مانیتور گیمینگ 49 اینچی سامسونگ Odyssey G9 با کاهش قیمت قابل توجهی در آمازون مواجه شد

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

Samsung Odyssey G9 در زمانی که در ژوئن 2020 عرضه شد، طرفداران و علاقه مندان را به یک اندازه شگفت زده کرد. در حالی که برخی از مشکلات مربوط به نشت نور از پنل را داشت، به نظر می رسد که آنها برطرف شده اند. واحدهای تولید شده پس از سال 2020 عمدتاً بدون نقص هستند. اکنون می توان آن را با قیمت 1045 دلار آمریکا در آمازون خریداری کرد که 25 درصد کمتر از قیمت درخواستی 1400 دلار آمریکا است.

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/49-inch-Samsung-Odyssey-G9-gaming-monitor-gets-a-significant-price-cut-on-Amazon.670233.0.html

مانیتور گیمینگ Samsung Odyssey G9 را در آمازون بخرید

نگاهی گذرا به تاریخچه قیمت Samsung Odyssey G9 (از طریق شتر شتر) نشان می دهد که اغلب تغییر می کند. با این حال، قیمت فعلی احتمالاً چند روز دیگر تا جمعه سیاه باقی خواهد ماند. کسانی که پول اضافی دارند می توانند نسخه جدیدتر آن، 4K Odyssey Neo G9 را دریافت کنند، اگرچه به نظر می رسد در حال حاضر موجود نیست. آمازون و وب سایت رسمی سامسونگ.

در حالی که ممکن است برای یک مانیتور هزینه گزافی به نظر برسد، اما با پنل 1000R QLED آن تجربه بازی بی نظیری را تجربه خواهید کرد. Samsung Odyssey G9 دارای رزولوشن 5120 در 1440 پیکسل است که معادل چیدمان دو نمایشگر 27 اینچی در کنار هم است. سایر مشخصات شامل نرخ تازه سازی 240 هرتز، پشتیبانی Nvidia G-Sync/AMD FreeSync Premium Pro و نورپردازی RGB قابل تنظیم در پشت است. این، همراه با کارت‌های گرافیکی با تخفیف مکرر نسل آخر، باید یک راه‌اندازی عالی برای بازی ایجاد کند.