شارژر Anker 715 Nano II GaN با 30 درصد تخفیف در آمازون به فروش می رسد


شارژر سریع Anker 715 Nano II USB-C در آمازون 30 درصد کاهش یافته است (تصویر: Anker)
شارژر سریع Anker 715 Nano II USB-C در آمازون 30 درصد کاهش یافته است (تصویر: Anker)

شارژر تاشو و جمع و جور Anker با فناوری GaN دارای یک پورت USB-C است که می‌تواند دستگاه‌ها را تا 65 وات شارژ کند، به این معنی که 715 Nano II برای کاربرانی که اغلب نیاز به شارژ همزمان یک دستگاه دارند مناسب است. .

شارژرهای GaN با چندین پورت USB، مانند Anker 735، می‌تواند برای خانواده‌های بزرگتر یا افرادی که دستگاه‌های متعددی دارند که نیاز به برق دارند کاملاً کاربردی باشد. با این حال، برخی از کاربران فقط به یک آجر USB-C قابل اعتماد و خوش ساخت نیاز دارند که بتواند دستگاه اصلی آنها را در سریع ترین زمان ممکن شارژ کند، به همین دلیل است که معامله فعلی برای کوچکتر Anker 715 Nano II ممکن است ارزش بررسی را داشته باشد.

در آمازون، شارژر Anker 715 Nano II GaN با یک پورت USB-C را می‌توان با قیمت 34.99 دلار آمریکا از جمله ارسال رایگان سفارش داد که شامل تخفیف 15 دلاری یا 30 درصدی نسبت به قیمت فهرست رسمی است. این دوشاخه دیواری تاشو حداکثر توان 65 وات را دارد که به این معنی است که می تواند گوشی های هوشمند و تبلت های مدرن را خیلی سریع شارژ کند. همانطور که توسط Camelcamelcamel’s نشان داده شده است تاریخچه قیمتشارژر سریع Anker 715 در دوازده ماه گذشته در آمازون ارزان‌تر بوده است و این معامله آخرین قیمت فروش آن را 10 دلار کاهش می‌دهد.

علیرغم ابعاد کاملا جمع و جور 1.65 در 1.42 در 1.74 اینچ، این آجر برقی برای مک‌بوک‌ها و سایر لپ‌تاپ‌های کارآمد با باتری‌هایی با اندازه مناسب نیز مناسب است. به گفته سازنده، Anker 715 Nano II برای شارژ کامل مک‌بوک ایر 2020 به کمتر از دو ساعت زمان نیاز دارد، اما این دوشاخه با فناوری شارژ سریع سامسونگ نیز سازگار است، که این شارژر GaN را به انتخاب مناسبی برای خریداران احتمالی آینده تبدیل می‌کند. سری گوشی های هوشمند گلکسی اس 23، که تقریباً مطمئناً شارژر در جعبه ندارند.

Anker 715 Nano II را با قیمت 35 دلار آمریکا در آمازون خریداری کنید

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Anker-715-Nano-II-GaN-charger-on-sale-for-30-off-on-Amazon.687518.0.html