بررسی تبلت Teclast T50 – نسبت قیمت به عملکرد بالاست

این تبلت دارای یک باتری نسبتاً با ظرفیت 7500 میلی آمپر ساعتی است. عمر باتری خوب است و ما در تست Wi-Fi خود کمتر از 15 ساعت را تعیین کردیم. با این حال، تبلت‌های دیگر با باتری‌های بسیار کوچک‌تر نیز زمان‌های اجرا مشابهی دارند، بنابراین Teclast T50 احتمالاً هنوز هم از نظر کارایی پیشرفت‌هایی دارد.

کاربران همچنین می توانند دستگاه های صوتی خارجی را از طریق USB-C یا بلوتوث 5.0 متصل کنند. با این حال، تنوع کدک های صوتی پشتیبانی شده کمی محدود است، به خصوص انواع مدرن تر: SBC، AAC، aptX، aptX HD و LDAC در دسترس هستند.

با این حال، سرعت ذخیره سازی یک نقطه برجسته واقعی است زیرا Teclast T50 می تواند با فلاش UFS 2.1 از همه رقبای مشابه قیمت پیشی بگیرد. این همچنین اغلب منجر به یک تجربه روان هنگام گشت و گذار در اینترنت می شود.

Unisoc T616 یک SoC با حداکثر 2 گیگاهرتز است که برای کارهای ساده تر کاملاً کافی است و همچنین امکان ناوبری نسبتاً روان در منوهای Teclast T50 را فراهم می کند. با این حال، برنامه‌های چندوظیفه‌ای یا پیچیده‌تر گاهی اوقات سیستم را با چالش مواجه می‌کنند، زیرا برخی از ورودی‌ها تنها با تأخیر اجرا می‌شوند. دستگاه های سریع تری در این بازه قیمتی وجود دارند، به خصوص از نظر عملکرد گرافیکی.

حداکثر توان شارژ 18 وات است و منبع تغذیه مربوطه در آن گنجانده شده است. بنابراین، ممکن است تا 3 ساعت طول بکشد تا تبلت دوباره به طور کامل شارژ شود. شارژ بی سیم پشتیبانی نمی شود.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Teclast-T50-Tablet-review-The-price-performance-ratio-rocks.708902.0.html

گرمایش تا 34 درجه سانتیگراد حتی تحت بار زیاد به سختی قابل توجه است. نتایج تست استرس در 3DMark که کاهش عملکرد را تحت بار طولانی‌مدت نشان نمی‌دهد نیز با این موضوع مطابقت دارد.

Teclast T50 با چهار بلندگو عرضه می شود که در تست های ما صدای استثنایی ندارد، اما صدا خوب است. این شامل باس های عمیق نیست، اما میانی های عمیق را با قدرت بازتولید می کند. بلندگوها حتی با صدای کامل هم اضافه بار نمی شوند و آوازها و سازها با جزئیات بسیار زیادی شنیده می شوند.