تبلت پیکسل گوگل ارزان تر از تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 8 است

همانطور که پیش می‌رود، انتظار می‌رود گوگل تبلت نسل اول خود، تبلت پیکسل را در تاریخ 10 می در I/O معرفی کند. جزئیات تبلت پیکسل به آرامی در چند ماه گذشته فاش شده است، و یک نشت جدید اکنون اشاره ای به قیمت آن – حداقل در اروپا – ارائه می دهد.

به گفته افشاکننده Roland Quandt، تبلت پیکسل در اروپا بین 600 تا 650 یورو قیمت خواهد داشت. این منطقی است زیرا گوگل تمایل دارد سامسونگ را پایین بیاورد و گلکسی تب اس 8 وانیلی از 699 یورو در آلمان شروع می شود. مانند Tab S8، به نظر می رسد تبلت پیکسل در دو سطح ذخیره سازی 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی در دسترس خواهد بود. چهار گزینه رنگ در گذشته تبلیغ شده است، اما Quandt ادعا می کند که رنگ های “Porcelain” و “Hazel” وجود دارد.

ریچی راکس
ریچی راکس – نویسنده ارشد فناوری – 2600 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2017
من فناوری را دوست دارم، ساده است. نصف وقت، می‌توانی مرا در حال نوشتن نسخه‌های فروش بداخلاق بگیری. بقیه زمان ها، یا خوانندگان را در جریان آخرین اتفاقات دنیای فناوری موبایل قرار می دهم یا فوتبال تماشا می کنم. من قبل از پیوستن به تیم Notebookcheck در سال 2017، چند سال به عنوان ژورنال و نویسنده محتوای آزاد کار کردم. در صورت تمایل، در توییتر یا Reddit از من سؤال بپرسید.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Google-Pixel-Tablet-set-to-be-cheaper-than-the-Samsung-Galaxy-Tab-S8.708748.0.html

از آنجایی که گلکسی تب اس 8 با قیمت 699 دلار آمریکا در ایالات متحده عرضه شد، طرفداران گوگل می توانند انتظار داشته باشند که تبلت پیکسل در زمان عرضه از قیمت پایین تری برخوردار شود. با این حال، مشخصات سخت افزاری واقعی تبلت پیکسل در مقایسه با تب اس 8 بحث متفاوتی است.