مخفف ROG Flow Z13 به‌عنوان نسخه محدودی از تبلت گیمینگ ایسوس عرضه می‌شود.

Asus و Acronym همکاری خود را تغییر داده اند توجه می کند در ROG Flow Z13 جدید در سال 2023، که منجر به جدید شد ACRONM RMT02 گونه ای (یا GZ301VIC-RMT02) که صفحه کلید قابل جدا شدن 1 منطقه ای RGB کانورتیبل گیمینگ جدید را با صفحه کلیدی با نور پس زمینه سفید و برخی از دسته کلیدها در رنگ های متضاد جدید تعویض می کند.

با این حال، درمان نسخه ویژه در قسمت تبلت Z13 نسل دوم حتی شدیدتر می‌شود و طراحی معمولی ROG را با یک شاسی خارجی مملو از فرز یادآور هیت سینک و ضربه‌گیرهای زاویه‌دار زیاد عوض می‌کند.

پوشش جدید همچنین دارای یک لبه کاربردی است که خنک کننده با فلز مایع تقویت شده است که به ACRONM RMT02 اجازه می دهد تا به پیکربندی جدید Z13 تبدیل شود. این تنها با گرافیک RTX 4070 و با 16 گیگابایت رم خارج از جعبه است. سپس، آن قطعات داخلی همچنان همان نمایشگر 13.4 اینچی 165 هرتزی سحابی را دارند.

مدت کوتاهی پس از فارغ التحصیلی، یک نویسنده و ویراستار حرفه ای شدم. مدارک من در علوم زیست پزشکی است. با این حال، آنها به تجربه ای در زمینه بیوتکنولوژی منجر شدند که من را متقاعد کرد که پتانسیل آن برای متحول کردن سلامت، محیط زیست و زندگی ما به طور کلی. این به مرور زمان به یک علاقه همه جانبه به جنبه‌های بیشتر فناوری تبدیل شد: من هرگز نمی‌توانم به اندازه کافی در مورد جدیدترین وسایل الکترونیکی، ابزارها و نوآوری‌ها بنویسم. علایق دیگر من شامل تصویربرداری، نجوم، و پخش جریانی همه چیز است. اوه و قهوه


منبع: https://www.notebookcheck.net/ROG-Flow-Z13-Acronym-launches-as-a-style-forward-limited-edition-of-the-Asus-gaming-tablet.704997.0.htmlدر مجموع، ROG Flow Z13-ACRNM RMT02 دارای حالت‌های بسیار شدید و واضحی است که ممکن است این ظن را مبنی بر شوخی روز اول آوریل 2023 OEM ایجاد کند. با این حال، به نظر می رسد که در واقع برای فروش در دسترس خواهد بود، البته با قیمتی که باید تعیین شود. پس از آن، کسانی هستند که ظاهر آن – و پتانسیل قدرت و تطبیق پذیری در زیر آن هود جدید – ممکن است یک انحراف تازه از جمعیت مک بوک باشد.

آنها ظاهرا وجود دارند برای دستگیره تثبیت شده و در مورد گوشه‌های تقویت‌شده، به عنوان ضمیمه‌هایی برای تسمه‌هایی که می‌توانند رایانه شخصی را به چیزی شبیه به تلاقی بین کیف شانه و کیف دستی تبدیل کنند، یا به «دستگاه رویای هندزفریحالت “بهینه سازی شده برای استفاده از قلم در حال حرکت (به معنای واقعی کلمه).