شارکون قاب های M30 Black و M30 RGB ATX را برای دفتر و بازی معرفی می کند

هر دو M30 Black و M30 RGB ظاهری زیبا و نسبتا مینیمالیستی با طراحی کاملاً هدفمند دارند. مرکز توجه پانل جلویی با لبه‌های گرد و یک سطح مشبک سوراخ‌دار بزرگ است که جریان هوای قوی را ممکن می‌سازد. در نزدیکی جلوی پنل بالایی، هر دو نسخه کیس دارای یک اتصال مدرن USB Type-C برای انتقال سریع اطلاعات هستند. همچنین گزینه‌های سخاوتمندانه‌ای برای خنک‌کننده وجود دارد: هر کیس فضایی را برای هفت فن ۱۲۰ میلی‌متری ارائه می‌کند و اگر نصب سیستم خنک‌کننده آب مورد نظر باشد، فضای کافی برای رادیاتور تا ۳۶۰ میلی‌متر وجود دارد. زیر بالای کیس یا پشت پنل جلویی.

تعداد زیادی اتاق

همانند M30 Black، نسخه RGB نیز دارای یک فن SilentStorm BW120 PWM در پشت پنل جلویی است. با این حال، پنل پشتی به یک فن 120 میلی‌متری PWM مجهز شده است که دارای LED‌های RGB آدرس‌پذیر است که می‌توان آن را از طریق کنترلر RGB موجود برای ایجاد افکت‌ها و تنظیم رنگ کنترل کرد. سپس اجزای سخت افزاری داخلی می توانند از طریق پانل جانبی ساخته شده از شیشه سکوریت بدرخشند.

دو فن جدید SilentStorm BW120 PWM از قبل در داخل M30 Black بدون پنجره نصب شده اند: یکی در پنل عقب و دیگری در پشت پنل جلو. فن ها که به طور جداگانه توسط سازنده ارائه می شوند، کاملاً بدون نور RGB کار می کنند و به دلیل یاتاقان دینامیکی سیال، 1400 دور در دقیقه قابل تنظیم و لرزش گیرهای سیاه و سفید قابل تعویض برای کار در محیط های کاری طراحی شده اند.

هر دو نسخه کیس فضایی را برای کارت‌های گرافیکی با طول حداکثر 38 سانتی‌متر ارائه می‌دهند و فضایی برای خنک‌کننده CPU با ارتفاع تا 17.2 سانتی‌متر و همچنین یک منبع تغذیه با طول تا 22 سانتی‌متر وجود دارد. علاوه بر این، در مجموع دو هارد 3.5 اینچی یا چهار SSD 2.5 اینچی قابل نصب است.

کیف های زیبا ATX برای دفتر و بازی

قاب M30 Black Midi-ATX اکنون با قیمت پیشنهادی سازنده 69.90 یورو و فن SilentStorm BW120 PWM با قیمت 8.99 یورو در دسترس است. قاب M30 RGB با قیمت پیشنهادی سازنده 79.90 یورو در دسترس است.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Sharkoon-intros-M30-Black-M30-RGB-ATX-cases-for-office-and-gaming.688428.0.htmlطراحی Clear-Cut با تمرکز بر عملکرد

مناسب برای دفتر…

قیمت و در دسترس بودن

… یا برای جلسات بازی هیجان انگیز

پولهایم، 31 ژانویه 2023 Sharkoon Technologies یک تامین کننده بین المللی قطعات و لوازم جانبی PC با کیفیت و کارایی بالا است. شارکون با M30 Black و M30 RGB مدل های جدیدی را به دنبال سری محبوب M25 خود معرفی می کند. به لطف طراحی بی تکلف و در عین حال زیبا، M30 Black باید بتواند به طور هماهنگ در هر محیط کاری ادغام شود. از سوی دیگر، M30 RGB به دلیل ظاهری به سبک بازی با فن RGB و پنل جانبی ساخته شده از شیشه سکوریت، در درجه اول باید برای گیمرها جذاب باشد.