سه‌گانه هستند.

پیشینیان آن‌ها در طول سال دارای ویژگی‌های برتر برای بخش بازار خود مانند نمایشگرهای AMOLED بودند. با این حال، OEM نشان داده است که آنها جذابیت خود را در این نسل به سمت بالاتری سوق خواهند داد.

OEM هنوز به هیچ گونه ارتقای یافت شده در قوز دوربین عقب به روز شده گوشی های هوشمند اشاره نکرده است، اگرچه واضح است که Reno9 Pro و حرفه ای + ماشین‌های عکاسی موبایلی پیشرفته MariSilicon X بعدی خواهند بود، در حالی که وانیلی 9 چنین نخواهد بود.

سپس دوباره، OPPO یکی از جالب‌ترین به‌روزرسانی‌های جدید Reno9 را فاش کرد: به نظر می‌رسد که 9 از 8 گیگابایت رم شروع می‌شود، در حالی که Pro و Pro+ ظاهراً این مقدار را دو برابر خواهند کرد.

این مشخصات، که معمولاً برای دستگاه‌های واقعاً سطح بالا محفوظ است (البته در مواردی که به دلیل تخصیص مجدد حافظه در نرم‌افزارهایی باشد که البته 9 به نوعی به آن محرمانه نیست) با شارژ 67 وات (W) در 9 Pro ملحق می‌شود.

را Reno9 در این به‌روزرسانی به اشتراک گذاشته می‌شود، در حالی که 9 Pro+ از فناوری سریع‌تر SuperVOOC 80W OPPO پشتیبانی می‌کند.

OPPO قرار است مشخصات، ویژگی ها و قیمت های سری Reno9 را به طور کامل فاش کند در 24 نوامبر، 2022.

یک OnePlus Nord N20 5G بخرید آمازون


منبع: https://www.notebookcheck.net/OPPO-Reno9-series-teased-as-the-first-mid-range-Android-smartphones-with-16GB-RAM-options.669279.0.html