قیمت‌های اروپایی و پیکربندی حافظه برای Xiaomi POCO X5 و POCO X5 Pro به بیرون درز کرد

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.




منبع: https://www.notebookcheck.net/European-prices-and-memory-configurations-leak-for-Xiaomi-POCO-X5-and-POCO-X5-Pro.689962.0.html

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7279 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

به طور خاص، POCO X5 از 269 یورو شروع می شود که با قیمت POCO X4 Pro سال گذشته مطابقت دارد. مطابق با @Sudhanshu1414 و @_snoopytech_، شیائومی POCO X5 را با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم با این قیمت عرضه خواهد کرد. باید دید که آیا این شرکت قصد دارد تنظیمات حافظه دیگری را نیز ارائه دهد یا خیر. صرف نظر از این، شیائومی POCO X5 را به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به‌علاوه صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED مجهز خواهد کرد که در 1080p و 120 هرتز کار می‌کند.

قیمت POCO X5 و POCO X5 Pro قبل از عرضه آنها. به عنوان مرجع، شیائومی این جفت را در میان بازارهای دیگر به اروپا و هند می آورد. با این حال، تنها قیمت های منطقه یورو تا کنون به بیرون درز کرده است. اتفاقاً در چند روز اخیر عکس های عملی، رندرهای رسمی و مشخصات نیز به صورت آنلاین ظاهر شده است.

در مقابل، این زوج ادعا می کنند که POCO X5 Pro از 379 یورو شروع خواهد شد. در حالی که ممکن است با توجه به اینکه دستگاه‌ها نمایشگرهای یکسانی دارند، تند به نظر برسد، تفاوت‌هایی در زمینه‌های دیگر وجود دارد. به عنوان مثال، POCO X5 Pro دارای دوربین های اصلی و جلوی برتر و همچنین چیپست سریع تری است. POCO X5 Pro همچنین می تواند باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خود را با 67 وات در مقایسه با 33 وات شارژ کند. افزایش قیمت شامل 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 8 گیگابایت رم نیز می شود. سری POCO X5 در تاریخ 6 فوریه در یک رویداد اختصاصی راه اندازی خواهد شد.