تسلا پس از کاهش قیمت مدل Y و سایر خودروهای برقی، تقاضای سرسام آور را تجربه می کند

کانکتور دیواری تسلا نسل 3 را در آمازون بررسی کنید



منبع: https://www.notebookcheck.net/Tesla-experiences-skyrocketing-demand-after-dropping-prices-of-Model-Y-and-other-EVs.682786.0.html

به طور رسمی، این سازنده آمریکایی خودروهای الکتریکی از کاهش تورم، تثبیت زنجیره تامین آن و کاهش هزینه های تولید به عنوان دلایل اصلی کاهش قیمت تسلا مدل Y و سایر خودروهای آن یاد کرده است. در هر صورت، برخی از ناظران بازار پیش‌بینی می‌کنند که کاهش قابل توجه قیمت تسلا می‌تواند جنگ قیمتی را در بازار گران قیمت BEV که قبلاً «خجالت‌آور» بود، آغاز کند، که وضعیتی است که خریداران بالقوه باید از آن بهره‌مند شوند.

بر اساس گزارش اخیر توسط الکترکفروشگاه‌های تسلا در سراسر ایالات متحده شاهد افزایش «بی‌سابقه‌ای» در تقاضا و رکورد فروش بسته‌اند، تنها یک هفته پس از کاهش قیمت‌های فوق‌الذکر، که تسلا مدل Y را بیش از 20000 دلار ارزان‌تر کرد، زیرا برخی از تریم‌ها اکنون واجد شرایط هستند. 7500 دلار اعتبار مالیاتی EV. در نتیجه افزایش تقاضا، موجودی تسلاهای موجود فوری و کوتاه مدت نیز به سرعت در حال کاهش است.

پس از معرفی چندین مشوق و کاهش قیمت ها در چین، تسلا، رهبر بازار خودروهای برقی، قبل از اینکه به کاهش تقاضا برای خودروهای الکتریکی خود در سایر بازارها نیز پاسخ دهد، خیلی درنگ نکرد. در ایالات متحده، این کاهش قیمت های اخیر برای تسلا مدل Y و سایر مدل ها اکنون منجر به هجوم مشتریان جدید و خریداران احتمالی شده است.

تسلا مدل Y ارزان‌تر تا 20000 دلار ظاهراً مانند کیک داغ در ایالات متحده به فروش می‌رسد (تصویر: تسلا)
تسلا مدل Y ارزان‌تر تا 20000 دلار ظاهراً مانند کیک داغ در ایالات متحده به فروش می‌رسد (تصویر: تسلا)

ظاهراً تنها چند روز طول کشید تا کاهش قابل توجه قیمت خودروهای محبوب مدل Y و سایر خودروهای تسلا در ایالات متحده باعث افزایش شدید تقاضا شد، که طبق گزارش‌ها به سطح رکورد نزدیک می‌شود زیرا خریداران می‌خواهند از مالیات 7500 دلاری EV استفاده کنند. اعتبار.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.