گلکسی اس 23 در مقابل آیفون 14: لیکر هفت منطقه قابل رقابت را انتخاب می کند که در آن گوشی سامسونگ 799 دلار بیشتر از دستگاه اپل ارائه می دهد.

اما به همین مقایسه عمیق‌تر نگاه کنید و می‌توانید یک مسابقه معمولی اندروید در مقابل iOS را ببینید: نیروی بی‌رحم در مقابل کارایی ظریف. اسنپدراگون 8 نسل 2 سرعت 59.4 فریم در ثانیه را تولید می کند و همچنین خنک تر از سایر تراشه های آزمایش شده باقی می ماند و با مدیریت 10.8 فریم بر ثانیه در هر وات اندازه گیری می شود. با این حال، A15 در آیفون 14 پلاس و A16 در آیفون 14 پرو مکس به ترتیب با 11.3 FPS و 11.8 FPS راندمان بیشتری در هر وات دارند. انتخاب دستگاه برتر از میان Samsung Galaxy S23 و Apple iPhone 14 یک کار کاملاً ذهنی است، اما هر کسی که ۷۹۹ دلار آمریکا برای خرید یک گوشی هوشمند کاملاً جدید خرج کند، حداقل می‌تواند بین دو گوشی از بهترین گوشی‌ها انتخاب کند. در فروشگاه.

مطمئناً، 8 گیگابایت رم بیشتر از 6 گیگابایت رم به نظر می رسد، اما زمانی که یک گوشی هوشمند اندرویدی در برابر آیفون مبتنی بر iOS قرار می گیرد، همیشه رقابت دشواری است. دومی دارای نرم افزار بومی است که به طور خاص برای دستگاه ساخته شده است و بنابراین برای اجرای روان و بدون نیاز به رم بیشتر بهینه شده است. همین کارایی برای اندازه باتری کوچک‌تر نیز به حساب می‌آید، زیرا آیفون‌ها به انرژی کمتری نسبت به رقبای اندرویدی خود برای انجام کارهای مشابه نیاز دارند. یک صفحه نمایش کم نور همچنین عمر باتری طولانی تری را فراهم می کند، بنابراین در اینجا از نظر روشنایی به ترجیحات کاربر بستگی دارد. با این حال، به طور کلی می توان گفت که یک پنل AMOLED بهتر از یک واحد OLED است و گلکسی S23 نیز از مزیت نرخ تازه سازی بالاتری برخوردار است.

خرید کنید سامسونگ گلکسی اس 22 یا اپل آیفون 14 در آمازون




منبع: https://www.notebookcheck.net/Galaxy-S23-vs-iPhone-14-Leaker-selects-seven-contestable-areas-where-Samsung-s-phone-offers-more-for-US-799-than-Apple-s-device.688056.0.html

باز هم، در ظاهر، آیفون 14 از نظر دوربین از گلکسی S23 پایین تر به نظر می رسد. در حالی که تعداد مگاپیکسل را می توان عمدتاً تخفیف داد، زوم اپتیکال 3 برابر مطمئناً برتر از بدون زوم اپتیکال است، با دستگاه سامسونگ که از یک لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی و واحد اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی بهره می برد. بنابراین، سامسونگ گلکسی S23 در اینجا پیروز می شود، حداقل بر روی کاغذ، زیرا هنوز منتظر دیدن کیفیت تولید تصاویر تحت آزمایش کنترل شده است. بحث برانگیزترین بخش، نتیجه گیری اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی در مقابل A15 Bionic است: در اخیرا تست بازی، یک SD 8 Gen 2 (Xiaomi 13 Pro) که بهینه نشده است، میانگین خروجی FPS بیشتری نسبت به Apple A15 و Apple A16 ارائه می دهد، بنابراین S23 باید در این دور پیروز شود.