لپ‌تاپ OLED ایسر سوئیفت 3 به قانع‌کننده‌ترین قیمت فروش تاکنون در آمازون رسیده است

شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.

انریکو فراهن
انریکو فراهن – نویسنده فناوری – 1468 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

برای جزئیات بیشتر و برداشت‌های بیشتر از این لپ‌تاپ ۱۴ اینچی، لطفاً بررسی عمیق ما را در مورد نسخه Core i5 کمی قدرتمندتر بررسی کنید، که در آن به عنوان مثال صفحه‌نمایش OLED با وضوح بالا و طیف رنگی گسترده آن را تحسین کردیم. ما همچنین از شاسی سبک وزن و سیستم خنک‌کننده بی‌صدا خوشمان آمد و این نوت‌بوک همچنین دارای انتخاب خوبی از پورت‌ها از جمله دو پورت Thunderbolt 4 و یک پورت HDMI 2.1 است. واضح‌ترین نقطه ضعف این دستگاه چندرسانه‌ای ممکن است عمر باتری کمتر از حد متوسط ​​آن در تست وب‌گردی WiFi ما باشد. در غیر این صورت، Acer Swift 3 OLED یک لپ‌تاپ کاملاً گرد است که مطمئناً با این قیمت فروش تخفیف‌خورده قابل بررسی است.

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Acer-Swift-3-OLED-laptop-hits-most-compelling-sale-price-yet-on-Amazon.677511.0.htmlزیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

به‌طور دقیق‌تر، آمازون در حال حاضر پیکربندی پیشرفته Acer Swift 3 را با پردازنده Intel Core i7-12700H Alder Lake، 16 گیگابایت حافظه لحیم‌شده LPDDR5 و یک SSD بزرگ 1 ترابایتی PCIe 4.0 تنها با هزینه 999 دلار آمریکا با ارسال رایگان ارائه می‌کند. همانطور که قبلاً ذکر شد، این لپ تاپ دارای صفحه نمایش OLED واضح با وضوح +QHD 2880 در 1800 پیکسل و نرخ تازه سازی 90 هرتز است. این نسخه OLED خاص Acer Swift 3 معمولا هزینه دارد 200 دلار بیشتر، به این معنی که خریداران می توانند با این معامله در آمازون 17 درصد پس انداز کنند.

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

لپ‌تاپ‌های OLED روز به روز محبوب‌تر می‌شوند، زیرا حتی اپل نیز ظاهراً در نظر دارد برخی از مدل‌های مک‌بوک آینده‌اش را به این پنل‌های نمایش زیبا مجهز کند. خوشبختانه، کاربران ویندوز دیگر نیازی به انتظار ندارند و می‌توانند یک لپ‌تاپ OLED زیبا را با قیمتی مناسب به دست آورند، زیرا ایسر سویفت 3 اکنون در آمازون به فروش رسیده است.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین