شارژر Chargeasap Zeus تا 270W GaN به Indiegogo می رود


زئوس.  (منبع: Chargeasap)
زئوس. (منبع: Chargeasap)

Chargeasap اعلام کرده است که کمپین سرمایه گذاری جمعی Kickstarter برای آخرین آجر برقی چند پورت زئوس با وات بالا پایان یافته است. با این حال، کسانی که هنوز به دنبال حمایت از آن هستند، هنوز خوش شانس هستند، زیرا اکنون در Indiegogo فهرست شده است. OEM ادعا می کند که به لطف فناوری پیشرفته نیترید گالیوم (GaN) می تواند سه مک بوک را همزمان شارژ کند.

Chargeasap Zeus تقریباً به اندازه یک بسته نعناع با وزن 320 گرم (گرم) است.تا 45 درصد سبک تر از پیشروان صنعت“، اما برای بسته بندی رتبه بندی شده است”تمام نیازهای شارژ شماحتی اگر این نیازها به یک مک بوک پرو 16 اینچی و 2 تا از برادران 13 اینچی آن به طور همزمان گسترش یابد.

OEM آجر برقی جدید خود را به عنوان “اول جهان“، رتبه بندی برای تحویل تا 270 وات به لطف آی سی های پاور GaNFast NV6127 از Navitas تا حداکثر 4 دستگاه به طور همزمان. همچنین اولین آجر پرسرعت Chargeasap با نمایشگر وضعیت OLED کوچک خود است.

زئوس از طریق Kickstarter راه اندازی شد. با این حال، این کمپین اکنون یافت می شود در Indiegogo، با 90 دلار آمریکا یا 41 درصد تخفیف در RRP نهایی 219 دلار آمریکا که توسط Chargeasap برای آن پیش بینی شده بود ارائه می شود. در حال حاضر پیش بینی می شود که واحدهای Backer در ماه می 2023 ارسال شوند و قرار است این کار با مجموعه کامل آداپتورهای مسافرتی انجام شود.

یک شارژر 200 واتی UGREEN Nexode 6 پورت بخرید آمازون

زئوس و بنادر آن  (منبع: Chargeasap)
زئوس و بنادر آن (منبع: Chargeasap)

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Chargeasap-Zeus-up-to-270W-GaN-charger-goes-to-Indiegogo.682781.0.html