نمونه اولیه نمایشگر سامسونگ در نمایشگاه CES 2023 ممکن است نشان دهد که چه چیزی برای Galaxy Z Fold5 یا گوشی‌های تاشوی آینده سامسونگ خواهد آمد.

در عوض، سامسونگ دیسپلی نمونه اولیه را «Flex In N Out» نامیده است نکات فنی لینوس در یک ویدیوی اخیر مربوط به CES 2023 به نمایش گذاشته شد. در ضمن، Flex In N Out بیشتر شبیه Huawei Mate Xs 2 عمل می کند تا Galaxy Z Fold4، با یک نمایشگر منفرد که می تواند به سمت بیرون تا شود تا یک صفحه نمایش پوششی برای استفاده در حالت یک دست دوباره ایجاد کند. فناوری صفحه نمایش نیز چین و چروک نمایشگر را برطرف نمی کند، که همچنان محل بحث در سری گلکسی Z است.

ظاهراً، این ادعا که Galaxy Z Fold5 از یک «دمبل» یا «لولای قطره آب» استفاده می‌کند، اعتبار این نمونه اولیه شایعه‌شده را بیشتر کرد. متأسفانه، در حالی که بخش Samsung Galaxy می تواند از فناوری صفحه نمایش Flex In N Out در گلکسی Z تاشو آینده استفاده کند، اما هیچ چیزی وجود ندارد که نشان دهد این موضوع برای Galaxy Z Fold5 صادق باشد.


منبع: https://www.notebookcheck.net/CES-2023-Samsung-Display-prototype-may-show-what-is-to-come-for-Galaxy-Z-Fold5-or-future-Samsung-foldables.682643.0.html