معامله | لپ تاپ گیمینگ All-AMD Asus ROG Strix G15 با 35 درصد تخفیف به فروش می رسد

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Deal-All-AMD-Asus-ROG-Strix-G15-gaming-laptop-on-sale-for-35-off.674422.0.html

در بررسی جامع ما از یک مدل متفاوت با صفحه نمایش سریع تر 300 هرتز، این نوت بوک را به خاطر عمر باتری بالاتر از حد متوسط ​​و دستگاه های ورودی مناسب آن تحسین کردیم، اما از کیفیت ساخت بسیار خوب و همچنین عملکرد کلی بالا نیز لذت بردیم. با این حال، نسخه ما از Asus ROG Strix G15 نیز با ماژول‌های RAM نسبتاً کند عرضه شد و پورت Thunderbolt 4 از دست رفته می‌تواند برای برخی از خریداران احتمالی معامله‌ای باشد. با این وجود، این یک لپ‌تاپ گیمینگ 15 اینچی با عملکرد خوب است که به لطف قیمت بسیار تخفیف‌خورده‌اش که فقط 1099 دلار آمریکا است، هزینه‌های زیادی را به همراه دارد.

Asus ROG Strix G15 ممکن است یکی از بهترین معاملات لپ تاپ بازی در این فصل تعطیلات باشد (تصویر: Asus)
Asus ROG Strix G15 ممکن است یکی از بهترین معاملات لپ تاپ بازی در این فصل تعطیلات باشد (تصویر: Asus)

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

لپ تاپ گیمینگ محبوب 15 اینچی که دارای پردازنده AMD Ryzen 9 با عملکرد بالا و Radeon RX 6800M است که اغلب نادیده گرفته می شود، به پایین ترین قیمت خود بازگشته است زیرا Best Buy یک بار دیگر Asus ROG Strix G15 Advantage Edition را با قیمتی به فروش می رساند. 600 دلار تخفیف.

تعطیلات تقریباً نزدیک است، به این معنی که زمان خرید هدایای کریسمس به آرامی اما مطمئناً تمام می شود. با این حال، گیمرهایی که نیاز مبرمی به ارتقا دارند، هنوز هم می‌توانند از برخی معاملات جذاب لپ‌تاپ‌های گیمینگ بهره ببرند، که یکی از آنها اکنون پیکربندی همه جانبه AMD Asus ROG Strix G15 را به قانع‌کننده‌ترین قیمت فروش آن کاهش داده است.

Asus ROG Strix G15 Advantage Edition را به صورت فروش در Best Buy خریداری کنید

بار دیگر، خرده فروش معتبر ایالات متحده Best Buy، پیکربندی Asus ROG Strix G15 را با پردازنده هشت هسته ای AMD Ryzen 9 5980HX و AMD Radeon RX 6800M سریع با 12 گیگابایت VRAM GDDR6 و TGP مناسب با 149 وات، تنها 149 وات آمریکا ارائه می کند. از جمله حمل و نقل رایگان یا تحویل فروشگاه. این دستگاه 15 اینچی به 16 گیگابایت حافظه DDR4، 512 گیگابایت SSD و صفحه نمایش 165 هرتزی QHD مجهز شده است که می تواند حداکثر روشنایی تا 300 نیت داشته باشد. مهم‌تر از همه، این معامله لپ‌تاپ بازی همچنین با فروش بسیار محبوب اوایل نوامبر مطابقت دارد، که پایین‌ترین قیمت را برای این پیکربندی خاص Asus ROG Strix G15 ارائه می‌دهد.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

انریکو فراهن

انریکو فراهن – نویسنده فناوری – 1435 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین