بسته تلویزیونی لیزری VAVA 4K و ALR Screen Pro فقط امروز با 20 درصد تخفیف عرضه می شود


تلویزیون لیزری 4K  (منبع: VAVA)
تلویزیون لیزری 4K (منبع: VAVA)

برند فناوری خانگی VAVA اصرار دارد که آخرین فروش آن امروز (1 آوریل 2023) شوخی نیست. بهترین معامله ممکن است شامل فرصتی برای خرید یک پروژکتور لیزری سطح بالا با بلندگوهای ALPD 3.0 و Harmon Kardon به همراه یک پس زمینه 100 اینچی “Pro” ALR با هزینه کمتر از هزینه خرده فروشی معمولی “4K Laser TV” به تنهایی باشد. .

VAVA آخرین فروش خود را برای 1 آوریل 2023 برنامه ریزی کرده است، اما ادعا می کند که “شوخی نیستیک مصرف‌کننده علاقه‌مند می‌تواند تا 20 درصد تخفیف در کل مجموعه آن، که شامل لوازم جانبی رایانه شخصی و دوربین‌های امنیتی و همچنین تجهیزات سینمای خانگی است، دریافت کند.

این دسته، مثل همیشه، توسط پروژکتور رده بالای کروما که این برند ممکن است بیشتر به خاطر آن شناخته شده باشد، سرلوحه آن است. متأسفانه، به نظر می‌رسد که بخشی از این فروش نیست – با این حال، ممکن است یک معامله جدی برای کسانی که می‌خواهند یکی از آن صفحه‌ها تبلیغ شود تا با کنترل تأثیرات نور محیط بر روی یک نمایشگر، سینما را در سینمای خانگی قرار دهد، وجود داشته باشد.

VAVA’s “ALR Screen Pro“در حال حاضر به عنوان یک بسته نرم افزاری با تلویزیون لیزری 4K زیر پرچمدار ارائه می شود 2249.99 دلار آمریکا از هم اکنون تا پایان 1 آوریل 2023 – 1200 دلار آمریکا کمتر از حد معمول، و همچنین ارزان تر از معمولی پروژکتور مستقل 2799.99 دلار آمریکا قیمت

سپس دوباره، اضافه کردن یک Screen Pro در واقع ممکن است دستگاه را تا حدودی محدود کند: اندازه آن 100 اینچ است، برخلاف حداکثر پرتاب 150 اینچی تلویزیون لیزری، و ظاهراً باید در هر صورت مونتاژ شود و به دیواری به اندازه کافی بزرگ پیچ شود.

BenQ GP500 را بخرید آمازون

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/VAVA-4K-Laser-TV-and-ALR-Screen-Pro-bundle-goes-for-20-off-today-only.704995.0.html