ویژگی های Key One UI 5.1 که با نشت جدید برجسته شده است

مواد بازاریابی سامسونگ برای سری گلکسی S23 به شدت بر روی دوربین های آن متمرکز شده است. بنابراین زمانی که ویژگی‌های دوربین محور در One UI 5.1 به طور شگفت‌آوری کمی وجود دارد، شگفت‌آور است. اکنون کاربران می توانند مستقیماً از گالری به برنامه Export Raw دسترسی داشته باشند. سامسونگ احتمالاً امکانات بیشتری در اختیار دارد و ما باید در 1 فوریه بدانیم.

من از سن 8 سالگی یک گیمر پرشور رایانه شخصی بودم. اشتیاق من به بازی در نهایت مرا به سمت فناوری عمومی سوق داد و اولین کنسرت نویسندگی خود را در سن 19 سالگی دریافت کردم. من مدرک مهندسی مکانیک دارم و در رشته مهندسی مکانیک کار کرده ام. صنعت تولید و چند نشریه دیگر مانند Wccftech قبل از پیوستن به Notebookcheck در نوامبر 2019. موضوعات مختلفی از جمله گوشی‌های هوشمند، بازی و سخت‌افزار رایانه را پوشش می‌دهم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Key-One-UI-5-1-features-highlighted-by-new-leak.687502.0.html

برنامه گالری چندین بهبود کیفیت کیفیت را در One UI 5.1 دریافت می کند، مانند توانایی اشتراک گذاری کل آلبوم با اعضای خانواده. به طور پیش فرض، هر عضو 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی در گالری مشترک دریافت می کند، اما احتمالاً می توان آن را از طریق فضای ذخیره سازی ابری ارتقا داد. گالری همچنین به کاربران اجازه می‌دهد افراد را با استفاده از چهره، برچسب‌ها و مکان‌هایشان جستجو کنند. کسانی که پوشه های اسکرین شات های نامرتب دارند، اکنون می توانند هر بار که یک اسکرین شات خاص گرفته می شود، محل ذخیره آن را انتخاب کنند.

قابلیت اتصال

در حالی که سری Galaxy S23 و Galaxy Book3 برجسته ترین گلکسی Unpacked خواهند بود، بخش قابل توجهی از رویداد به ویژگی های نرم افزار قبلی اختصاص خواهد یافت. اگر چرخه‌های انتشار گذشته اتفاقی باشد، اینها به عنوان One UI 5.1 به بازار عرضه می‌شوند که در نهایت به دستگاه‌های قدیمی‌تر راه پیدا می‌کند. Roland Quandt موفق شد کل تغییرات One UI 5.1 را کشف کند و برخی ارتقاءهای هیجان انگیز را اضافه می کند.

تماس های متنی بیکسبی

آنیل جایگزین کنید
Anil Replace – نویسنده ارشد فناوری – 1247 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2019

یکی از ویژگی‌های One UI 5.1 که دارای ویژگی‌های فراوان است، «تماس‌های متنی Bixby» نام دارد. در اصل دارای دستیار مجازی است که از طرف کاربر به تماس‌ها پاسخ می‌دهد، که سپس می‌تواند از طریق پیام‌های متنی مکالمه را ادامه دهد. این شبیه به عملکرد Google Assistant Call Screening است. در حال حاضر، این سرویس فقط به زبان های انگلیسی و کره ای در دسترس است و ممکن است در همه بازارها در دسترس نباشد، حداقل در زمان راه اندازی.

دوربین و گالری

One UI 5.1 قصد دارد اکوسیستم سامسونگ را محکم تر کند و سعی دارد آن را یک قدم به اپل نزدیک کند. اکنون می توانید از صفحه کلید/موس Galaxy Book در تبلت Galaxy و تلفن هوشمند استفاده کنید. Samsung Notes اکنون می تواند توسط چندین نفر به طور همزمان به اشتراک گذاشته شود و روی آن کار کنند. One UI 5.1 همچنین به کاربران این امکان را می دهد که برگه های اینترنت سامسونگ خود را بین دستگاه ها همگام کنند. در نهایت، می توان خروجی رسانه را به چندین بلندگو از طریق نوار ابزار دسترسی سریع کنترل کرد. سایر ویژگی‌های One UI 5.1 شامل راه‌اندازی سریع‌تر برای اولین بار برای تلفن‌های سامسونگ، ویژگی‌های جدید Samsung DeX، ویجت آب و هوا/باتری با جزئیات بیشتر و موارد دیگر است. یکی می تواند بررسی کنید تغییرات کامل در Winfuture.de.