فروش باورنکردنی AirPods Pro 2 تسلط مداوم اپل بر بازار هدفون های TWS را تضمین می کند.

من فناوری را دوست دارم، ساده است. نصف وقت، می‌توانی مرا در حال نوشتن نسخه‌های فروش بداخلاق بگیری. بقیه زمان ها، یا خوانندگان را در جریان آخرین اتفاقات دنیای فناوری موبایل قرار می دهم یا فوتبال تماشا می کنم. من قبل از پیوستن به تیم Notebookcheck در سال 2017، چند سال به عنوان ژورنال و نویسنده محتوای آزاد کار کردم. در صورت تمایل، در توییتر یا Reddit از من سؤال بپرسید.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Incredible-AirPods-Pro-2-sales-ensure-Apple-s-continued-dominance-of-the-TWS-earbuds-market.699776.0.html

سامسونگ با تنها 6 میلیون دستگاه فروخته شده و 7.5 درصد از سهم بازار در جایگاه دوم قرار دارد. شیائومی با فروش 3.5 میلیون دستگاه در رتبه سوم قرار دارد و 4.4 درصد از بازار را در اختیار دارد. boAt و OPPO پنج نفر برتر را جمع می کنند و 45.3 درصد باقیمانده از سهم بازار خارج از پنج گروه برتر توسط سازندگان متعدد هدفون TWS مانند Sony، Soundcore، Sennheiser و بقیه تقسیم می شود.

جای تعجب نیست که اپل همچنان بر بازار تسلط دارد، زیرا ترکیبی از کیفیت سخت افزار، ویژگی ها و اکوسیستم قوی فروش هدفون های TWS آن را تضمین می کند. با این حال، این تسلط زیاد کمی باورنکردنی است. با توجه به اعداد ذکر شده، برای مثال، اپل در سه ماهه چهارم تعداد بیشتری از ایرپاد پرو 2 را نسبت به مجموع 5 ایرپاد برتر فروخته شده فروخت.

وقتی صحبت از اپل شد، این شرکت مستقر در کوپرتینو همچنان تسلط کامل بر بازار را حفظ کرده است. در حالی که در سه ماهه دوم 2022 شاهد کاهش سال به سال در محموله ها بودیم، اما همچنان 28.4 میلیون دستگاه فروخته شد که 35.8 درصد از بازار را به خود اختصاص داد. AirPods Pro 2 که سال گذشته در کنار سری آیفون 14 عرضه شد، 63 درصد از فروش سه ماهه چهارم اپل را افزایش داد.