قابل تبدیل با تجهیزات مناسب: Lenovo IdeaPad Flex 5 در آزمایش موفق شد

با این حال، پس از تست‌ها و اندازه‌گیری‌های معیار ما، اوضاع کمی متفاوت به نظر می‌رسد: Alder Lake i3 در اینجا در سطح Core i5-1135G7 اینتل عمل می‌کند که عمدتاً در لپ‌تاپ‌های تجاری ساده استفاده می‌شود. فقط واحد گرافیک یکپارچه قادر به ادامه عملکرد نیست.

من که به مدت 20 سال به عنوان برنامه نویس (دستگاه های پزشکی، هوش مصنوعی، سیستم های مدیریت داده) کار کرده ام، سال هاست که صحنه کامپیوتر را دنبال می کنم و به خصوص از اطلاع از پیشرفت های فناوری جدید لذت می برم. من که اصالتاً اهل آلمان هستم اما در ایالات متحده زندگی می کنم، اخیراً به عنوان مترجم کار می کنم، با Notebookcheck به من این امکان را می دهد که علاقه خود را به دستگاه های جدید و ترجمه ترکیب کنم. علایق دیگر عبارتند از بودیسم، گذراندن وقت در صومعه های تبتی، و ترجمه متون باستانی تبتی.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Convertible-with-fitting-equipment-Lenovo-IdeaPad-Flex-5-succeeds-in-the-test.673962.0.html

با پردازنده کوچک Intel Core i3-1215U، تنها 8 گیگابایت حافظه کاری و حداکثر میانگین SSD M.2، مشخصات فنی IdeaPad Flex 5 14IAU7 در ضعیف ترین پیکربندی روی کاغذ چندان چشمگیر نیست.

حتی اتصالات از جمله Thunderbolt 4 و اسلات کارت SD دلیلی برای شکایت ندارند. تنها دلیل دومی ممکن است نمایشگر باشد. روشنایی کم در فضای باز چندان جذاب نیست و پوشش محدود فضای رنگی نیز واقعاً عدالت را برای عکس ها رعایت نمی کند.

با این حال، لنوو کانورتیبل هنوز این تصور را ایجاد می‌کند که حداقل برای اکثر مناطق کافی است – چه به عنوان یک لپ‌تاپ برای کارهای اداری در خانه یا به عنوان یک تبلت برای پخش جریانی یا گشت و گذار در عصر.

اما در حین گشت و گذار، پخش جریانی یا انجام سایر کارهای روزمره، این موضوع چندان اهمیتی نخواهد داشت. همین امر در مورد مقدار محدود رم نیز صدق می کند، به شرطی که تعداد زیادی برنامه یا تب مرورگر را به طور همزمان باز نکنید. حتی فضای ذخیره سازی محدود نیز ممکن است کافی باشد، تا زمانی که نیازی به آرشیو تصاویر، موسیقی یا مجموعه های ویدیویی بزرگتر نداشته باشید.

ساخته شده برای کارهای ساده

ماریو پتزولد
مارک ریگر
مترجم: مارک ریج – مترجم – 390 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

می‌توانید تمام نتایج محک ما و جزئیات اضافی مانند نقاط قوت و ضعف را در بررسی گسترده ما از Lenovo IdeaPad 5 14IAU7-82R7007TGE بیابید.