گوشی های اندرویدی سری آنر 90 در اواسط سال 2023 با مشخصات دوربین و عملکرد ارتقا یافته عرضه خواهند شد.


لو رفتن اولیه سری Honor 90؟  (منبع: Weibo)
لو رفتن اولیه سری Honor 90؟ (منبع: Weibo)

اکنون انتظار می‌رود که آنر در سال 2023 از جانشین‌های سری 80 گوشی‌های هوشمند میان‌رده اندرویدی فعلی خود رونمایی کند. تصور می‌شود این دستگاه‌ها در مقایسه با پیشینیان خود در زمینه عکاسی و فیلم‌برداری بهبود یافته‌اند. در همین حال، تصویر جدیدی که ادعا می‌شود مرتبط با سری 90 است، ممکن است به ارتقای طراحی که مدت‌ها در انتظار آن بودیم اشاره کند.

آنر ممکن است مانند سری 80 سال 2022، سری گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار Magic5 را با دستگاه‌هایی برای رده پایین‌تر دنبال کند.

این دستگاه ها پیشگام یک سنسور 160 مگاپیکسلی با وضوح بالا برای فرم فاکتور خود بودند. با این حال، عکس ها و ویدیوهای آنها برای بسیاری از طرفداران Honor ناامید کننده بود، به گفته یک منبع آگاه همکلاسی مدیر کارخانه، حداقل.

با این حال، همان افشاکننده ادعا می کند که نسل بعدی “90خط‌آپ از اشتباهات پیشینیان خود با پیشرفت‌هایی در بخش دوربین درس می‌گیرد. برای این منظور، یک یا چند نفر از آنها ممکن است برای کاهش لرزش ویدیوها به OIS ارتقا دهند.

همچنین تصور می‌شود که سری 90 با بلندگوهای دوگانه در پایان می 2023 عرضه شود.

در همین حال، یک تصویر هنرمندانه جدید که دایره‌های متحدالمرکز با اندازه‌های متفاوت را نشان می‌دهد که از ظروف قرمز رنگی با افسانه ساخته شده است.آنر 90” ممکن است اشاره ای به تجدید طراحی داشته باشد، احتمالاً در مجموعه ای که سرسختانه ظاهر بسیار مشابهی در چندین نسل داشته است، استقبال شود.

آنر X8 را بخرید آمازون

افشای پوستر افتتاحیه Honor 90.  (منبع: همکلاسی مدیر کارخانه از طریق Weibo)
افشای پوستر افتتاحیه Honor 90. (منبع: همکلاسی مدیر کارخانه از طریق Weibo)

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Honor-90-series-of-Android-smartphones-will-launch-in-mid-2023-with-upgraded-camera-specs-and-performance.689965.0.html