مانیتور حرفه ای 32 اینچی OLED 4K Innocn 32Q1U در فروش به قیمت 1159 دلار آمریکا، نمایشگر 27 اینچی 5K اپل استودیو را تقریباً به نصف قیمت کاهش می دهد.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین




منبع: https://www.notebookcheck.net/32-inch-4K-OLED-Innocn-32Q1U-professional-monitor-on-sale-for-US-1159-undercuts-the-27-inch-5K-Apple-Studio-Display-by-almost-half-the-price.699852.0.html

Innocn 32 اینچی قصد دارد جایگزینی برای نمایشگر استودیو اپل باشد که تقریباً دو برابر قیمت برای یک صفحه نمایش کوچکتر 27 اینچی است. بر اساس تجربیات ما در مورد 27 اینچ 27M2U و 48 اینچ 48Q1V، به جرات می توان گفت که نام تجاری کمتر شناخته شده Innocn کاملاً قادر به ارائه ویژگی ها و سخت افزارهای پیشرفته با قیمت های نسبتاً پایین تر است. البته چند گوشه بریده وجود دارد، اما تجربه بصری همچنان مهم است.

پس از فارغ التحصیلی در رشته هیدرودینامیک محیطی از دانشگاه کالیفرنیا، در رشته فیزیک راکتور مطالعه کردم تا از NRC ایالات متحده برای بهره برداری از راکتورهای هسته ای مجوز دریافت کنم. پس از کار با سیستم‌های واکنش‌پذیری هسته‌ای مدرن که به‌طور شگفت‌انگیزی توسط رایانه‌های دهه 80 کار می‌کردند، سطح قابل توجهی از قدردانی شما از لوازم الکترونیکی مصرفی روزمره به دست می‌آید. وقتی فعالیت‌های روزانه و مقالات مروری ایالات متحده را در Notebookcheck مدیریت نمی‌کنم، می‌توانید صحنه ورزش‌های الکترونیکی و آخرین اخبار بازی را دنبال کنید.

مشخصات 32Q1U نشان می دهد که مانیتور به وضوح برای هنرمندان حرفه ای طراحی شده است و نه چندان برای گیمرها. این پنل از پیش کالیبره شده برای دلتای متوسط ​​<1 و تصحیح رنگ یکپارچه 6 محوره ارائه می شود. در مقایسه با IPS، پنل OLED به طور ذاتی زمان پاسخگویی سریع تر، یکنواختی روشنایی بهتر و سیاهی عمیق تر را ارائه می دهد. نرخ تازه سازی بومی فقط به 60 هرتز محدود شده است، اما این نباید برای مخاطب هدف مشکلی ایجاد کند.