مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد هزاران کارمند خود را در طول سال 2023 رها کند


جدیدترین وبلاگ شرکتی مایکروسافت ساتیا نادلا پست برخی از راه‌های جدیدی را بیان می‌کند که در آن شرکت از طریق آن‌ها سازگار خواهد شد.زمان تغییر قابل توجهلپ‌تاپ‌های RTX 4090 برای گیمرها یک دست و پا به قیمت تمام می‌کنند زیرا XMG گزینه‌های گران قیمت ارتقای GPU را برای جدید باورنکردنی NEO 16 نشان می‌دهد، از جمله در نظر گرفتن تقاضای مشتری و سرمایه‌گذاری بیشتر.در مناطق استراتژیک برای آینده ما“.

پس از آن، مایکروسافت نیز این کار را با انجام تعدادی اخراج در سال 2023 انجام خواهد داد. نادلا معتقد است که خاتمه ها حدود 5% از نیروی کار خود در سراسر جهان، اگرچه این رقم هنوز معادل 10000 کارمند است که تا پایان سه ماهه سوم مالی OEM در سال جاری (3FQ2023) شغل خود را از دست خواهند داد.

غول ردموند هنوز تعداد یا مکان مراکز مختلف خود در سراسر جهان را تأیید نکرده است که تحت تأثیر این حرکت جدید قرار می گیرند. با این حال، 900 کارمندان در منطقه سیاتل قبلاً مطلع شده اند که در اواسط مارس اخراج خواهند شد.

با این حال، ممکن است یک خط نقره ای وجود داشته باشد که مایکروسافت اعلام کرده است که به حفظ “کرامت“از این کارگران سابق در آینده ای نزدیک که، همانطور که اذعان می کند، ممکن است پیدا کنند”دشوار“.

برخی از کارکنانی که موقعیت های خود را از دست می دهند یا از دست می دهند، واجد شرایط پانل جدید شرکت خواهند بود فوایداز جمله حفظ پوشش فعلی مراقبت های بهداشتی آنها به مدت 6 ماه و “خدمات انتقال شغلی“، و همچنین “بالاتر از بازار“پیش بینی می شود بسته جدایی برای مایکروسافت 1.2 میلیارد دلار هزینه داشته باشد، حتی اگر قصد داشته باشد.”ساختار هزینه ما را هماهنگ کنیم“در سال 2023.

Surface Pro 8 را بخرید آمازون


منبع: https://www.notebookcheck.net/Microsoft-announces-plans-to-let-thousands-of-staff-members-go-throughout-2023.683142.0.html