تبلت گوگل پیکسل: نمونه اولیه واحد با داک بلندگو شارژ بی سیم نشت می کند

چند ماه پس از ظهور نمونه های اولیه پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو، یک دستگاه پیکسل منتشر نشده دوباره در بازار فیس بوک ظاهر شد. این بار، شخصی در حال تلاش برای فروش تبلت پیکسل است که گوگل آخرین پیش نمایش آن را در ماه اکتبر انجام داد. همانطور که در آن زمان بحث کردیم، گوگل تبلت پیکسل را با پایه بلندگوی شارژ بی سیم عرضه می کند که در لیست موجود است.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Google-Pixel-Tablet-Prototype-unit-leaks-with-wireless-charging-speaker-dock.675607.0.html

علاوه بر این، فهرست نشان می‌دهد که تبلت پیکسل با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود که شبیه پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو است. برای مرجع، گوگل توضیح داده است که تبلت پیکسل با چیپست Tensor G2 نیز در دسترس خواهد بود. این تبلت دارای حاشیه‌های نمایشگر نسبتاً ضخیمی است که بر وضعیت آن به عنوان یک دستگاه ارزان‌تر از پیکسل 7 یا پیکسل 7 پرو تأکید می‌کند. در حال حاضر، گوگل قرار است تبلت پیکسل را در بهار در I/O 2023 معرفی کند.