نسخه بتای جدید گارمین 15.12 برای Forerunner 955 و 255 منتشر شد

در زمان نگارش این مقاله، نرم‌افزار جدید برای حدود 50 درصد از ساعت‌های هوشمند Garmin Forerunner 255 و 955 ساعت هوشمند ثبت‌نام شده برای برنامه بتای گارمین عرضه شده است. به‌روزرسانی به‌طور خودکار به ابزارهای پوشیدنی منتقل می‌شود و ساعت هر 24 ساعت یک بار نرم‌افزار را بررسی می‌کند. اگر می‌خواهید برای آزمایش آخرین به‌روزرسانی‌ها به برنامه بتای گارمین بپیوندید، می‌توانید از طریق Garmin Connect این کار را انجام دهید.


منبع: https://www.notebookcheck.net/New-Garmin-Beta-Version-15-12-for-Forerunner-955-and-255-rolls-out.708707.0.html

گارمین در حال عرضه است نسخه بتا عمومی 15.12 به ساعت های هوشمند Forerunner 955 و Forerunner 255. این به روز رسانی به دنبال نسخه 15.11 است که در اوایل این ماه منتشر شد. تغییرات از آخرین نسخه شامل پشتیبانی از یک فیلد داده بار حاد در صفحه ساعت شما است. نرم‌افزار جدید همچنین چندین باگ را برای پوشیدنی‌ها رفع می‌کند و مشکلی را حل می‌کند که از لرزش هنگام لمس کلید با وجود فعال بودن تنظیمات جلوگیری می‌کرد.

Garmin خاطرنشان می کند که حساسیت هشدارهای خارج از دوره را کاهش داده و نمودارهای HRV را بهبود بخشیده است و به آنها ظاهری مشابه نمودارهای موجود در Garmin Connect داده است. نسخه 15.12 همچنین مشکلی را برطرف می کند که به این معنی بود که زنگ های اعلان وضعیت عملکرد حتی در صورت غیرفعال بودن به صدا در می آمدند. به علاوه، اشکالی که به این معنی بود که مقدار دقیقه شدت امروز در صفحه دقیقه شدت قطع شده بود، در کنار چندین مشکل جزئی دیگر حل شد.