گوگل کتابچه راهنمای تعمیر پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو را منتشر کرد

گوگل همچنان تعمیرات سری پیکسل 7 را بدون نیاز به مراجعه به تعمیرگاه آسان‌تر می‌کند. برای جمع‌بندی، دارندگان Pixel 7 و Pixel 7 Pro می‌توانند از قبل قطعات یدکی اصلی را خریداری کنند. با حسن نیت از iFixit. در حالی که استفاده از راهنماهای تعمیر iFixit رایگان است، Google اکنون دستورالعمل‌های رسمی تعمیر را ارائه کرده است که جداسازی قطعات، مونتاژ مجدد و تعویض قطعات را با جزئیات پوشش می‌دهد.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Google-releases-Pixel-7-and-Pixel-7-Pro-repair-manuals.689967.0.htmlمتأسفانه Google استفاده از آنها را با یک آدرس IP فرانسوی برای دسترسی به هر دو کتابچه راهنمای تعمیر، محدود کرده است. با این حال، این را می توان با یک سرویس VPN به دست آورد. ابزار ترجمه نیز ممکن است مفید باشد، اما بیشتر مراحل حاوی توصیه های تصویری هستند. در نهایت، راهنماهای iFixit ممکن است در حال حاضر در دسترس تر باشند. با این حال، دفترچه راهنمای تعمیر رسمی گوگل گسترده تر است، با 173 صفحه اختصاص داده شده به پیکسل 7 و 197 صفحه که شامل تمام تعمیرات ممکن پیکسل 7 پرو است.

باید دید که آیا گوگل ترجمه این کتابچه راهنمای تعمیر را به زبان های دیگر ارائه خواهد کرد یا خیر. ظاهراً گوگل این موارد را فقط برای افزایش امتیازات شاخص فرانسوی تعمیرات گوشی های هوشمند پیکسل خود منتشر کرده است که جزئیات آن iFixit پوشش داده است در مقاله ای گسترده اتحادیه اروپا در حال کار برای معرفی یک سرویس قابل مقایسه در سراسر منطقه یورو است، که باید گوگل را وادار کند تا این نوع کتابچه راهنمای تعمیر را به زبان های دیگر ارائه دهد.