پوشیدنی Oxa breathing با بیوفیدبک بلادرنگ در Kickstarter سرمایه گذاری جمعی می شود

Nanoleq در حال حاضر سرمایه گذاری جمعی برای پوشیدنی Oxa تنفسی را انجام می دهد که ادعا می کند اولین بار در جهان است. این ابزار می‌تواند داده‌های بی‌درنگ برای معیارهای سلامتی مانند عمق و سرعت تنفس شما ارائه دهد. می‌توانید از برنامه همراه برای تمرین تکنیک‌های تنفسی استفاده کنید که می‌تواند سلامت و تندرستی شما را در طول زمان بهبود بخشد.

پوشیدنی تنفس Oxa می‌تواند بینش فوری در مورد داده‌های بیومتریک مانند عمق و سرعت تنفس ارائه دهد.  (منبع تصویر: Oxa)
پوشیدنی تنفس Oxa می‌تواند بینش فوری در مورد داده‌های بیومتریک مانند عمق و سرعت تنفس ارائه دهد. (منبع تصویر: Oxa)

من از زمانی که به یاد دارم به فناوری علاقه مند بودم. از سنین جوانی عاشق ابزارها و درک چگونگی کارکردن چیزها بودم. از زمان فارغ التحصیلی، من برای چندین شرکت فناوری در سراسر FinTech، AdTech و Robotics کار کرده ام.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

سنسور Oxa بر روی یک پیراهن یا سوتین مخصوص ساخته شده است و به این ابزار پوشیدنی امکان اندازه‌گیری را می‌دهد. این شرکت از گیمیفیکیشن برای آموزش به کاربران نحوه بهینه سازی تنفس خود استفاده کرده است. می‌توانید از برنامه همراه برای دسترسی به تمرین‌های هدایت‌شده متناسب با نیازهایتان، با گزینه اضافه کردن پیام‌های بصری یا مناظر صوتی برای آرامش عمیق‌تر استفاده کنید. با گذشت زمان، Nanoleq پیشنهاد می‌کند که سطح استرس خود را کاهش داده و توانایی تمرکز خود را بهبود می‌بخشید.

را پوشیدنی تنفس Oxa سرمایه گذاری جمعی در کیک استارتر است. Nanoleq، شرکت سازنده این گجت، ادعا می کند که این اولین پوشیدنی است که به تنفس اختصاص داده شده است و به شما امکان می دهد اثرات تنفس خود را بر بدن و ذهن خود درک کنید. Oxa می تواند بینش بیومتریک در زمان واقعی را در مورد طیف گسترده ای از آمار، مانند سرعت و عمق تنفس شما، و همچنین ضربان قلب و HRV شما ارائه دهد. به علاوه، می‌توانید این ابزار را در شب بپوشید تا کیفیت خواب خود را درک کنید.

شما در حال حاضر می توانید پوشیدنی تنفس Oxa را با تعهد 239 یورویی به کمپین Kickstarter دریافت کنید. این پایین ترین سطح تعهد شامل Oxa Shirt، Oxa Sensor و دسترسی به برنامه Oxa Life است. این شرکت به بسیاری از کشورها مانند ایالات متحده، استرالیا و بریتانیا ارسال می کند و انتظار می رود حدود مارس تحویل شود.

سنسور پوشیدنی تنفس Oxa را می توان به یک تی شرت یا سوتین با طراحی خاص متصل کرد.  (منبع تصویر: Oxa)
سنسور پوشیدنی تنفس Oxa را می توان به یک تی شرت یا سوتین با طراحی خاص متصل کرد. (منبع تصویر: Oxa)




منبع: https://www.notebookcheck.net/Oxa-breathing-wearable-with-real-time-biofeedback-is-crowdfunding-on-Kickstarter.670023.0.html