طرح اشتراک برای اینستاگرام و فیس بوک اواخر این هفته ارائه می شود

علاوه بر موارد فوق، زاکربرگ همچنین ادعا می کند که این ابتکار به افزایش کمک می کند “اصالت و امنیت” در سراسر خدمات برند شروع قیمت اشتراک ماهانه برای Meta Verified 11.99 دلار آمریکا برای وب و 14.99 دلار آمریکا برای کاربران iOS و Android است. این سرویس را می توان مستقیماً از فیس بوک و اینستاگرام دریافت کرد. اولین کشورهایی که به آن دسترسی پیدا کردند استرالیا و نیوزلند هستند. در حالی که این دو در اواخر این هفته متا تایید می‌شوند، سایر کشورها به زودی دنبال خواهند شد، اما در حال حاضر، لیست انتظاری در دسترس نیست. با این حال، می توان فرض کرد که ایالات متحده بر موج دوم سوار خواهد شد.

کودروت نیستور
Codrut Nistor – نویسنده ارشد فناوری – 5873 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2013

در اوایل دوران مدرسه، از نوشتن و داستان ساختن متنفر بودم. یک دهه بعد، شروع به لذت بردن از آن کردم. از آن زمان، من چند مقاله آفلاین منتشر کردم و سپس به فضای آنلاین نقل مکان کردم، جایی که در وب‌سایت‌های بزرگی که از سال 2021 هنوز آنلاین هستند، مانند Softpedia، Brothersoft، Download3000 مشارکت کردم، اما همچنین برای چندین وبلاگ که ناپدید شده‌اند، نوشتم. در طول سال ها. من از سال 2013 با خدمه Notebookcheck سوار شده ام و قصد ندارم به این زودی آن را ترک کنم. عاشق کیبوردهای مکانیکی خوب، صدای وینیل و نوار، اما همچنین گوشی‌های هوشمند، سرویس‌های پخش و هنر دیجیتال.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Subscription-plan-for-Instagram-and-Facebook-coming-later-this-week.696068.0.html

در دسامبر 2022، توییتر دوباره راه اندازی شد سرویس اشتراک آبی با افزایش قیمت 11 دلار آمریکا در ماه. اسنپ ​​چت و تلگرام خدمات مشابهی مبتنی بر اشتراک را در سال 2022 راه اندازی کردند تا از منبع درآمد جدیدی بهره ببرند. در حال حاضر، نفوذ فیس بوک به این زمینه را می توان در مرحله آزمایشی در نظر گرفت، اما اگر نتایج اولیه رضایت بخش در نظر گرفته شود، ممکن است به عنوان یک گزینه در مقیاس جهانی در دسترس باشد.

مارک زاکربرگ به تازگی محصول جدیدی را معرفی کرده است و متأسفانه این محصول رایگان نیست. موسس فیس بوک این موضوع را مبتنی بر اشتراک توصیف می کند متا تایید شد به عنوان یک سرویس “این به شما امکان می دهد حساب خود را با یک شناسه دولتی تأیید کنید، یک نشان آبی دریافت کنید، در برابر حساب هایی که ادعا می کنند شما هستید محافظت بیشتری از جعل هویت دریافت کنید، و دسترسی مستقیم به پشتیبانی مشتری داشته باشید.”

صفحه نمایش لمسی تماس ویدیویی هوشمند Facebook Portal Mini را در آمازون بخرید