کارت گرافیک Nvidia Titan Ada لغو شده در رندرهای لو رفته برای دوربین لبخند می زند


رندرهای جدید Nvidia Titan Ada به صورت آنلاین ظاهر شده اند (تصویر از طریق قانون مور مرده است)
رندرهای جدید Nvidia Titan Ada به صورت آنلاین ظاهر شده اند (تصویر از طریق قانون مور مرده است)

Moore’s Law is Dead چیزی را منتشر کرد که او ادعا می کند کارت گرافیک لغو شده Nvidia Titan بر اساس معماری Ada Lovelace است. دارای طراحی کولر چهار شیار و دو کانکتور برق 18 پین است. در حال حاضر انویدیا برنامه ای برای عرضه این مدل به این زودی ندارد.

شایعات در مورد برنامه ریزی انویدیا برای بازگرداندن خط خاموش Titan با کارت گرافیک 800 وات قبل از انتشار رسمی Ada Lovelace ظاهر شد. گزارش‌های بعدی حاکی از آن بود که Nvidia مجبور به لغو آن به دلیل ذوب PSU و سایر تجهیزات جانبی شد. SKU ممکن است هرگز نور روز را نبیند، اما می توان به لطف رندرهایی که توسط قانون مور مرده است.

Nvidia Titan Ada، همانطور که پیش بینی می شد، دارای یک خنک کننده بیش از حد مرزی است که می تواند به راحتی چهار اسلات PCI-e را بر روی مادربرد اشغال کند و عرض آن بیش از دو برابر GeForce RTX 4090/RTX4080 است، که هر دو به سختی در آن جا می شوند. بسیاری از موارد در حال حاضر به نظر می رسد خنک کننده کمی متفاوت از آنچه در یک نشت قبلی نشان داده شده است. دارای دو کانکتور برق 16 پین است که به طور بالقوه می تواند تا 1200 وات برق را حمل کند، اگرچه خود کارت گرافیک برای جذب آنقدر طراحی نشده است.

متأسفانه Nvidia Titan Ada تاریخ انتشار ندارد. در عوض، زمزمه هایی در مورد GeForce RTX 4090 Ti وجود دارد که در خط لوله قرار دارد. تام اضافه می‌کند که انویدیا می‌خواست در صورتی که RDNA3 بر آدا لاولیس برتری می‌داد، یک ACE در سوراخ داشته باشد. در حالی که تیم رد اکنون از انویدیا عقب مانده است، Radeon RX 7950 XT و RX 7950 XTX شایعه شده این پتانسیل را دارند که انویدیا را مجبور به احیای تیتان کنند.

را بخرید NVIDIA GeForce RTX 4090 Founders Edition در آمازون

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Cancelled-Nvidia-Titan-Ada-graphics-card-smiles-for-the-camera-in-leaked-renders.676189.0.html