فورد موستانگ Mach-E به یک ماشین تشییع جنازه و لیموزین کششی تمام الکتریکی تبدیل شده است.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

انریکو فراهن

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین



منبع: https://www.notebookcheck.net/Ford-Mustang-Mach-E-has-been-turned-into-an-all-electric-funeral-car-and-stretch-limousine.682459.0.html

به دلیل پیچیدگی فنی خودروهای برقی مدرن، تیونینگ و اصلاح خودروهای برقی مانند فورد موستانگ Mach-E محبوب چیزی جز ساده نیست. با این حال، یک شرکت مستقر در بریتانیا اکنون نشان داده است که با مقدار تلاش، وسایل نقلیه باتری دار می توانند با نیازها و الزامات بسیار خاص سازگار شوند.

شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.

تبدیل‌های نسبتاً ویژه توسط یک شرکت انگلیسی مستقر انجام می‌شود که قبلاً فورد گرانادا، موندئو و اتومبیل‌های دیگر سازندگان را قبل از اینکه موستانگ Mach-E را اصلاح کند، توسعه داده است تا بتواند نیازهای منحصر به فرد مرتیکه‌ها را برآورده کند.