گوگل راه حل جدیدی را برای مقابله با مشکلات باتری و گرمای بیش از حد سری پیکسل 6 و پیکسل 7 ارائه می کند

تغییر اخیر پشتیبان Google App به طور ناخواسته منجر به تخلیه سریع باتری زیرمجموعه ای از دستگاه های Android شد. مدت کوتاهی پس از آگاهی از این مشکل، راه‌حلی را ارائه کردیم و کاربران آسیب‌دیده باید ببینند دستگاه‌هایشان فوراً به حالت عادی باز می‌گردند. این اصلاح نیازی به به‌روزرسانی برنامه ندارد.

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7902 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Google-rolls-out-new-fix-to-combat-Pixel-6-and-Pixel-7-series-battery-and-overheating-issues.717892.0.html

بنابراین بازنشانی کارخانه یا نصب نسخه قدیمی‌تر Google App مشکل را برطرف نمی‌کند. همچنین، نقل قول بالا تأیید می‌کند که این باگ هیچ ارتباطی با به‌روزرسانی ماه مه ندارد، زیرا فقط بهبودهای امنیتی را در گوشی‌های هوشمند Pixel واجد شرایط ایجاد کرده است. بر اساس مختلف انجمن نوشته ها، تغییر سمت سرور هرگونه مشکل تخلیه باتری و گرمای بیش از حد رخ داده را برطرف کرده است. با این حال، با توجه به اینکه به تازگی ارسال پیش‌سفارش‌های پیکسل 7a را آغاز کرده است، این باگ نمی‌توانست در زمان بدتری برای گوگل رخ دهد.