تصاویر فوری داخلی Mini Cooper Electric 2024 آینده به صورت آنلاین ظاهر می شود

با این حال، کنترل‌های تهویه مطبوع قدیمی، که در زیر صفحه نمایش لمسی دایره‌ای قرار دارند، فضای عمودی کمتری را در مینی کوپر الکتریک 2024 نسبت به مدل فعلی در بازار اشغال می‌کنند. از آنجایی که چند ماه تا رونمایی رسمی آن باقی مانده است، این احتمال نیز وجود دارد که نسخه بازاری این خودرو کمی متفاوت از نسخه مشاهده شده توسط مجله CAR باشد که می تواند یک نمونه اولیه باشد.

همانطور که قبلاً توسط BMW فاش شده بود، نسل بعدی Cooper E با باتری 40 کیلووات ساعتی و برد 200 مایلی عرضه می شود، در حالی که Cooper SE قوی تر دارای یک پاورپک 54 کیلووات ساعتی است و مسافت معمولی 250 مایلی را ارائه می دهد. اگرچه این خودروها در سپتامبر 2023 رونمایی خواهند شد، اما اولین خودروها در اوایل سال 2024 و به احتمال زیاد در ماه فوریه یا مارس به صاحبان خود خواهند رسید.

نسل بعدی مینی کوپر الکتریک که قرار است در ماه سپتامبر به طور رسمی عرضه شود، اخیراً در ترافیک دیده شده است. تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط مجله CAR نمای داخلی خودروی الکتریکی آینده را نشان می دهد و نشان می دهد که نمایشگر سیستم اطلاعات سرگرمی یک صفحه نمایش لمسی دایره ای شکل شبیه به آنچه در کانسپت اصلی و سال گذشته استفاده شده بود، است. مینی کوپر الکتریک.

با توجه به همان منبع ذکر شده در بالا، هیچ تغییر بزرگ بیرونی وجود ندارد. با حفظ ظاهر کلی که بیش از دو دهه پیش با نسل اول معرفی شد مینی R50مینی کوپر الکتریک 2024 آینده دارای لامپ های عقب مثلثی و جلوپنجره تک پنل با چراغ های جلو بیضی شکل قدیمی است.

Playmobil Mini Cooper (70921) را در آمازون بخرید


منبع: https://www.notebookcheck.net/Upcoming-2024-Mini-Cooper-Electric-interior-snapshots-surface-online.717907.0.html