اپیک گیمز تقریباً روی همه بازی‌های فروشگاه اپیک گیمز تخفیف ارائه می‌کند و 15 بازی را به شما هدیه می‌دهد

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7080 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

Epic Games فروش تعطیلات خود را با طیف وسیعی از پیشنهادات آغاز کرده است 75 درصد تخفیف برخی از عناوین و الف کد تخفیف 25 درصدی زمانی که بیش از 14.99 دلار آمریکا خرج می کنید. این شرکت همچنین به سنت خود در ارائه بازی های رایگان روزانه در طول فصل تعطیلات ادامه می دهد. به عنوان مرجع، در حالی که اپیک گیمز پیشنهادهای تخفیف خود را تا 3 ژانویه اجرا می کند، هدیه بازی روزانه آن تا 30 دسامبر ادامه دارد.

لطفا توجه داشته باشید که هر بازی به مدت 24 ساعت به صورت رایگان در دسترس است و پس از آن اپیک گیمز آن را با عنوان دیگری جایگزین می کند. به عنوان مثال، این شرکت در حال حاضر ارائه کرده است سابل، یک بازی ماجراجویی جهان باز است که توسط Shedworks و Raw Fury ساخته شده است. با این حال، یک بازی جدید در ساعت 16:00 UTC (08:00 PST/11:00 EST/17:00 CET) وارد خواهد شد. اگرچه اپیک گیمز جزئیات هیچ بازی بعدی را تایید نمی کند.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Epic-Games-offers-discounts-on-almost-all-games-in-Epic-Games-Store-and-gives-away-15-games.675749.0.html

هدیه امسال از 15 دسامبر آغاز شد Bloons Tower Defense 6، قبل از حرکت به Horizon Chase Turbo و جستجوی لباس 2. لطفا لینک زیر را برای رفتن به جایزه بازی امروز ببینید. با توجه به سابل، بازی دریافت کرده است متاسکور 76 از 48 نقد منتقد و میانگین امتیاز 4.6/5 در فروشگاه Epic Games.