تسلا علیرغم نگرانی های ایمنی قبلی ایلان ماسک در مورد فرار حرارتی، سلول های کیسه ای در شانگهای گیگا تولید می کند.

این افزایش و حرکت به سمت تولید سلول‌های کیسه‌ای پس از آن صورت می‌گیرد که تسلا با BYD قراردادی برای تامین باتری‌های LFP به Giga Berlin تسلا برای SKU مدل 3 جدید که در آنجا تولید می‌شود، منعقد کرد. تسلا حتی در نظر گرفتن سلول های کیسه ای بسیار جالب است، زیرا مدیر عامل شرکت است ایلان ماسک اعلام کرده است چندی پیش، سلول‌های کیسه‌ای برای استفاده از خودروهای الکتریکی بسیار خطرناک هستند.

تسلا اخیراً برای توسعه بیشتر کارخانه گیگافکتوری خود در شانگهای در تلاش برای افزایش چشمگیر تولید و افزایش ظرفیت تولید باتری‌های کیسه‌ای، درخواست تأییدیه نظارتی کرده است. رویترز. کارخانه شانگهای در حال حاضر پربازده ترین تاسیسات تسلا است بیش از نیمی تسلاس فروخته شده در سال 2022 در آنجا ساخته شده است. هدف توسعه برنامه ریزی شده تسلا افزودن 500000 واحد پیشرانه در سال است که در مجموع به 1.75 میلیون دستگاه می رسد.

شاید پیشرفت‌های ایمنی ایجاد شده در فضای LFP باعث شده است که کیسه‌هایی ارزش بررسی را داشته باشند، یا به احتمال زیاد، تسلا به دنبال راه‌هایی برای حفظ برتری رقابتی در حال حاضر که رقابت‌هایی مانند BYD، شورلت و هیوندای شروع به تجاوز به قلمرو خود کرده‌اند، است. راه جدی

جولیان ون در مروه
شارژر شارژر 50 آمپری خودروی الکتریکی ChargePoint Home Flex (EV) در آمازون بخرید.