بررسی چاپگر سه بعدی AnkerMake M5: چاپ زیر نظر هوش مصنوعی

پایه چاپگر سه بعدی از یک صفحه ریخته گری با راهنماها و نخ های آسیاب شده تشکیل شده است که تمام اجزای دیگر روی آن نصب شده اند. این دلیل وزن زیاد AnkerMake M5 است، زیرا پرینتر سه بعدی ترازو را به بیش از 10 کیلوگرم (22 پوند) می رساند. این ساختار مستحکم سطوح بالایی از استحکام را تضمین می کند و به نوبه خود سرعت و شتاب بالا را تسهیل می کند.

با توجه به اتصال به مین برد، Anker از جمله از پورت ها و کابل های USB-C استفاده کرده است. این اتصال به عنوان بادوام شناخته شده است و به همین دلیل می توان آن را انتخاب خوبی دانست. به غیر از آن، کانکتورهای سخت گیر JST را می توان روی برد پیدا کرد.

تراورسی که هد چاپ AnkerMake M5 روی آن اجرا می شود توسط دو دوک نخی T8 هدایت می شود. هر دو به طور مستقل از یکدیگر اجرا می شوند و در طول فرآیند خانه سازی به صورت جداگانه قرار می گیرند.


منبع: https://www.notebookcheck.net/AnkerMake-M5-3D-printer-review-Printing-under-the-watchful-gaze-of-AI.668706.0.html

شکل چند ضلعی به تثبیت ستون‌های راهرو کمک می‌کند که از طریق آن کابل به سر چاپ و واحد کنترل، با صفحه نمایش لمسی داخلی، وارد می‌شود. در سمت راست چاپگر، نوار نور RGB به عنوان نشانگر وضعیت عمل می کند. رنگ های مختلف نور نشان می دهد که آیا چاپگر در حال حاضر گرم می شود، چاپ می شود یا خطایی وجود دارد.

نگاهی به زیر پوشش بزرگ پایه، مدیریت کابلی درجه یک را نشان می دهد. هر قطعه و کابل مکان ثابت خود را دارد. بخش‌هایی از برد اصلی AnkerMake M5 از طریق یک فن کوچک خنک می‌شوند.