گلکسی اس 23 اولترا در مقابل آیفون 14 پرو مکس: Tipster 10 علاقه مندی را که دستگاه سامسونگ نسبت به تلفن اپل دارد را با فقط 100 دلار بیشتر فهرست می کند.

در حالی که 8 یا 12 گیگابایت رم برای Samsung Galaxy S23 Ultra مطمئناً بسیار بهتر از 6 گیگابایتی که Apple iPhone 14 Pro Max دریافت می کند به نظر می رسد، قبلاً در مورد اینکه چگونه بهینه سازی iOS نیاز به مقدار زیادی حافظه را کاهش می دهد صحبت شده است. شروع ذخیره سازی نقطه 256 گیگابایت به جای 128 گیگابایت برای S23 Ultra یک امتیاز حرفه ای است و مزیت سرعت شارژ قطعاً به باتری بزرگتر کمک می کند، اما تلفن سامسونگ برای تامین انرژی صفحه نمایش کمی بزرگتر خود به این ظرفیت اضافی نیاز دارد. سپس قلم S وجود دارد. کسانی هستند که به ندرت از آن استفاده می کنند و کسانی که نمی توانند از جانشین گلکسی نوت خود بدون آن استفاده کنند. از آنجایی که در واقع یک دستگاه ورودی اضافی است که بدون هزینه اضافی به همراه تلفن ارائه می‌شود، پس منصفانه است که آن را در اینجا نسبت به رقیب حرفه‌ای بدانیم.

از قبل سفارش دهید Samsung Galaxy S23 Ultra یا آنلاک بخرید اپل آیفون 14 پرو مکس (تجدید شده) در آمازون




منبع: https://www.notebookcheck.net/Galaxy-S23-Ultra-vs-iPhone-14-Pro-Max-Tipster-lists-10-perceived-buffs-that-the-Samsung-device-has-over-the-Apple-phone-for-just-US-100-more.689957.0.html

البته بخش‌های زیادی وجود خواهد داشت که آیفون 14 پرو مکس اپل به وضوح نسبت به گلکسی اس 23 اولترا برتری دارد. جای تعجب نیست که منبع در این مقایسه به حداکثر روشنایی اشاره ای نکرده است، زیرا S23 Ultra به 1750 نیت می رسد در حالی که آیفون 14 پرو مکس می تواند تا 2000 نیت دریافت کند. جزیره پویا آیفون برای لذت بردن وجود دارد، قابلیت نجات اضطراری بالقوه نجات دهنده از طریق ویژگی ماهواره ای، و صادقانه بگویم که iPhone 14 Pro Max در Deep Purple زیبا به نظر می رسد. اما برای خریدار معمولی، اگر می‌توانید هزینه‌های بیش از 1000 دلار آمریکا را برای تلفن هوشمند «توافق» بدانید، Samsung Galaxy S23 Ultra با سیستم عامل راحت Android 13/One UI 5.1 در اینجا برتری دارد، حتی وقتی برخی از انتخاب های نه چندان بی طرفانه را تخفیف می دهیم.

با مرور لیست و مشخصاً تعصباتی نسبت به Galaxy S23 Ultra وجود دارد، اما می توان گفت که گوشی جدید سامسونگ یک چشم انداز خرید بسیار جذاب است. برخی اعتقادات وجود دارد که AMOLED بهتر از OLED است، اما هنوز کمی زود است که بگوییم اسنپدراگون 8 نسل 2 بهتر از A16 Bionic است، اگرچه اولی در برخی مقایسه‌های GPU پیروز بوده است. به راحتی می توان اعلام کرد که روی کاغذ S23 Ultra در بخش دوربین صدای بهتری دارد، با سنسور افسانه ای 200 مگاپیکسلی و زوم اپتیکال تا 10 برابر (حداکثر زوم دیجیتالی 100 برابری در دسترس است) استدلال قانع کننده ای برای برتری عکاسی ارائه می دهد. با این حال، ضبط ویدیو با 8K 30 FPS را می توان یک ترفند نامید، بنابراین این ورودی بیشتر جنبه ذهنی دارد تا عینی.