تحلیلگر اپل جزئیات جدید جانشین iMac، iMac Pro و Pro Display XDR 24 اینچی را تشریح می کند.

به گفته گورمن، یک iMac جدید تا پایان سال 2023، زودتر وارد بازار نخواهد شد. به این ترتیب، نسل دوم iMac 24 اینچی سری M2 را دور می زند، که انتظار می رود اپل در اوایل سال 2023 آن را به M2 Pro، M2 Max و M2 Ultra گسترش دهد. در عوض، iMac 24 اینچی به Apple M3 خواهد رفت. تراشه ای که شایعه شده است در گزینه های CPU 8 و 10 هسته ای عرضه می شود.

علاوه بر این، گورمن ادعا می‌کند که اپل به بازگشت iMac Pro که گفته می‌شود نمونه اولیه آن را با Apple M1 Max ساخته است، متعهد است. با این حال، اپل به دلیل هزینه ها و پیچیدگی های تولید، iMac Pro را در داخل به تاخیر انداخته است. این شرکت همچنین می تواند جانشین Pro Display XDR را به همراه یک مانیتور بی نام دیگر عرضه کند. در حالی که گورمن انتظار دارد هر دو مانیتور از سیلیکون اپل به هر شکلی استفاده کنند، هر دو ممکن است پس از مدت ها انتظار Mac Pro عرضه شوند.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Apple-analyst-outlines-new-24-inch-iMac-iMac-Pro-and-Pro-Display-XDR-successor-details.675699.0.html

مارک گورمن به‌روزرسانی‌هایی را درباره وضعیت رایانه‌های رومیزی همه‌کاره (AIO) اپل و همچنین نمایشگرهای خارجی جدید به اشتراک گذاشته است. در حال حاضر، اپل تنها iMac 24 اینچی، AIO مبتنی بر Apple M1 که اکنون 18 ماه از عمر آن می گذرد، می فروشد. بدون استفاده از چیپست‌های M1 Pro، M1 Max یا M2 از زمان معرفی آن در آوریل 2021، آی‌مک 24 اینچی با وجود ردپای بزرگ، اکنون یکی از کم‌قدرت‌ترین مک‌هایی است که اپل می‌فروشد.