لپ تاپ بازی محبوب Lenovo Legion 5 Pro با RTX 3070 برای جمعه سیاه به 1099 دلار کاهش می یابد.

شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.

پیکربندی RTX 3070 محبوب Lenovo Legion 5 Pro 16 بسیار به قیمت جادویی 1000 دلار آمریکا در رویداد فروش جمعه سیاه Walmart که شامل تخفیف قابل توجهی برای این لپ‌تاپ گیمینگ مجهز 16 اینچی است، نزدیک‌تر شده است.

در بیشتر موارد، لپ‌تاپ‌های گیمینگ قدرتمند با صفحه نمایش مناسب و کارت گرافیک اختصاصی سریع مانند RTX 3070، قیمت نسبتاً بالایی را بیش از 1000 دلار آمریکا دارند. با این حال، گیمرهای صبور که نگاه خود را به نوت‌بوک‌های بازی بسیار محبوب Legion 5 Pro لنوو معطوف کرده‌اند، اکنون می‌توانند پیکربندی مجهز این دستگاه 16 اینچی را برای پایین‌ترین قیمت فروش آن در تاریخ اخیر انتخاب کنند.

ما سال گذشته پیکربندی بسیار مشابه Lenovo Legion 5 Pro را به طور کامل آزمایش کردیم و برای مثال صفحه نمایش IPS روشن و دقیق رنگ، سیستم خنک کننده با عملکرد خوب و همچنین شاسی قوی را دوست داشتیم. علاوه بر این، باز کردن و نگهداری از لپ‌تاپ گیمینگ 16 اینچی آسان است و طول عمر باتری آن در طول تست وب‌گردی WiFi ما با حالت هیبریدی فعال، به هفت ساعت قابل احترام رسید. به طور کلی، لنوو لژیون 5 پرو مجهز به RTX 3070، یک نوت بوک خوب و قدرتمند است که باید برای سال‌های آینده به خوبی به گیمرها خدمت کند.

Walmart پیکربندی RTX 3070 Lenovo Legion 5 Pro را با تخفیف قابل توجهی به فروش می رساند (تصویر: Lenovo)
Walmart پیکربندی RTX 3070 Lenovo Legion 5 Pro را با تخفیف قابل توجهی به فروش می رساند (تصویر: Lenovo)
انریکو فراهن
انریکو فراهن – نویسنده فناوری – 1384 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

والمارت در حال حاضر نسخه Lenovo Legion 5 Pro 16 با پردازنده هشت هسته ای سریع AMD Ryzen 7 5800H و Nvidia GeForce RTX 3070 فوق الذکر با 8 گیگابایت GDDR6 VRAM و حداکثر TGP 140 وات با قیمت 1.99 دلار آمریکا به فروش می رسد. این لپ‌تاپ گیمینگ همچنین با 16 گیگابایت حافظه DDR4، یک SSD با اندازه مناسب 512 گیگابایت و صفحه‌نمایش QHD زیبا با نرخ تازه‌سازی 165 هرتز عرضه می‌شود. در مقایسه با قیمت فعلی آمازون برای این مدل خاص از سری Lenovo Legion 5 Pro، این فروش باعث صرفه جویی بالقوه 400 دلار آمریکا یا تقریباً 27٪ می شود.

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.



منبع: https://www.notebookcheck.net/Popular-Lenovo-Legion-5-Pro-gaming-laptop-with-RTX-3070-drops-to-US-1-099-for-Black-Friday.670251.0.html

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین