صرفه جویی در مصرف انرژی Sony Xperia 1 V ممکن است از ادعاهای افشاکننده فناوری صفحه نمایش جدید استفاده کند

دنیل آر دیکین
دانیل آر دیکین – مدیر اخبار و مجله – 2865 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2012

علاقه من به فناوری پس از معرفی یک کامپیوتر خانگی Atari 800XL در اواسط دهه 1980 آغاز شد. من به خصوص از نوشتن در مورد پیشرفت های تکنولوژیکی، شایعات قانع کننده و نشت های جالب مرتبط با فناوری لذت می برم. من دارای مدرک روابط بین الملل و مطالعات استراتژیک هستم و خانواده، خواندن، نوشتن و سفر را از علایق اصلی زندگی خود می دانم. من از سال 2012 با Notebookcheck هستم.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین



منبع: https://www.notebookcheck.net/Power-saving-Sony-Xperia-1-V-may-adopt-new-display-technology-claims-leaker.670243.0.html

با این حال، منبع این اطلاعات (Weibo via SumahoDigest) همچنین ادعا می کند که نمایشگر LTPO Xperia 1 V ممکن است نتواند از نرخ تجدید متغیر صرفه جویی در مصرف انرژی هنگام کار با وضوح 4K استفاده کند. به نظر می‌رسد این چندان منطقی نیست، زیرا استفاده از فناوری جدید و قفل کردن آن با نرخ تازه‌سازی خاص، فقط برای فعال کردن 4K در Sony Xperia 1 V بی‌معنی است. اما یک پنل LTPO این پتانسیل را دارد که به خوبی کار کند و به صرفه جویی در مصرف انرژی برای نوع Mark 5 Xperia 1 هنگام نمایش محتوای FHD کمک کنید.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

مشخص نیست که چگونه سونی ممکن است فناوری LTPO را با یک تلفن بالقوه Xperia 1 V پیاده‌سازی کند.  (منبع تصویر Sony (Xperia 1 IV)/Unsplash - ویرایش شده)
هنوز مشخص نیست که سونی چگونه می‌تواند فناوری LTPO را با یک تلفن بالقوه Xperia 1 V پیاده‌سازی کند. (منبع تصویر Sony (Xperia 1 IV)/Unsplash – ویرایش شده)

در حالی که “LTPO” قبلاً به یک اصطلاح آشنا در دنیای تلفن های هوشمند تبدیل شده است، با دستگاه هایی مانند Xiaomi 12 Pro و Apple iPhone 14 Pro با نمایشگر LTPO، سونی تاکنون از استفاده از این فناوری برای سری Xperia خود اجتناب کرده است. Xperia 1 IV دارای یک پنل OLED با قابلیت 4K با نرخ تازه سازی ثابت 120 هرتز است، بنابراین Xperia 1 V اولین دستگاهی در محدوده محبوبی است که از فناوری جدید نمایشگر با نرخ متغیر استفاده می کند.

شایعه جالبی در مورد Sony Xperia 1 V اخیراً در رابطه با صفحه نمایش گوشی هوشمند پرچمدار 2023 منتشر شده است. ظاهرا سونی فناوری LTPO را برای پنل OLED Xperia 1 V معرفی خواهد کرد، اما منبع این اطلاعات اعلام کرده است که نتیجه نهایی این معرفی ممکن است آنطور که برخی انتظار دارند عمل نکند.

شایعه اکسپریا  (منبع تصویر: Weibo از طریق SumahoDigest)
شایعه پرچمدار اکسپریا
ترجمه ماشینی
ترجمه ماشینی